Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Mobility Smart Limited Reviews

4.7 Rating 2,088 Reviews
93 %
of reviewers recommend Mobility Smart Limited
4.7
Based on 2,088 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Read Mobility Smart Limited Reviews

About Mobility Smart Limited:

Based in the heart of Lancashire, Mobility Smart has been helping customers live more independently for over 20 years. With thousands of mobility and daily living products in stock, we’re trusted by over 650,000 customers across the UK. From mobility scooters and wheelchairs to home aids and healthcare essentials, our goal is simple — to make life easier, more comfortable, and more independent for everyone.

Visit Website

Phone:

01995638086

Email:

contact@mobilitysmart.co.uk

Location:

Unit 12-13, Creamery Ind Est,
Kenlis Road,Barnacre,
Preston
Lancashire
PR3 1GD

Write Your review

“1 screw was missing and 1 screw was hanging from the backrest.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hello, Thank you for taking the time to leave a review, and we're sorry to hear that your experience wasn't a perfect 5-star one due to a problem with the screws on your Bellavita Nova with blue classic covers. We sincerely apologise that one screw was missing and another was hanging from the backrest. This is certainly not the standard we aim for with our products. We haven't received any direct communication from you about this issue, but we'd be happy to resolve it right away. Could you please email us with more details about which screw is missing (perhaps a photo if possible, or a description of its location) so we can ensure the correct part is sent out to you immediately? Please send the details to: contact@mobilitysmart.co.uk Thanks From The Mobility Smart Team
Posted 11 months ago
“It is a little bit wobbly”
Helpful Report
Posted 11 months ago
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that the item you received is "a little bit wobbly." That is certainly not the quality or stability we aim to provide. We would like to look into this immediately to ensure the product is safe and working correctly. Could you please contact our customer service team with your order number? We want to make sure this is fully resolved for you. Thanks From The Mobility Smart Team
Posted 11 months ago
“Magnifying glass that I bought was not fit for purpose. I returned at my expense and received a prompt refund of cost of item but not postage”
Helpful Report
Posted 11 months ago
Thank you for your feedback, David Banks. We're sorry to hear the magnifying glass wasn't suitable for your needs on this occasion. We are, however, pleased to see that your refund for the item itself was processed "promptly" once it was returned to us. As per our standard returns policy, we are always happy to accept returns for unsuitable items, but we do ask that the customer covers the return postage. We are sorry if this was not made clear to you at the time of your return. Thanks From The Mobility Smart Team
Posted 11 months ago
“I like the lightness of my walker but find the bag quite difficult to deal with with, especially when getting into taxis and cars.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
Thank you for taking the time to share this very honest feedback. We are, of course, very sorry to hear that the first grabstick you received was faulty. However, we are delighted to hear that our team was "quick to rectify this" for you. Getting a replacement sent out and delivered "in a couple of days" is exactly the speedy, hassle-free resolution we aim for when a problem occurs. We appreciate your patience and feedback. Thanks From The Mobility Smart Team
Posted 11 months ago
“I purchased an item for my late mother and asked for no further contact when she died. Please stop all communication.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
We're so sorry to hear about your mother's passing. Please accept our deepest condolences for your loss. We absolutely understand and respect your request for no further contact. I've immediately ensured your email address is fully unsubscribed from all promotional emails and marketing communications. We do sincerely apologise if you've received any communication since her passing. We checked our customer service records, and we actually don't have any record of a prior request to stop contact. If you perhaps sent an email that didn't reach us, please accept our apologies for the oversight. Thanks From The Mobility Smart Team
Posted 11 months ago
“The cane wasn't the one I believed I'd ordered but having lost my previous one and needed one urgently I made do. Delivery was quick and simple but I thought I'd ordered the fruit patterned cane.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
Dear Sheena, Thank you for your feedback regarding your recent order. We are glad to hear that the delivery was quick and simple, and we understand the urgency of needing a replacement cane quickly. We've looked into your order history and can confirm that the item you selected and purchased was the floral patterned cane, which is what you received. We do not have any record of contact from you prior to this review regarding a discrepancy with your order. It sounds like there may have been a mix-up during the ordering process, as the item you selected on our website and which would have been listed on your order confirmation was indeed the floral design, not the fruit one. While we're happy the cane is serving its purpose for now, if you are still looking for the fruit patterned cane, please check our website, or feel free to contact our customer service team directly. We'd be happy to guide you through finding the correct item. Thanks From The Mobility Smart Team
Posted 11 months ago
“I bought a small light weight kettle but only after a few months the on off button is having to be held down for a while before it will stay down to switch on to work. Great kettle but disappointed the switch has started to fail.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
Dear Anne THOMPSON, Thank you for taking the time to share your feedback. While we are pleased to hear you generally consider the product a "Great kettle," we sincerely apologize for the disappointment you're experiencing with the on/off switch failing after only a few months. We understand this issue is frustrating, and we want to get it sorted out for you right away, as this is certainly not the quality we intend to deliver. We checked our records and note that you hadn't reached out to us previously about this specific problem. Since your kettle is relatively new, it should still be covered under our product guarantee. To arrange for a replacement or repair, please contact our Customer Support Team directly. Please email us at contact@mobilitysmart.co.uk with your order details and a brief description of the problem. We will prioritize your case to ensure you have a fully functional kettle as soon as possible. We appreciate your business and are committed to resolving this issue for you. Thanks From The Mobility Smart Team
Posted 11 months ago
Mobility Smart Limited is rated 4.7 based on 2,088 reviews