CNM Online Reviews

4.73 Rating 289 Reviews
95 %
of reviewers recommend CNM Online
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
100%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Read CNM Online Reviews
Visit Website

Phone:

01977663331

Email:

accounts@cnmonline.co.uk

Location:

Unit 2, North Point Business Park, Off Selby Road

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
The company sells dispensers that are not suitable for use and do not communicate this to customers upon purchase . They then refuse to help once they have your money .

A few pictures as attached and caused by alcohol gel !! Laughable ….just poor quality .

BEWARE !!
Posted 1 month ago
Thank you for taking the time to review CNM Online. Your feedback is highly appreciated.

We feel duty bound to reiterate that on our website, it categorically states that Isopropyl is not suitable for this particular dispenser.

May we also add that we did endeavor to resolve the issue by recommending an alternative product, suitable for Isopropyl.

Thank you
CNM Team
Posted 1 month ago
STILL WAITING ON REFUND TAKING OVER 2 MONTHS
Posted 6 months ago
Hello Myles,

Sorry to hear your unhappy with our service.

We received your order back to us on the 5th March, we refund orders within 30 days of items being sent back to us when not suitable. This has now been refunded which is well within the 30 days of our refund policy.

Please take care.

CNM Online
Posted 6 months ago
Product arrived on time and well packaged however the customer service for this company is very poor, I have sent submitted twice a question on how to return as it was advised to submit on their "online portal" and heard no response and its been 2 months!!!!!!! One of the questions was closed without any response!
VERY VERY POOR CUSTOMER SERVICE!
Posted 1 year ago
Hello,
Thank you for taking the time to leave CNM a review.

Sorry to hear your experience hasn't been up to our usual standards this time round. Please could you send an email to our customer service team cnmservice@cnmonline.co.uk and hopefully we can get this sorted for you.

CNM Team
Posted 1 year ago
CNM okay. Survey received today the 6th July . Marked closing date 30th June winner announced 3rd July . Should have gone to Specsavers .
Posted 3 years ago
Response was very quick and Josh who sorted it out for me was very good at keeping me informed
Posted 5 years ago
I ordered a small item for delivery. It was not delivered and when I contacted Prestige Radiators they suggested that delivery had failed because no one had been in (No card recording any failed delivery was left by the postman) and that I attempt to track it through the post office. Having paid postage, I take that to include delivery and suggested that responsibility for tracking the package rested with them. I offered the company the choice of recovering the package and making delivery or refunding the money; they chose the latter, but there is still no sign of the money being refunded to my account.
Posted 5 years ago
CNM Online is rated 4.73 based on 289 reviews