I Love Wallpaper Reviews

4.7 Rating 5,813 Reviews
92 %
of reviewers recommend I Love Wallpaper
4.7
Based on 5,813 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 92%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read I Love Wallpaper Reviews
Visit Website

Phone:

01429 803932

Email:

sales@ilovewallpaper.co.uk

Write Your review

Tell us how I Love Wallpaper made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
I am very unhappy with the customer service from this company. The girl named Sarah Jane Walker was very rude and would not provide the shipping lable for a return. I paid more than $80 to return the items which is more than the cost of this wallpaper which they sent a wrong item. Be aware that they will not provide you a return label and give you a full return. I would NEVER order from this company in the future. Just order from Amazon instead with much friendlier and convenient service. This company needs to work on providing better service to customers so they will return again.
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Spent almost 300 euro (excluding tax and duty)on 3 different types of wallpaper which is very thin. When i was asked about the thickness i got told it was regular wallpaper thickness. The wall paneling wallpaper in Sage green was gorgeous but the lines do not match up correctly - if it matched on one section it would be unmatched on the other (i ordered extra rolls to be sure to be sure!) and the instructions say paste the glue on the wall rather than the paper which is incorrect as the wallpaper started to drop!! I hired professionals to do the job which cost me even more money, eventually had to take it down and throw it out!! A waste of 230 euro on wallpaper! I complained about the paneling wallpaper and asked for a refund from customer service but no response. Terrible customer service. The gorgeous wallpaper will attract you but due to the quality and customer service you should avoid!!!
Helpful Report
Posted 1 month ago
What can I say worst wallpaper I've ever purchased I ordered for a freid because she could not get delivery where she lived first lot of paper had flaws in it so she ordered more second lot the same £800 later she's had to have it stripped again because the paper has marks in it.dont go near the striped glitter pattern it's terrible.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for taking the time to leave us a review with regards to your recent order. We would really like to look into this further for you, please feel free to give us a call on 08081691775, we are here to help Monday to Saturday 9am to 5pm or alternatively, you can send us an email detailing the issues you have experienced to sales@ilovewallpaper.co.uk. Kind regards, Thomas I Love Wallpaper Customer Service Team
Posted 1 month ago
Delivery was excellent. Choice of wallpaper very good. I chose a panel pattern which would have looked great on the wall. For some reason the panel pattern was right at the side of the roll. It would have made matching almost impossible, if I'd have got that far. I tore 2 drops trying to get the first drop on the wall. I've hung lots of wallpaper before. None as bad as this. I guess that's the trouble with buying it online. You can't feel the quality. Paper was too thin. Waste of £50. Lesson learnt
Helpful Report
Posted 2 months ago
Reiki Trees Glitter wallpaper Worst paper ive ever put up paten dose not match poor qualerty at £18 per role
Helpful Report
Posted 2 months ago
Worst quality of paper I have hung in many years. I find it funny how people are leaving reviews and praising the "quality of the wallpaper." Once paste (or adhesive) us applied, the quality shows.......POOR QUALITY! Its tissue paper thin.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Thank you for taking the time to post a review and feedback on the product. I'm very sorry you have experienced issues with hanging the product and for any trouble this may have caused. I hope the finished result still looks great on the wall. Kind regards, Thomas Customer Service Team
Posted 2 months ago
I ordered the Bullbee wallpaper in Sage and it was delivered quickly and well packed. Unfortunately, down one edge of the wallpaper, it appears as though there is a printing fault where the sage colour fades to white so when the paper is hung there is a distinct white line going down the paper. Your eye is just drawn to the white line and it just ruins what would have been lovely paper. I emailed my query but have had no response.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Thank you for taking the time to leave us a review with regards to your recent order. We would really like to look into this further for you, please feel free to give us a call on 08081691775, we are here to help Monday to Sunday 9am to 5pm or alternatively, you can send us an email detailing the issues you have experienced to sales@ilovewallpaper.co.uk. Kind regards, Thomas I Love Wallpaper Customer Service Team
