Skiidy Gonzales Transfers Reviews

4.75 Rating 756 Reviews
95 %
of reviewers recommend Skiidy Gonzales Transfers
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Own Driver, Courier
On-time Delivery
Greater than 94%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Skiidy Gonzales Transfers Reviews
Visit Website

Phone:

0450373685

Email:

info@skiidygonzales.com

Location:

1673 Route de la Plagne

These guys are amazing. The most professional taxi service and also extremely nice people too. We were unfortunately caught up in the sudden closure of ski resorts following Coronavirus and they sorted a change in circumstances in a very calm and reassuring way. Drivers both ways to/from Geneva Airport were also knowledgable and helpful and the vehicles were spacey and comfortable. Will definitely use them on future ski trips!
Skiidy keeping our money and not refunding. Resort closed, all but essential travel banned, yet Skiidy say you’re not getting your money back... they can’t do anything about it ..... well Skiidy, you can.... do the right thing and don’t hold peoples cash unnecessarily!!!! This is a bad decision and will adversely impact you in future....
We are very disappointed to hear your feedback considering the current Covid-19 pandemic. We apologies for the delayed response as we have been focusing on repatriating programme. Following your cancellation due to the closure of the ski resort because of Covid-19, we were advised by the government to continue running our services to repatriate all those tourists currently stuck in the resort. We are governed by French transport rules and regulations and not fully under the tourism regulation unless your holiday was booked as part of a package. Whilst the resort was closed down, and there were services that subsequently could not run, we could still continue to operate and deliver our service. Following our regulated authorities, and our Terms & Conditions we had the right to not refund your booking, as it was within a 14 day cancellation period, and that we offered to provide you with the required paperwork to make your insurance claim. We do understand your frustration and this whole situation is beyond anybody's control, and we genuinely wish that we were in a position to offer you an alternative. Please believe us that the stance we have chosen to take has not been taken lightly. The current Coronavirus situation is a desperate situation for all and during this time we need to follow the correct procedures. We hope that you understand and pray this situation improves for all in the near future.
Used Skiddy for about 5 years+ now and they are exceptional, very polite and calm drivers, and usually on time and when they aren't they call. Have used them in both seasons summer and winter. Had some moments when i've had to call and change stuff around and they have always helped where they can. They did this earlier this week when we needed their help. Thoroughly recommend!
I agree with the previous reviewer - nil points to Skiidygonzales for not refunding any of our transfer costs, even though the return would have been impossible as the resort was closed! Also, they haven’t even refunded taxes. Poor show Skiidy.
We are sorry you had to cancel your booking with us due to the closure of the ski resort because of Covid-19. Under the transport regulations here in France, we are asked to continue our services by the French government in order to repatriate all ski tourists stuck in the resorts. And due to this we were officially still operating and had to comply with our terms and conditions. Only those that were forced to shut down are required to refund you. In this situation your insurance company should be able to compensate and we provided you with the required paperwork to make your claim. We do understand that all of this is beyond your control as well, and we genuinely wish that we were in a position to offer you more. Please believe us that the stance we have chosen to take has not been taken lightly. The current Coronavirus situation is a desperate situation for all and during this time we need to follow the correct procedures. We hope that you understand and pray this situation improves for all in the near future.
No refunds from Skiidy Gonzales as French Government shut down French ski resorts, and insist on all but essential travel amid Coronavirus outbreak. Skiidy say these are unprecedented times and will not give money back; instead they are holding on to many thousands of Euros belonging to clients whose holidays have been cancelled. Poor show Skiidy. You should be doing the right thing and returning client money!
We are sorry to hear your feedback after our email communications. Following your cancellation due to the closure of the ski resort because of Covid-19, we were asked by the government to continue running our services to repatriate as many ski tourists as possible. We are governed by the French transport rules and regulations, and not of the tourism regulations unless your holiday had been packaged. Under those rulings we continued to adhere to, as well as our terms and conditions (cancellation within 14 days of travel) , as we were still operational. In this situation your insurance company should be able to compensate and we offered to provide you with the required paperwork to make your claim. We do understand that all of this is beyond your control as well, and we genuinely wish that we were in a position to offer you more. Please believe us that the stance we have chosen to take has not been taken lightly. The current Coronavirus situation is a desperate situation for all and during this time we need to follow the correct procedures. We hope that you understand and pray this situation improves for all in the near future.
Het transport was weer zeer naar wens
Great service, great vans & great drivers & reliable. This is by far the best company to transfer you to your ski resort.
Excellent service. the transfers from and to the airport were on time, in a spacious and clean vehicle with friendly and helpful drivers. I have used the service before and will have no hesitation in using it again.
Straightforward at Arrivals and easy to spot the driver. Short walk to the minivan and door to door transfer. Nothing to fault
Very efficiently run at both ends. A prompt and courteous service.
Excellent service and a well run business - 5 stars
Highly reliable service, modern comfortable vehicles, safe, well trained friendly drivers. Easy to use booking system, would recommend without hesitation,
Excellent service as always
Punctual, reliable, clean, safe and jolly, helpful drivers - (good play lists for the journey too)
Efficient as always.
Great service, would highly recommend Skiidy Gonzales
Love it. We have used Skiidy over the last ten years and they do not disappoint. The drivers are very cheerful and efficient, and drive well. I don't remember any long waiting times either.
We have used Skiidy many times and they have always been reliable -easy to spot the hat at the airport, drivers always friendly and drive sensibly so you feel safe. Always arrived on time for pick-ups - will use again every time!
Used Skidy many times and have always had a superb service, see you again in2021
Easy to book great service have used several time for our skiing transfers
Skiidy Gonzales Transfers is rated 4.75 based on 756 reviews