GoedkoopPakket Reviews

4.52 Rating 4,766 Reviews
92 %
of reviewers recommend GoedkoopPakket
Read GoedkoopPakket Reviews

About GoedkoopPakket:

Verstuur pakketten met korting binnen Europa.

Visit Website

Write Your review

Tell us how GoedkoopPakket made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
De website is goed alleen de bezorging is gewoon slecht mijn pakketje is een week onderweg geweest en uit eindelijk heb ik hem gewoon weer retour ontvang maar waarom het pakketje niet geleverd is op het aangeven adres weet ik niet dus moet ik het pakketje opnieuwverzenden en kost me dit dus weer verzendkosten.
Posted 1 year ago
Beste,

Dank voor uw review, en vervelend dat het pakket retour is gekomen. Wanneer het pakket buiten uw schuld om retour is gekomen kunt u contact met ons opnemen, wij gaan dan zorgen dat u op onze kosten een nieuw pakketzegel ontvangt. Daarna zullen wij zelf kijken of we dit kunnen verhalen op de vervoerder, maar daar heeft u geen omkijken naar.

Is het pakket retour gekomen doordat het adres bijvoorbeeld niet goed is opgegeven? Dan kunnen we helaas niets voor u betekenen, want dan is risico voor de verzender van het pakket.
Bij twijfel kunt u altijd even contact met ons opnemen zodat wij naar een passende oplossing kunnen kijken.
Posted 1 year ago
Na betaling ontvang ik geen verzendlabel.
Posted 1 year ago
Lockers steeds volzet !
Posted 1 year ago
Ontiegelijke trage bezorging! 7 dagen nu en nog niet bezorgd! Tracking wordt slecht bij gehouden!
Posted 1 year ago
het duurde wel even voor wij de pdf vonden om af te drukken. We dachten eerst dat we ons geld kwijt waren
Posted 1 year ago
Beste Joke,

Bedankt voor uw feedback. Echter kunnen we uw verhaal niet helemaal plaatsen. Na uw bestelling heeft u direct de mogelijkheid om uw pakketzegel te downloaden via de site. Daarnaast krijgt u een email gestuurd met een link naar uw pakketzegel.
Posted 1 year ago
Ik kon mijn pakje niet afleveren bij een afleverpunt dat bij jullie staat geregistreerd
Posted 1 year ago
Ben tevreden met de toegankelijkheid van de website alleen heeft de ontvanger van het pakketje geen bericht gekregen via haar mail dat het pakketje bij het dhlservicepunt is gearriveerd. Zij is er nu nog mee bezig om haar pakketje te krijgen...
Posted 1 year ago
Beste,

Dank voor uw feedback. De ontvanger heeft van ons een email gekregen met daarin een link naar de Track Trace pagina. De ontvanger krijgt inderdaad geen specifieke email van de vervoerder wanneer het pakket opgehaald kan worden. Dit is door de ontvanger wel ten alle tijden in te zien op de Track Trace pagina van de vervoerder.

Uw suggestie om meer communicatie per email te doen nemen we wel mee, dat kan een goede toevoeging zijn aan onze dienstverlening.

Bedankt en een prettige dag.
Posted 1 year ago
Helaas is mijn pakket niet binnen 24 uur aangekomen. Hiermee wordt geadverteerd op de website terwijl op het tweede scherm de levertijd al als 'verwachte levertijd' aangegeven.

https://www.dhl-tracknet.nl/cgi-bin-al/UFA100/NL/?type=U&zoekVeld=JVGL0593131600267841
Posted 1 year ago
Dank voor uw beoordeling..! De levertijd is inderdaad een indicatie. In de praktijk zien we dat meer dan 90% van de pakketten op tijd wordt geleverd, maar in sommige gevallen kan het net wat langer duren. In uw geval zie ik dat de ontvanger van het pakket niet thuis was, waardoor het pakket bij een postkantoor is geleverd zodat het afgehaald kon worden.
Posted 1 year ago
De website gaat wel maar het systeem vind ik niks. Van de week een pakket verzonden naar Belgie, daar betaalde ik voor jullie verandering € 24,50 verzendkosten voor. Nu moest ik € 27,50 verzendkosten betalen en krijg ik zgn. € 3,-- korting op de volgende zending. De volgende zending was maar € 6,95 en ik kreeg op die zending maar € 0,45 korting. Dus eigenlijk ben ik nu duurder uit dus dit vind ik een systeem van niks.
Posted 1 year ago
Bedankt voor uw feedback. Voor terugkeerde klanten zoals u blijven we op deze manier nog steeds stukken goedkoper. U had de mogelijkheid om uw verzendtegoed van 3 euro te gebruiken voor uw zending van 6,95. Zie onderstaande link om te zien hoe u uw opgebouwde verzendtegoed kunt gebruiken. Mocht u toch nog vragen hebben neem dan even contact op met ons.

