Honey Willow Reviews

5 Rating 1,171 Reviews
99 %
of reviewers recommend Honey Willow
5.0
Based on 1,171 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Over 7 Days
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Read Honey Willow Reviews
Honey Willow 5 star review on 18th May 2022
Nicole Miller
Honey Willow 5 star review on 18th May 2022
Jason Johnson
Honey Willow 5 star review on 26th April 2022
Lauren Nash
Honey Willow 5 star review on 26th April 2022
Lauren Nash
Honey Willow 5 star review on 26th April 2022
Lauren Nash
Honey Willow 5 star review on 21st April 2022
Anonymous
Honey Willow 5 star review on 31st March 2022
Paulette Breau Smith
41
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
So very disappointed with the quality of the stone in the necklace almost colourless compared to illustration on your web site
Helpful Report
Posted 2 months ago
Dear Elizabeth, We are sorry to hear you were disappointed with your necklace. As per our email, we want you to be happy with your jewellery and will exchange this or refund you. Please get in touch if you change your mind, best wishes Honey Willow
Posted 2 months ago
Didn’t feel after sales customer service was great. They have to understand that when buying online it’s a different experience to touching something a store. Had I been able to do that I wouldn’t have purchased. As it was when it came I didn’t like it but they proved difficult to deal with arguing that it was handmade so therefore couldn’t be returned when I’m pretty sure the that only the hand stamped ring would have been unusable.
Helpful Report
Posted 6 months ago
Again, we are so sorry that you are disappointed with your jewellery. We don't normally offer refunds on personalised jewellery, as we handcraft it all to order, however we wanted you to be happy with your jewellery, and as it was clear you were not, we offered you a full refund on 7th October, 2.5 weeks before you left this review.
Posted 6 months ago
The reason for my low score is based on customer service not the product. I ordered online and had a delivery comment on the notes section that was totally ignored. I even tried to call but only ever got voicemail, I left a message but never received a response.
Helpful Report
Posted 8 months ago
I was very happy with the look of the gift that I gave to my wife for our wedding day. She loved it too. Unfortunately after only having worn the item twice the item has become quite tarnished which has left us both disappointed
Helpful Report
Posted 9 months ago
I still haven't received the necklace that i ordered a month ago!!!
Helpful Report
Posted 2 years ago
The design on chain was lovely but chain itself was very small paid over £80 for it so did expect it to be bigger had go buy a new chain so had more expense on top of what I paid 🙁
Helpful Report
Posted 2 years ago
Honey Willow is rated 4.95 based on 1,171 reviews