Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Joe & Seph's Reviews

4.6 Rating 5,925 Reviews
89 %
of reviewers recommend Joe & Seph's
4.6
Based on 5,925 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 79%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Read Joe & Seph\'s Reviews
Joe & Seph's 5 star review on 2nd September 2025
Romaine Brogan
Joe & Seph's 5 star review on 15th May 2025
MISS TONI WREN
Joe & Seph's 5 star review on 15th May 2025
MISS TONI WREN
Joe & Seph's 5 star review on 10th May 2025
Michael Kelley
Joe & Seph's 5 star review on 3rd January 2025
Kayleigh Arodu
Joe & Seph's 5 star review on 3rd January 2025
Kayleigh Arodu
Joe & Seph's 5 star review on 13th December 2024
Anonymous
161
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Everything went wrong. What do you want me to start with? Your popcorn machine- a desaster popping corn allover my kitchen. That wouldn't be a problem, but the product it made was soft and stale, with a horrible taste. I returned the machine, paid p&p £12.75 on top and it took me nearly 2 months to recover my money. Your answers to my phone calls and emails were standard, exactly like here on reviews: will follow up with care team. I ordered the popcorn you highly recommended too. Fancy names, no taste, stale and unedible. Like something you forgot in the cupboard for months. I didn't bother to send them back, knowing how hard it is the refund process: around 6-7 weeks! Well, I gave you a try. Didn't work well. I hope I'll never hear about you ever again.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Angela, Thank you for reaching out and sharing your concerns with us. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced. We understand your frustration and regret that our product and service did not meet your expectations. Please know that your feedback is taken seriously, and we strive to improve our products and services continuously. We have reviewed your case and are pleased to confirm that we have taken steps to address the issues you faced to prevent similar situations. We regret that this experience has caused you to lose trust in our company. While we may not be able to change your recent experience, we hope you will consider giving us another opportunity. If you have any further questions or need additional assistance, please do not hesitate to contact us. Thank you for your understanding. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Great popcorn. Brought comeback to the states.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Remsem, Thank you so much for taking the time to leave us a review. We’re thrilled that you love our popcorn. Reviews like this make our day! J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Amazing company I would 100% recommend their popcorn to everyone
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Kyle, Thank you so much for taking the time to leave us a review. We’re thrilled that you love our popcorn. Reviews like this make our day! J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Great service with mulptiple orders from Joe & Steph's. Their product is pure fire! Real deal best gourmet popcorn like no other. Pleased to see them being stocked in my local The Light cinema too. This company deserves to go far.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Loki, Thank you so much for taking the time to leave us a review. We’re thrilled that you love our popcorn. Reviews like this make our day! J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
For someone who usually doesn't love popcorn this a game changer, no husk no uncooked kernels to get stuck in your teeth. Delicious from first bite till the bottom of the bag!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Duncan, Thank you so much for your wonderful feedback! We’re so pleased you enjoyed your order. As a small family business, it means a lot to us when customers like you take the time to let us know how we did. Hats off to you! J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Absolutely loved it will definitely be buying it again .
