ID Card Centre Ltd Reviews

4.80 Rating 696 Reviews
96 %
of reviewers recommend ID Card Centre Ltd
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.87 out of 5
Read ID Card Centre Ltd Reviews

About ID Card Centre Ltd:

Leading supplier of ID cards, ID card printers, ID card printer ribbons, lanyards and associated products to organisations large and small.

Visit Website

Phone:

01604422422

Email:

sales@idcardcentre.co.uk

Location:

53 Tenter Road, Moulton Park

Write Your review

Tell us how ID Card Centre Ltd made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Have been getting ID Cards for past year & service has been fantastic - as a care company, these ID Cards are extremely important and even through Covid the service as been fast and accurate - thank you.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Ordered items that said stock on web site only to be told no stock and no date
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi there, Thank you for taking the time to share your experience. We’re sorry that it wasn’t a good one. We placed an order with our supplier for the item you require in July, who confirmed these would be due with us this week. As we haven’t received any tracking information from the supplier, we are unable to confirm this and therefore did not want to offer you a delivery date that was subject to change. Please be assured that we are doing everything we can do get stock into our warehouse, but due to many factors including the pandemic, there are shortages of many products. We apologise for the delay and can assure you that as soon as we know when the item will be with us, we will be in touch with a delivery date. If you would like to discuss your issue any further, please email us at customerservice@idcardcentre.co.uk. We will be happy to assist. Kind regards, ID Card Centre Ltd
Posted 1 month ago
needed Licence that day didn't receive until the following day 7/10
Helpful Report
Posted 2 months ago
Dear Antony, Thank you for taking time to share your experience, and we’re sorry to hear that your experience wasn’t as positive as we’d like! Our operational days are Monday to Friday and as your order was placed on Saturday, it was processed and sent to you on Monday. We would always urge customers to make us aware if an order is urgent as we can often accommodate for this, but as we were not made aware, the order was processed as normal. If you have any further issues with your order or would like to discuss your experience with us, please contact customerservice@idcardcentre.co.uk. We hope you’ll give us another chance to make things right in the future. Kind regards, ID Card Centre Ltd
Posted 2 months ago
They are very helpful and the ordered product was mailed the next day after placing my order. I can only recommend it to everyone!
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Istvan, thank you for taking the time to leave such a fantastic review. We’re pleased to know that you enjoyed your experience with us and have passed your feedback onto our team. Customer satisfaction is at the heart of every interaction, and we strive to go above and beyond for you. We’re delighted to see that our hard work is paying off. Thank you again for your review, and we look forward to working with you again in the future.
Posted 2 months ago
They did not send the name of Shipping company and tracking number to me
Helpful Report
Posted 2 months ago
Dear Alsafa, Thank you for sharing your experience. We’re sorry to hear that it has been a negative one. We received your order on Friday evening and it was processed next working day on Monday after additional security checks that an international order of this nature require. Your order has been dispatched and tracking details sent to you, but please note it may take up to 24 hours for UPS to update with further information. If you have any further issues with your order or would like to discuss your experience, please feel free to contact customerservice@idcardcentre.co.uk. We hope you’ll give us another chance in the future. Kind regards, ID Card Centre Ltd
Posted 2 months ago
Placed an order and paid extra for next day pre-12 delivery. When the items did not turn up, I raised a query with the company only to find out the the items were out of stock. There was no indication on the website the items were out of stock when I placed the order. Why would you not make it clear items are out of stock? Why would you advertise a next day delivery option when you can't fulfil next day delivery? Extremely poor.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Dear Mike, Thank you for taking the time to share your review. We apologise for the inconvenience you have experienced. Unfortunately, there are currently global component shortages affecting Zebra products. Whilst we have highlighted this warning on our website, regrettably the ribbon that you ordered was incorrectly marked as in stock and our team did not contact you immediately to advise of this. This error has now been rectified. We once again apologise, and hope that you give us another chance in the future. If you would like to discuss your issue further, please feel free to email customerservice@idcardcentre.co.uk and we will be happy to help. Kind regards, ID Card Centre Ltd
Posted 2 months ago
Great company with quality products. The item arrived very quickly and was perfect. I highly recommend ID Card Centre
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi there, thank you for taking the time to leave such a great review. We’re pleased to know that you enjoyed your experience with us and have passed your feedback onto our team. Customer satisfaction is at the heart of every interaction, and we’re delighted to see that our hard work is paying off. Thank you again for your review, and we look forward to working with you again in the future.
Posted 2 months ago
I recently purchased access cards from here, and the staff were very friendly, helpful, and patient. The cards were received in perfect condition, soon after the order was placed. I highly recommend :-)
Helpful Report
Posted 2 months ago
Dear Alex, thank you for leaving us such a wonderful review. We’re thrilled to read about your positive experience with us, and our team will be delighted to read what you wrote. Customer experience and satisfaction is our priority, and your review shows that our hard work is recognised. Thanks again for your kind words, we look forward to working with you again in the future.
Posted 2 months ago
Easy website, quick delivery. Perfect product. Thank you.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Dear Naomi, thank you for taking the time to leave us such a positive review. We’re thrilled to read that you enjoyed your experience with us, and our team will be delighted to read what you wrote. Customer experience and satisfaction is our priority, and your review shows that our hard work is recognised. Thanks again for your kind words, we look forward to working with you again in the future.
Posted 2 months ago
Easy to navigate and use website. Plenty of choice at competitive prices and quick delivery
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi there, thank you for taking the time to leave such a fantastic review. We’re pleased to know that you enjoyed your experience with us and have passed your feedback onto our team. Customer satisfaction is at the heart of every interaction, and we strive to go above and beyond for you. We’re delighted to see that our hard work is paying off. Thank you again for your review, and we look forward to working with you again in the future.