Posted 3 months ago
l have been waiting for my refund and nobody gets in contact to tell me where my refund is. l have sent product back and had no reply on my refund. not happy
Helpful Report
Posted 3 months ago
Thank you for taking the time to leave us a review with regards to your recent order. Apologies for the delay with your return/refund on this purchase. I can confirm this roll has been refunded for you yesterday and will clear in your bank account within 3 working days. Kind regards, Thomas Customer Service Team
Posted 3 months ago
Delivered in Great time. Shame about the product. Had a professional come in to hang wallpaper for my nursery. A freshly plastered one feature wall. The paper was terribly thin and tore easily. The professional decorator came back (used the tradesman previously) as I thought it was his service. He explained the wallpaper wasn’t the best quality given the price I paid. Contacted I love wallpaper direct who requested pictures to which I sent. Over nearly two weeks later or backwards and forwards emails a refund was declined basically insinuating it was the decorators work that caused the issue. 6 weeks away from giving birth you can imagine this has caused me stress. I was offered a 10% discount of a new order. Really really upset and disappointed with the customer service and outcome of my purchase. Would not recommend this company.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Thank you for taking the time to leave us a review and feedback with regards to your recent order. Very sorry once again for the issues experienced with your purchase and that the response provided was not as to your expectation following review of the claim. Kind regards, Thomas Customer Service Team
Posted 3 months ago
Delivered on time . Packaging excellent no damage . I love the paper .
Helpful Report
Posted 3 months ago
Thank you for taking the time to post a review. Kind regards, Thomas Customer Service Team
Posted 3 months ago
Service was excellent, product is amazing. Would recommend to friends and family 😃 On the attached photos: Statue by Juliana Plinth by Denis Marble effect wallpaper by I Love Wallpaper
I Love Wallpaper 5 star review on 27th January 2022 I Love Wallpaper 5 star review on 27th January 2022 I Love Wallpaper 5 star review on 27th January 2022 I Love Wallpaper 5 star review on 27th January 2022
Helpful Report
Posted 3 months ago
Thank you for taking the time to leave us a review with regards to your recent order. Wow it's stunning, love the creativity and use of the marble design with the statue 😍 Kind regards, Thomas Customer Service Team
Posted 3 months ago
Beautiful wallpaper at reasonable prices & delivered quickly highly recommended
Helpful Report
Posted 3 months ago
Beware of the calculator. I used the "roll calculator" on the website and based on the wall sizes I entered, I was told I would need 6 rolls. That was completely wrong - just under 3 rolls were used. Customer Service was quick to let me know I could return the unused rolls but the quote for return postage almost matched the $100 of extra paper. A lot of money wasted because of the innacuracies of the "calculator." The representative agreed that the measurements I provided (which are 100% accurate) should call for 6 rolls according to the calculator but all she could offer was "sorry for any inconvenience this may have caused..." and now I'm out $100. The 3 rolls that were used all had many minor defects that had to be worked around. Shame on me for not buying from a US company...
Helpful Report
Posted 3 months ago
Thank you for taking the time to leave us a review with regards to your recent order. I am very sorry for any inconvenience caused by the surplus rolls to your requirement and that you feel the calculation was inaccurate to the measurements provided on the quote. Kind regards, Thomas Customer Service Team
Posted 3 months ago
Good range of choices. Excellent service and good quality paper.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Very quick and easy service. Can not wait to put in in our bedroom
Helpful Report
Posted 4 months ago
Very good choice and prompt delivery followed order.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Great service. Lovely designs.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Not 5 stars as not received yet even though Hermes emailed to say would be arriving yesterday. Informed me would now deliver next day. No parcel and no message from Hermes at all today. Very disappointed and expect better service.
Helpful Report
Posted 4 months ago
First-class product and service highly delighted again thank you
Helpful Report
Posted 4 months ago
Really Fast delivery! Lovely wallpaper, so happy with my order.
Helpful Report
Posted 4 months ago
I Love Wallpaper is rated 4.66 based on 5,813 reviews