GoedkoopPakket Reviews

4.53 Rating 3,961 Reviews
92 %
of reviewers recommend GoedkoopPakket
Read GoedkoopPakket Reviews

About GoedkoopPakket:

Verstuur pakketten met korting binnen Europa.

Visit Website

Write Your review

Tell us how GoedkoopPakket made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
De zending v 15-10 is nog niet in Italië afgeleverd. 3SYZXG1737439
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
de bon kan niet geprint worden op het afleverpunt.. dat is echt een probleem want ik heb geen printer. Ben een dag bezig geweest om een printer te vinden. printen is echt gedateerd.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Ik had de verkeerde postcode in gevuld. En het pakket komt nu terug naar mij. Duur 10 dagen. Waarom geeft de site niet aan dat de postcode niet overeenkomt met het adres? Waarom duurt het 10 dagen om een pakket terug te sturen?
Helpful Report
Posted 2 months ago
ik heb een korting gekregen, gebruikt maar geen korting gekregen . jammer
Helpful Report
Posted 3 months ago
Beste Maaike,

We hebben even uw zendingen bekeken, maar we zien dat u 3 zendingen heeft aangemaakt via DHL van 5,75. Op deze zendingen ontvangt u geen verzendtegoed. Mocht u een andere zending hebben aangemaakt via een ander account waar wel verzendtegoed op zat, neem dan even contact met ons op, dan zetten we dit natuurlijk direct recht.

Nog een prettige dag.

GoedkoopPakket.
Posted 3 months ago
Het pakket werd bij de afzender bezorgd, terwijl het volgens track en tracé al in het buitenland was op weg naar bestemming. Aardige bezorgen brengt het nu weer naar het distributiecentrum. (Staat het afzendadres niet veel te dicht bij het bezorgadres op het label ???)
Helpful Report
Posted 8 months ago
Heb afgelopen vrijdag via jullie site verkozen voor DHL, thuis de verzendsticker uitgeprint, dat ging super snel, maar het pakketje is nu nog niet bij de ontvanger. Grrr.
Helpful Report
Posted 9 months ago
Ging matig. Verzend label wilde niet geprint worden. Betaling etc ging makkelijk :)
Helpful Report
Posted 11 months ago
Ik had een verkeerd adres op de label, en het terugstorten moest via de “paarse krokodillen” manier.Eerst formulier uitprinten , ik kon niet in het formulier typen, opnieuw inscannen, betaalbewijs foto maken inscannen enz enz.Dit zou toch in deze digitale wereld eenvoudiger moeten.Daar komt bij dat ik gelukkig op mijn werk beschikt over scanners en copierapparaten, want anders waren het nog meer paarse krokodillen.
Helpful Report
Posted 11 months ago
Beste Debbie,

Dank voor je review..! Ik vermoed dat je op een andere plek om een terugstorting hebt gevraagd. Want bij ons kan dat met één druk op de knop via je account. Wij hebben zelf geen scan- en kopieerapparaat op kantoor en verwachten dat ook niet van onze klanten :) als je even in wilt loggen op je account en op 'Probleem melden' klikt bij de zending waar het om gaat, komt de melding bij ons binnen en pakken we die op.
Posted 11 months ago
De website is goed alleen de bezorging is gewoon slecht mijn pakketje is een week onderweg geweest en uit eindelijk heb ik hem gewoon weer retour ontvang maar waarom het pakketje niet geleverd is op het aangeven adres weet ik niet dus moet ik het pakketje opnieuwverzenden en kost me dit dus weer verzendkosten.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Beste,

Dank voor uw review, en vervelend dat het pakket retour is gekomen. Wanneer het pakket buiten uw schuld om retour is gekomen kunt u contact met ons opnemen, wij gaan dan zorgen dat u op onze kosten een nieuw pakketzegel ontvangt. Daarna zullen wij zelf kijken of we dit kunnen verhalen op de vervoerder, maar daar heeft u geen omkijken naar.

