Mubarak London Limited Reviews

4.60 Rating 205 Reviews
90 %
of reviewers recommend Mubarak London Limited
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 92%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 84%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Read Mubarak London Limited Reviews
Visit Website

Phone:

0333 0113391

Mubarak London Limited 5 star review on 17th April 2021
Azlina Mokhtar
Mubarak London Limited 5 star review on 26th June 2020
Anonymous
Mubarak London Limited 5 star review on 25th May 2020
Sajida Ali
Mubarak London Limited 5 star review on 25th May 2020
Sajida Ali
Mubarak London Limited 5 star review on 28th April 2020
Noshad Jan
Mubarak London Limited 5 star review on 28th April 2020
Noshad Jan
Mubarak London Limited 5 star review on 27th April 2020
Munira Sufi
15
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Thank you for the great selection, we put a custom gift together and our corporate client loved it Alhamdulillah! Will definitely be ordering more in the future insha'Allah - thank you!
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thank you for your lovely review, we are glad your client loved our products and we are absolutely delighted that you have chosen to shop with us again!
Posted 2 weeks ago
Beautiful gift, nicely packed. Good quality
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your lovely review, we really hope you enjoy your new gifts!
Posted 1 month ago
Well presented and delivered on time!
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your review! We are happy that you are satisfied with your order and we hope to see you again soon!
Posted 1 month ago
Easy to use website and efficient service
Helpful Report
Posted 2 months ago
Excellent service! Beautifully put together!
Helpful Report
Posted 2 months ago
Purchased a gift for my friends and they loved it! I’m so glad I found you, I’ll definitely be back again
Helpful Report
Posted 3 months ago
Thank you so much! Would be great to know how you came to know about us?
Posted 3 months ago
Very pleased with everything inside the hamper
Helpful Report
Posted 3 months ago
Thank you so much!
Posted 3 months ago
Asking for feedback when the parcel hasn't even been delivered??
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi there - we can see that you placed your order via our next day delivery service and it has been delivered within the correct service chosen - apologies the review email was sent before you received your parcel. Feedback emails are not always sent out knowing when an order has been delivered unfortunately as they are automated. We hope your order is all ok and hope you can change your 1 star review for us based on you receiving your parcel on time and your order process etc? Many thanks
Posted 3 months ago
Great service & product! 5*
Helpful Report
Posted 4 months ago
Many thanks for your review!
Posted 4 months ago
Great choice of gifts. Very well presented hamper/gift box - perfect for a special gift. Ordered 2 hampers but there was a misprint on both enclosed cards - shame but overall good products and service.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Many thanks for your review! Unfortunately we do not amend any gift card messages that are input by our customers, we simply copy and paste into our systems.
Posted 4 months ago
Very good. Impressed with level of packing and attention detail. Will definitely be using again.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Many thanks for your review!
Posted 4 months ago
The hamper was delivered on time and our friends loved it.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Many thanks for your review!
Posted 4 months ago
Lovely experience with Mubarak London
Helpful Report
Posted 4 months ago
Many thanks for your review!
Posted 4 months ago
The things i have ordered came in a very good condition nice and safe and appropriate packaging. Jelly sweets were nice and the sabr plaque i ordered was a lovely size.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Thank you for your lovely review! Hope to see you shopping with Mubarak London again :)
Posted 5 months ago
Not worth the price tag. Items upon looking at them could be purchased at a fraction of the price.The box was not labelled as shown in the picture (no embossed brand logo - so a cheap sticker placed instead … for £100 hamper). Company website states they have “live chat and WhatsApp” available to their customers including a telephone number …. No such thing. Number doesn’t work at all. Information is mislead. When it took more days than specified to deliver with no notice, it was forced to try all avenues on social media to contact them. No notice at all that they were closed during Eid - for a professional company you’d think they would notify customers when placing an order. Considering customers have paid so much.
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi there, We're sorry that you're not satisfied with your order, unfortunately, due to the unprecedented amount of orders over Eid we had to revert to unprinted boxes. However, the contents inside were not of inadequate quality, we did include an extra item for you. We have responded to your enquiry on our social media platform, we did mention that unfortunately, our number does not work. If you are still unsatisfied with your order, please contact us via email to arrange a full refund or partial refund if you wish to keep the item. Thank you.
Posted 5 months ago
Excellent goods and service - never fail to supply outstanding customer service.
Helpful Report
Posted 6 months ago
Thank you for your lovely review! Hope to see you shopping with us again soon!
Posted 6 months ago
Hi I’ve only received one box of the two
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello, Sorry to hear this. Could you please email us with your order number at enquiries@mubaraklondon.com so we can get further details from you, please? Thank you.
Posted 6 months ago
Excellent service, speedy and efficient
Helpful Report
Posted 6 months ago
Thank you Hummera for your review, hope to see you shopping with us again!
Posted 6 months ago
Considering that it’s a tiny box,it does not justify £40 really disappointed will never buy again rip off
Helpful Report
Posted 6 months ago
Very unsatisfied with how long the delivery took. Ordered on the 27th and when asked which date for delivery I asked for the 3rd as it was a birthday gift. But never arrived in the 3rd although the email confirmed it would be, instead received a message stating it will now be the 4th of May instead. Stayed home all day hoping not to miss the delivery only for it to be changed to the 5th which is today. Still do not have high hopes.
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello, Sorry to hear this. The date you asked for was a bank holiday, hence why it has been delayed, we have checked and your order was due to arrive on the 4th, delays from the courier has led to this further delay. We apologise sometimes delays occur and we cannot control what happens as soon as it leaves our warehouse. Quite disappointed to see a negative review before the order arrival which I'm sure would've been well received. Apologies for any inconveniences caused. Mubarak London Admin.
Posted 6 months ago
Mubarak London Limited is rated 4.60 based on 205 reviews