Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Joe & Seph's Reviews

4.6 Rating 5,925 Reviews
89 %
of reviewers recommend Joe & Seph's
4.6
Based on 5,925 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 79%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Read Joe & Seph\'s Reviews
Joe & Seph's 5 star review on 2nd September 2025
Romaine Brogan
Joe & Seph's 5 star review on 15th May 2025
MISS TONI WREN
Joe & Seph's 5 star review on 15th May 2025
MISS TONI WREN
Joe & Seph's 5 star review on 10th May 2025
Michael Kelley
Joe & Seph's 5 star review on 3rd January 2025
Kayleigh Arodu
Joe & Seph's 5 star review on 3rd January 2025
Kayleigh Arodu
Joe & Seph's 5 star review on 13th December 2024
Anonymous
161
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Best popcorn ever! Especially liked the pumpkin flavour.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Barbara, Thank you so much for taking the time to leave us a review. We’re thrilled that you love our popcorn. Reviews like this make our day! J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Unfortunately I did not receive my order 😩
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Melissa, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
I cannot review as I did not receive them
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Yvonne, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
I would love to review your popcorn but unfortunately it never turned up!
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Philip, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
I have not received my order can you look into this
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Mrs P, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Thanks for the email but I’m yet to receive the item ,I got an email stating it was dispatched on the 27th but nothing as of yet .
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Latoya, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
I haven't received my order yet but it is possibly down to Royal mail strikes so l will wait a while😊
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Diane, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Unfortunately, I am yet to receive my parcel. Nothing has come for me just yet.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Andrew, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Order 870720 has not yet been received. All of your emails have prefix norepinephrine, so please advise
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Catherine, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
I got an email saying my order had been dispatched on Thurs 27th October but I still havn't received it.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Kerry, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
I have to admit that I have not eaten any popcorn for a long time, Joe & Seph's was the best way of trying popcorn again.😋
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Stephen, Thank you so much for taking the time to leave us a review. We’re thrilled that you love our popcorn. Reviews like this make our day! J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
never received it
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Daniel, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Absolutely lovely, melted in the mouth, both kids and I loved them!
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback and are delighted that we hit the mark for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Did not receive item. This is the 2nd time this has happened to me when purchasing from this company.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Tony, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Still no popcorn
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Giselle, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Item has not arrived
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi G, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Item never arrived, no refund !
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Glen, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
I still haven't received my package and despite sending an email had no reply.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Sharon, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
It's been a few weeks and still haven't arrived
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Nicole, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Order dispatched 25/10, now 7/11, not received popcorn. Sad times, no more ordering Joe and Sephs
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Robin, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 3 years ago
Joe & Seph's is rated 4.6 based on 5,925 reviews