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Shelley, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback and are delighted that we hit the mark for you. Looking forward to your next purchase. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Sorry, but not for us. We found them very sweet, anyone with a really sweet tooth will like them I am sure, Bought tins and boxs and no one at them. Didn't realise how sweet they would be perhaps it would have been best to try just one set. Popular with many others though and we can't all like the same taste.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Richard, We’re sorry that our popcorn was not to your liking! You might have purchased one of our more unusual flavours. Did you know that we have over 90 different popcorn flavours? We’re confident we can help you find a flavour you will love! Please contact our customer care team who can help with this: support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Delicious - very moreish. Thanks guys
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, Thank you so much for your wonderful feedback! We’re so pleased you enjoyed your order. As a small family business, it means a lot to us when customers like you take the time to let us know how we did. Hats off to you! J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Delicious popcorn! Perfect crunch and the flavours just melt in your mouth. 🤤 I ordered over 12 different flavours and they have all been excellent. Well done team Joe and Steph's on creating taste sensations! 😋
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, Thank you so much for taking the time to leave us a review. We’re thrilled that you love our popcorn. Reviews like this make our day! J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
we were given the mini gourmet popcorn bars coconut and peanut.which is a flavour that we both enjoy.Unfortunately these are terrible .very dry stale taste..Had to throw them out.So very disappointed as this is the first product we have had of your ranges.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, We’re really sorry to hear that our popcorn didn’t hit the mark on this occasion. It certainly doesn’t sound like the normal Joe & Seph’s experience! Could we kindly ask you to contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com so our customer care team can look into this for you? J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
I purchased this Advent calendar from Harrods at the start of December, it's now the 22nd and Every.Single.Packet has been stale so far. The flavours are good, but the texture is terrible.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, We’re really sorry to hear that our popcorn didn’t hit the mark on this occasion. It certainly doesn’t sound like the normal Joe & Seph’s experience! Could we kindly ask you to contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com so our customer care team can look into this for you? J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
"if you don't love this popcorn...i'll eat my hat," it says on the packaging. well, be prepared to eat your hat then. i got the advent calendar box from a supermarket in singapore. the first packet i opened was salted caramel. the taste of the popcorn was ok, but the texture was very soft - like garrett popcorn left in the open for a week. it's completely stale. hope the packets will be better.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Jason, We’re really sorry to hear that our popcorn didn’t hit the mark on this occasion. It certainly doesn’t sound like the normal Joe & Seph’s experience! Could we kindly ask you to contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com so our customer care team can look into this for you? J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
I bought the advent calendar for my husband but all the popcorn is too soft, the texture is poor
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Teresa, We’re really sorry to hear that our popcorn didn’t hit the mark on this occasion. It certainly doesn’t sound like the normal Joe & Seph’s experience! Could we kindly ask you to contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com so our customer care team can look into this for you? J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
It’s been 11 days I haven’t received it yet so can’t write a review
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Jeanne, We’re so sorry that your popcorn didn’t arrive on time. We do our best to dispatch all orders promptly but once your order leaves our warehouse, unfortunately, we don’t have control over how quickly our couriers and delivery partners get this to you. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number so our customer care team can look into this for you. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Stale popcorn
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, We’re really sorry to hear that our popcorn didn’t hit the mark on this occasion. It certainly doesn’t sound like the normal Joe & Seph’s experience! Could we kindly ask you to contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com so our customer care team can look into this for you? J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Not eaten it yet
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Marion, Thank you very much for leaving us a rating! Hopefully, you'll be able to taste the popcorn and will love them. Cheers! J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Although we have not tried the advent calendar yet (13 November), I think it will be as good as always. :) I bought J & S Advent Calendar earlier (more than once) and it was always tasty, delicious and well packaged. The calendar is nice, the popcorn is always absolutely tasty, we love it so much.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Barbara, Thank you so much for taking the time to leave us a review. We’re thrilled that you love our popcorn. Reviews like this make our day! J&S 🍿🎩
Posted 2 years ago
Really loved the Pumpkin Spice Popcorn! It went down very well at a family party and I would really recommend it.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Jenny, Thank you so much for taking the time to leave us a review. We’re thrilled that you love our popcorn. Reviews like this make our day! J&S 🍿🎩
Posted 2 years ago
Excellent service, very fast delivery from the UK to the Netherlands and, most important, super tasty popcorn (*_*)
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Sue, Thank you so much for taking the time to leave us a review. Glad that you appreciate the service and fast delivery. We’re thrilled that you love our popcorn. Reviews like this make our day! J&S 🍿🎩
Posted 2 years ago
Joe and Sephardic are extremely tasty. I even enjoy the savoury ones
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Jamie, Thank you so much for taking the time to leave us a review. Reviews like this make our day! J&S 🍿🎩
Posted 2 years ago
Joe & Seph's is rated 4.6 based on 5,925 reviews