http://support.goedkooppakket.nl/knowledge_base/topics/hoe-kan-ik-betalen-met-mijn-verzendtegoed
Posted 1 year ago
Heb 50 cent meer betaald dan bij bpost zelf, dus goedkoop ???????
Posted 2 years ago
Veel duurder dan (ex)kiala.
Posted 2 years ago
pakje weg gebracht depot niet open.depot zou om 9.00 open gaan was in middels alk 9.15. was niet de eerste keer
Posted 2 years ago
Hallo,

Vervelend natuurlijk. We hebben zelf geen invloed op de openingstijden van postkantoren, maar wie weet een interessante optie om toe te voegen; recensies over postkantoren. Hopelijk is het postkantoor de volgende keer weer netjes op tijd open in ieder geval :)
Posted 2 years ago
Duurde een paar dagen voordat de rekening in orde was en nu is het pakket niet aangekomen en is blijkbaar op terugweg omdat het adres of iets ervan niet juist was
Posted 2 years ago
Pakket na 2 weken nog steeds niet aangekomen in Slowakije. Staat nog steeds op in transit
Posted 2 years ago
nog steeds belachelijk duur om iets van 1kg en 120cm te versturen wat in theorie in een 100x50x50 doos past. Jullie kunnen veel beter. 120x5x5cm ofzo. past er normaal diagonal in, maar heb geen zin daar een doos voor te maken.

geen reactie op de site binnen een tot 2 uur, waar aangegeven wordt dat meestal binnen 10 minute een reactive kan worden verwacht. (is geen probleem, maar schakel de chatfunctie dan uit)
Posted 2 years ago
Ik snap niet precies wat u bedoelt, maar een pakket met een lengte van 120cm zal inderdaad gewoon als groot pakket verzonden moeten worden. Dat het in theorie in een andere doos zou passen, is niet na te gaan voor ieder afzonderlijk pakket. Dan zou het dus echt in een andere doos verzonden moeten worden.
Posted 2 years ago
Ik vind het vrij omslachtig voor een gewone burger. Ik ga naar de post om geholpen te worden en ik word naar huis gestuurd om alles zelf te doen. Niet iedereen bezit een printer. Ik ben geen bedrijf. Achteraf moet ik het pakket dan nog wel terug naar het kantoor brengen. waar is dan de dienstverlening ???
Posted 2 years ago
Dank voor je feedback! Het is uiteraard niet verplicht om gebruik te maken van onze website. Het verzenden van een pakket kan nog steeds ook direct via het postkantoor. Echter is het via onze website goedkoper, en vinden klanten het vaak juist makkelijk om het pakket al van tevoren klaar te kunnen maken.

Daarna hoeft het dan alleen nog maar afgegeven te worden op het postkantoor. Maar je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om het pakket naar het postkantoor te brengen en daar het normale tarief te betalen. De keuze is aan jou!
Posted 2 years ago
Tis nog altijd niet goedkoop
Posted 2 years ago
Verwachte bezorgdatum lag tussen 19 en 21 december. Daadwerkelijke bezorgdatum 27 december. Jammer.
Posted 2 years ago
++ pakketje is goed aangekomen
++ vlotte afhandeling bij bpost
-- etiket werd initieel geweigerd omdat we NL-1111 iplv 1111 als postcode invulde (dus geen landcode)
Dat was niet onmiddelijk duidelijk. We kregen wel correct het label
-- Naam van geaddresseerde op het label was afgekort
VeelTeLangeNa(...) in plaats van VeelTeLangeNaam
Dat kan bij de opmaak van het etiket al gemeld worden zodat we de tekst zonodig konden inkorten
--- prijs verzekering: de standaardprijs van bpost is goedkoper dan goedkooppakket+verzekering tot 300EUR. Bij post is standaard al een hogere waarde verzekerd.
Posted 2 years ago
ik weet niet of het pakket toegekomen is, bijgevolg is het moeilijk om een oordeel te vellen
Posted 2 years ago
GoedkoopPakket is rated 4.52 based on 4,766 reviews