Posted 2 months ago
The cards are of excellent quality, I recommend buying them. Very fast shipping of products, excellent communication with support.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Dear Ivan, thank you for leaving us such a wonderful review. We’re thrilled to read about your positive experience with us, and our team will be delighted to read what you wrote. Customer experience and satisfaction is our priority, and your review shows that our hard work is recognised. Thanks again for your kind words, we look forward to working with you again in the future.
Posted 2 months ago
Professional service, easy to order, fast delivery.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Felicity, thank you for taking the time to leave such a fantastic review. We’re pleased to know that you enjoyed your experience with us and have passed your feedback onto our team. Customer satisfaction is at the heart of every interaction, and we strive to go above and beyond for you. We’re delighted to see that our hard work is paying off. Thank you again for your review, and we look forward to working with you again in the future.
Posted 3 months ago
considering you charge for delivery and the value of your products are not cheap, a delivery trackers would be helpful. excluding Sunday I've been waiting 4 days for a delivery
Helpful Report
Posted 4 months ago
Dear Greg, Thank you for taking the time to share your experience. Our standard delivery is 1-2 working days (excludes weekends) and so delivery should have been by Tuesday 6pm. Regrettably your item was out of stock and therefore you experienced a delay of 1 day in receiving your order, which is something we did not communicate to you. We sincerely apologise for that and are actively looking at how we can prevent this from happening again. Your order was shipped to you on 03/08 and our system does not generate a tracking number until the goods are shipped which is why you didn’t get an email containing a tracking number until this day. We trust that you have now received your order and are happy with your item. If you have any further issues, please don’t hesitate to contact our Customer Service team and we’ll be glad to help. Kind regards, Kate Cleaver Office Manager ID Card Centre Ltd
Posted 3 months ago
Easy to find required accessories for our MagiCard 300 printer. We ran out of printer ribbon, and need some urgently, arrived next day as promised. Website easy to use, with prompt service. Thank you.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Appalling.....Wasted a week of my time in taking an urgent time critical order, only to be told at the 11th hours that it wasn't in stock! Information which could have been told to me on the day of the order. Wasted my time and phone calls......
Helpful Report
Posted 4 months ago
Dear David, We’re very sorry to hear about your negative experience with us. Due to an error on our part, our website’s information was incorrect and regrettably this caused an error when placing your order through the system. We would like to sincerely apologise for this error and the wasted time on your behalf, and can confirm that we have now issued a full refund. The issue on the website has now been rectified and we are actively looking into how we can avoid this issue in future. If you have any further comments or would like to discuss the issue further, please get in touch with customerservice@idcardcentre.co.uk. We apologise for this issue, and we hope you give us a chance to make things right in the future. Kind regards, Kate Cleaver Office Manager ID Card Centre Ltd
Posted 4 months ago
Ordered on 16 July still waiting , and have been told may not arrive till August sometime , lanyards been at clearance for 8 over days , appalling service , paid around 30euro for postage .twice price of item to come from England to Ireland , can't believe this company, it's so utterly incompetent .
Helpful Report
Posted 4 months ago
Dear Penny, Thank you for your feedback, and we can only apologise for the delay in your order arriving to you. I can confirm that we have investigated the issue you have experienced with the courier. Your order was released from customs on 24/07/2021 but the courier is now unable to confirm the location of the parcel. The courier has escalated this, and we will be in touch with you soon with an update or they may contact you directly. However, in the meantime, we have contacted you to offer a reship of your order free of charge. For us to proceed and get your order on its way to you, please respond to the email you have received, and we will gladly get this sorted. If you would like any further information about your order, please get in touch with customerservice@idcardcentre.co.uk and we’ll be happy to assist. We are sorry that you’ve had a negative experience, and hope you’ll give us another chance in the future. Kind regards, Kate Cleaver Office Manager ID Card Centre Ltd
Posted 4 months ago
Excellent service, well impressed with how quickly I got the product.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Debbie, thank you for taking the time to leave such a fantastic review. We’re pleased to know that you enjoyed your experience with us and have passed your feedback onto our team. Thank you again for your review, and we look forward to working with you again in the future.
Posted 4 months ago
Everything from stock and a super fast delivery.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Dear Paul, thank you for leaving us such a wonderful review. We’re thrilled to read about your positive experience with us. Customer experience and satisfaction is our priority, and your review shows that our hard work is recognised. Thanks again for your kind words, we look forward to working with you again in the future.
Posted 4 months ago
Really nice products coupled with a 5 star service what more could you want.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi RJ, thank you for taking the time to leave such a fantastic review. We’re pleased to know that you enjoyed your experience with us and have passed your feedback onto our team. Customer satisfaction is at the heart of every interaction, and we strive to go above and beyond for you. We’re delighted to see that our hard work is paying off. Thank you again for your review, and we look forward to working with you again in the future.
Posted 4 months ago
Fast and easy to use.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Robert, thank you for leaving us such a positive review. We’re thrilled to read that you're happy with your experience with us, and our team will be delighted to read what you wrote. Customer satisfaction is our priority, and your review shows that our hard work is recognised. We look forward to working with you again in the future.
Posted 4 months ago
Very fast delivery and extremely helpful. Will definitely recommend and use again.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi Kerry, thank you for taking the time to leave such a fantastic review. We’re pleased to know that you enjoyed your experience with us and have passed your feedback onto our team. Thank you again for your review, and we look forward to working with you again in the future!
Posted 4 months ago
ID Card Centre Ltd is rated 4.80 based on 696 reviews