Is het pakket retour gekomen doordat het adres bijvoorbeeld niet goed is opgegeven? Dan kunnen we helaas niets voor u betekenen, want dan is risico voor de verzender van het pakket.
Bij twijfel kunt u altijd even contact met ons opnemen zodat wij naar een passende oplossing kunnen kijken.
Posted 1 year ago
Na betaling ontvang ik geen verzendlabel.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Lockers steeds volzet !
Helpful Report
Posted 1 year ago
Ontiegelijke trage bezorging! 7 dagen nu en nog niet bezorgd! Tracking wordt slecht bij gehouden!
Helpful Report
Posted 1 year ago
het duurde wel even voor wij de pdf vonden om af te drukken. We dachten eerst dat we ons geld kwijt waren
Helpful Report
Posted 1 year ago
Beste Joke,

Bedankt voor uw feedback. Echter kunnen we uw verhaal niet helemaal plaatsen. Na uw bestelling heeft u direct de mogelijkheid om uw pakketzegel te downloaden via de site. Daarnaast krijgt u een email gestuurd met een link naar uw pakketzegel.
Posted 1 year ago
Ik kon mijn pakje niet afleveren bij een afleverpunt dat bij jullie staat geregistreerd
Helpful Report
Posted 1 year ago
Ben tevreden met de toegankelijkheid van de website alleen heeft de ontvanger van het pakketje geen bericht gekregen via haar mail dat het pakketje bij het dhlservicepunt is gearriveerd. Zij is er nu nog mee bezig om haar pakketje te krijgen...
Helpful Report
Posted 1 year ago
Beste,

Dank voor uw feedback. De ontvanger heeft van ons een email gekregen met daarin een link naar de Track Trace pagina. De ontvanger krijgt inderdaad geen specifieke email van de vervoerder wanneer het pakket opgehaald kan worden. Dit is door de ontvanger wel ten alle tijden in te zien op de Track Trace pagina van de vervoerder.

Uw suggestie om meer communicatie per email te doen nemen we wel mee, dat kan een goede toevoeging zijn aan onze dienstverlening.

Bedankt en een prettige dag.
Posted 1 year ago
Helaas is mijn pakket niet binnen 24 uur aangekomen. Hiermee wordt geadverteerd op de website terwijl op het tweede scherm de levertijd al als 'verwachte levertijd' aangegeven. https://www.dhl-tracknet.nl/cgi-bin-al/UFA100/NL/?type=U&zoekVeld=JVGL0593131600267841
Helpful Report
Posted 1 year ago
Dank voor uw beoordeling..! De levertijd is inderdaad een indicatie. In de praktijk zien we dat meer dan 90% van de pakketten op tijd wordt geleverd, maar in sommige gevallen kan het net wat langer duren. In uw geval zie ik dat de ontvanger van het pakket niet thuis was, waardoor het pakket bij een postkantoor is geleverd zodat het afgehaald kon worden.
Posted 1 year ago
De website gaat wel maar het systeem vind ik niks. Van de week een pakket verzonden naar Belgie, daar betaalde ik voor jullie verandering € 24,50 verzendkosten voor. Nu moest ik € 27,50 verzendkosten betalen en krijg ik zgn. € 3,-- korting op de volgende zending. De volgende zending was maar € 6,95 en ik kreeg op die zending maar € 0,45 korting. Dus eigenlijk ben ik nu duurder uit dus dit vind ik een systeem van niks.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Bedankt voor uw feedback. Voor terugkeerde klanten zoals u blijven we op deze manier nog steeds stukken goedkoper. U had de mogelijkheid om uw verzendtegoed van 3 euro te gebruiken voor uw zending van 6,95. Zie onderstaande link om te zien hoe u uw opgebouwde verzendtegoed kunt gebruiken. Mocht u toch nog vragen hebben neem dan even contact op met ons.

http://support.goedkooppakket.nl/knowledge_base/topics/hoe-kan-ik-betalen-met-mijn-verzendtegoed
Posted 1 year ago
Heb 50 cent meer betaald dan bij bpost zelf, dus goedkoop ???????
Helpful Report
Posted 1 year ago
Veel duurder dan (ex)kiala.
Helpful Report
Posted 1 year ago
pakje weg gebracht depot niet open.depot zou om 9.00 open gaan was in middels alk 9.15. was niet de eerste keer
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hallo,

Vervelend natuurlijk. We hebben zelf geen invloed op de openingstijden van postkantoren, maar wie weet een interessante optie om toe te voegen; recensies over postkantoren. Hopelijk is het postkantoor de volgende keer weer netjes op tijd open in ieder geval :)
Posted 1 year ago
GoedkoopPakket is rated 4.53 based on 3,961 reviews