Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

MX5parts Reviews

4.6 Rating 5,134 Reviews
91 %
of reviewers recommend MX5parts
4.6
Based on 5,134 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read MX5parts Reviews
Visit Website

Phone:

02392 644588

Email:

sales@mx5parts.co.uk

Location:

1 Orion Court, 5 Rodney Road,,
Portsmouth
PO4 8SZ

MX5parts 5 star review on 9th May 2026
Ethan Barone
MX5parts 5 star review on 9th May 2026
Ethan Barone
MX5parts 5 star review on 9th May 2026
Ethan Barone
MX5parts 5 star review on 9th May 2026
Ethan Barone
MX5parts 5 star review on 9th May 2026
Ethan Barone
MX5parts 5 star review on 7th March 2026
Ian Parsons
MX5parts 5 star review on 7th March 2026
Kevin Rose
201
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
fast efficient service
Helpful Report
Posted 3 years ago
Quite a nice website
Helpful Report
Posted 3 years ago
Very quick, very reasonable cost
Helpful Report
Posted 3 years ago
Very nice and beautiful thank you very much
Helpful Report
Posted 3 years ago
Ordered boot bags which I needed for a specific trip, although they were out of stock they were expected within a few days. They never arrived so I cancelled the order. Not be the direct fault of mx5 parts but very disappointing and no updates until I chased them.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi John - we understand your frustration and apologise we couldn't get your order to you before your trip. We hope we can be of assistance for your next MX5 parts purchase. Thank you MX5parts
Posted 3 years ago
Purchased two glass guide mouldings for 2010 MX5. Parts were at a good price, arrived promptly, well packaged. Fitted today by my local Mazda dealer without any problems. I am very happy with the items.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Produit conforme et en bon état. Service rapide, rien a dire, mais le coût des douanes est trop important, dommage d avoir quitté la zone EU.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Just love mx5 parts!!! Always deliver ontime and description are always spot on. Fantastic selection of every part, accessorie you could possibly imagine!!
Helpful Report
Posted 3 years ago
Prompt delivery, helpful knowledgeable staff
Helpful Report
Posted 3 years ago
My first order mx5 parts was disappointing as the paint I ordered was advertised at 11.89 . I was charged 15.50 +3.10 . Very disappointed
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi John - we are sorry the charging amounts were different, we are looking into this to see what the reason is. Thank you
Posted 3 years ago
Hi John - we have looked into this further and the reason you were charged a total of £18.60 inc VAT was because the specific colour purchased, i.e. Soul Red Crystal Metallic, carries an additional surcharge cost due to the fact this one requires a base coat and a top coat. We apologise if you feel there was any miscommunication however the price is represented as a +figure in the dropdown options. If you require any further information please don't hesitate to contact us at sales@mx5parts.co.uk Thank you MX5parts
Posted 3 years ago
Delivered to Norway in 3 days,and produkt is superb
Helpful Report
Posted 3 years ago
Great value, look just like OEM parts, work just as well. Bonus is next day delivery.
Helpful Report
Posted 3 years ago
All arrived in good time and nicely packed
Helpful Report
Posted 3 years ago
First time using this site. All good. Fast delivery and parts as pictured. Also I rang to ask a couple of questions and this was good service to. Will use again.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Excellent service from this team. They are always reliable and helpful. Highly recommended.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Great quality and quick delivery
Helpful Report
Posted 3 years ago
Ive had a number of parts from MX5 for both my cars track and road always a good service at reasonable prices
Helpful Report
Posted 3 years ago
Exactly as described, excellent part and dispatched promptly and arrived on time. Thanks
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello, it has been four months since the order #3264680 shipped and I have not received it. What went wrong?
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi there - we are sorry to learn that the order never arrived, however upon further investigation It was returned to us as the address wasn’t complete and we therefore refunded the order. If we can be of any further assistance, please don't hesitate to contact us at sales@mx5parts.co.uk Thanks MX5parts
Posted 3 years ago
Excellent product. Very fast delivery. Great service. Thank you.
Helpful Report
Posted 3 years ago
MX5parts is rated 4.6 based on 5,134 reviews