Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Mobility Tools Limited Reviews

4.8 Rating 1,175 Reviews
97 %
of reviewers recommend Mobility Tools Limited
4.8
Based on 1,175 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Read Mobility Tools Limited Reviews
Visit Website

Phone:

01656530450

Email:

stuart@mobilitytools.co.uk

Location:

Unit 1B Kingsway Buildings,
Bridgend Ind Est,
Bridgend
Bridgend County Borough
CF31 3YH

Write Your review

Mobility Tools Limited 5 star review on 10th October 2025
Bryan Robson
Mobility Tools Limited 5 star review on 1st May 2025
Jamie Cameron
Mobility Tools Limited 5 star review on 29th April 2025
Keith Bryant
Mobility Tools Limited 5 star review on 7th March 2025
Joana Walker
Mobility Tools Limited 5 star review on 7th March 2025
Joana Walker
Mobility Tools Limited 5 star review on 7th March 2025
Joana Walker
Mobility Tools Limited 5 star review on 7th March 2025
Joana Walker
143
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“These sleaves are best. The quilty is good perfect size and fits the way i wanted. Top service and very fast delivery 👍”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“The lifting belt was made very well and gives good support, delivery was very fast and I’m pleased with the product, the only query was the buckle system as it was quite hard to undo it when you had put it on”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“First off quality VS. cost is fantastic. Ive brought multiple items and each one has surpassed expectations. Mobility Tools is my new go to store for all weight lifting / training items. Second, customer service is spot on. Super quick and detailed response to queries. When I had to get a refund (my mistake not theirs) it went in the day the parcel got to them no questions asked. Use this store, you wont be disappointed!”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Order arrived on time, great product!”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Good service and excellent product.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Quite impressed with the compression cuffs they do a good job a far as I'm concerned.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Great service and fast delivery. I emailed about the returns procedure and got a swift and helpful response.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“the weightlifting belt was very stiff plus the writing was crumbling off when unpacking. this should be imprinted. asked for an exchange”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Hi Mona Sorry to hear you weren't happy with your new belt. We have already received and dispatched your replacement belt as you had requested to change the size. The belt will be stiff to start with as it is thick leather and thus very supportive. It will loosen over time. The print on the back of the belt you returned appears not to have been applied correctly, but the replacement is printed correctly. Hopefully you will be happy with the replacement and you will be back again soon. Thanks Stuart
Posted 8 years ago
“Top quality products, fast service and great prices!”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Fantastic service, brilliant quality product and excellent value. I have only worn the belt twice to train so far, but I already love it!”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Ordered knee sleeves and Easy ordering system, came on time and excellent for squatting, no more knee pain”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Excellent product, good value and delivered quickly”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Great product”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Excellent quality custom made Designed with us lots of scope”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Excellent, personal service, great value and super quality. I’ll use them again. Michael Edwards. Co- Director The Studio.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Price and fast service!”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Very quick develivery, packaging and product are good quality.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Good website, excellent quality merchandise and arrived very quickly👍”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“The weight belt fits well I’m a 32-34” waist and bought a large which is ideal & it looks pretty good to.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Outstanding customer service, accepted my return without question and offered great advice on changing product and size to suit my needs.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Mobility Tools Limited is rated 4.8 based on 1,175 reviews