Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Joe & Seph's Reviews

4.6 Rating 5,925 Reviews
89 %
of reviewers recommend Joe & Seph's
4.6
Based on 5,925 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 79%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Read Joe & Seph\'s Reviews
Joe & Seph's 5 star review on 2nd September 2025
Romaine Brogan
Joe & Seph's 5 star review on 15th May 2025
MISS TONI WREN
Joe & Seph's 5 star review on 15th May 2025
MISS TONI WREN
Joe & Seph's 5 star review on 10th May 2025
Michael Kelley
Joe & Seph's 5 star review on 3rd January 2025
Kayleigh Arodu
Joe & Seph's 5 star review on 3rd January 2025
Kayleigh Arodu
Joe & Seph's 5 star review on 13th December 2024
Anonymous
161
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Great product.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Jackie, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback and are delighted that we hit the mark for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
My popcorn never arrived!!!! Very disappointed 😞
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Jennifer, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Bought popcorn more than once delicious every time great flavours
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi, Thank you so much for your wonderful feedback! We’re so pleased you enjoyed your order. As a small family business, it means a lot to us when customers like you take the time to let us know how we did. Hats off to you! J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Great service, great popcorn xx
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Susie, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback and are delighted that we hit the mark for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Order not received
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Gail, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Fantastic popcorn!
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Tim, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback and are delighted that we hit the mark for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Delicious popcorn, as always! I really like that there's a lot of flavours to choose from, some more adventurous than others. Delivery was a bit slow, as it took a few days just for it to get dispatched.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Denis, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback and are delighted that you loved the popcorn. We’re so sorry that your popcorn didn’t arrive on time. We do our best to dispatch all orders promptly but once your order leaves our warehouse, unfortunately, we don’t have control over how quickly our couriers and delivery partners get this to you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
I still have not received my order
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Neeta, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
All flavours were great! Especially the pumpkin spiced. Did not disappoint.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi, Thank you so much for your wonderful feedback! We’re so pleased you enjoyed your order. As a small family business, it means a lot to us when customers like you take the time to let us know how we did. Hats off to you! J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
The popcorn was great ! I had the pumpkin spice , white choc and salted caramel.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Daniela, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback and are delighted that we hit the mark for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Best popcorn ever. Soooo tasty
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Carol, Thank you so much for taking the time to leave us a review. We’re thrilled that you love our popcorn. Reviews like this make our day! J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Strangely have yet to receive my order after ordering 2 weeks ago
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi John, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Excellent products and service. Thank you
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi, Thank you so much for your wonderful feedback! We’re so pleased you enjoyed your order. As a small family business, it means a lot to us when customers like you take the time to let us know how we did. Hats off to you! J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
No idea popcorn could be this delicious!
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback and are delighted that we hit the mark for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Its hard to leave a good review when I'm still waiting for my Halloween popcorn. Its now 3rd Nov maybe ill get it for bonfire night
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Denise, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Perfect product and good delivery.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback and are delighted that we hit the mark for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Still waiting for my order it’s been 2 weeks and still no idea when or if it’s coming.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Melanie, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Didn’t get any deliveries with popcorn.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Gabriele, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Very tasty and great flavours also
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Peter, Thank you so much for your wonderful feedback! We’re so pleased you enjoyed your order. As a small family business, it means a lot to us when customers like you take the time to let us know how we did. Hats off to you! J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Delicious popcorn treats! The flavours are great and do genuinely taste like their descriptions
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback and are delighted that we hit the mark for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Joe & Seph's is rated 4.6 based on 5,925 reviews