GoGroopie Reviews

2.6 Rating 2,680 Reviews
40 %
of reviewers recommend GoGroopie
2.6
Based on 2,680 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service, Own Driver
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Telephone, Email
Read GoGroopie Reviews
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
I'm sick of trying to get an answer from gogroopie ref paying postage so I've cancelled my voucher n I want a refund asap got what I wanted elsewhere and it'll be here tomorrow so REFUND PLEASE ASAP
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Gillian, Unfortunately we are unable to locate any previous emails from this address. A member of our customer care team will contact you shortly to confirm cancellation of your voucher. Please check your inbox for our correspondence. Kind regards Gogroopie
Posted 7 years ago
Ordered voucher from go groupie middle Jan 15, never received item , have e mailed them on various occasions, my last e mail a few days ago, I told them I was taking the matter further, today 3 1/2 months later I have received e mail to say they have credited my groopie account, not good enough I wanted my money refunded back to my card , I shall spend my credits but will think twice about buying again, customer service very poor.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Yvonne, We are very sorry to hear that you have not had a pleasant experience with us. We have informed a member of our customer support team who are looking into your enquiry and will be in touch with you shortly. Please check your inbox for our correspondence. Kind regards, GoGroopie
Posted 7 years ago
The last two items I have ordered have not turned up even though I placed my order we within the allotted time scale. That's a success rate of 2/3. Very disappointing. Mary Wells.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Mary, We are very sorry to hear that you have not received your item. We have informed a member of our customer support team who are looking into your enquiry and will be in touch with you shortly. Please check your inbox for our correspondence. Kind regards, GoGroopie
Posted 7 years ago
Last few items I have ordered have been a dis.sapointment. One item I never received, and last item ordered two,only one arrived had to pay another P&P costs even though exactly the same item and hardly any weight in them. So now waiting for the second dress. Dont think I shall order again from you.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Pauline, We are very sorry to hear of your recent disappointment. A member of our customer support team is looking into your inquiry and will be in touch with you shortly. Please check your inbox for our correspondence. Kind regards Gogroopie
Posted 7 years ago
I think we all, customer should take our matters to WATCH BBC COMPLANES department, may be than GoGroopie could rectify our issues
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi, Thank you for your feedback. Please be advised someone will be in touch with you shortly to assist you further regarding your order. Kind regards Go Groopie
Posted 7 years ago
I am trying to redeem a voucher for a polo sport cap and gtn nowhere help!!!!!!!!!!
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi, Thank you for your feedback. Please be advised someone will be in touch with you shortly to assist you further regarding your order. Kind regards Go Groopie
Posted 7 years ago
Hi . emails keep bouncing back . Just to let u know still no bracelet or contact from merchant
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi, Thank you for your feedback. Please be advised someone will be in touch with you shortly to assist you further regarding your order. Kind regards Go Groopie
Posted 7 years ago
I placed an order for the Clinique Anti-ageing pack on the 5th March 15 and said it would take 2-3 weeks. its now the 2 April and still not arrived, i have redeemed the voucher and had an email back confirming. It was a present for a friend but her birthday was yesterday.....not happy.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Lynn, We are very sorry to hear that you have not received your item. We have informed a member of our customer support team who are looking into your inquiry and will be in touch with you shortly. Please check your inbox for our correspondence. Kind regards, GoGroopie
Posted 7 years ago
I have purchased a smoothie maker for my daughters birthday and it's arrived as stated but very badly damaged with no protective packaging whatsoever it came from Londonexchain and I have e - mailed them direct with no response today is my daughters birthday so needless to say she won't be receiving her desired gift can someone help?
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Gina, We are very sorry to hear that you received a damaged item. We have informed a member of our customer support team who are looking into your inquiry and will be in touch with you shortly. Please check your inbox for our correspondence. Kind regards, GoGroopie
Posted 7 years ago
Too many problems with suppliers of products.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Mrs Richardson, We are very sorry to hear that you have experienced problems with orders. We have informed a member of our customer support team who are looking into your inquiry and will be in touch with you shortly. Please check your inbox for our correspondence. Kind regards, GoGroopie
Posted 7 years ago
I do not know why I persist in using this site.. It causes more hassle than it's worth.. the biggest problem for me is vouchers refusing to be activated. It is so frustrating!
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Elizabeth, We are very sorry to hear that you have experienced difficulty redeeming your vouchers. We have informed a member of our customer support team who are looking into your enquiry and will be in touch with you shortly. Please check your inbox for our correspondence. Kind regards, GoGroopie
Posted 7 years ago
I don't like paying for an article that I DONT receive and your responce to my query was to basically pass the buck and leave it to the supplier to contact me which they haven't and I don't think they will
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Christine, We are very sorry to hear that you have not yet received your item. Gogroopie do not dispatch the items so we contact the merchant directly regarding the delivery. A customer care agent is looking into your issue and will contact you shortly. Please check your inbox for our correspondence. Kind regards Gogroopie
Posted 7 years ago
Hi yes I am experiencing the same. Its taken ages I have emailed twice. the voucher wouldn't download. I wanted the duvet as a present but now its gone past the birthdate. Worst thing that worries me is that the customer service tel number now does NOt exist. I have asked them for my money back but received nothing. I am going to take this up with trading standards now as this customer service does not exist and disgusting. Denise Fox Cheddar
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi, Thank you for your feedback. Please be advised someone will be in touch with you shortly to assist you further regarding your order. Kind regards Go Groopie
Posted 7 years ago
Ordered stuff in Jan 2015 Paid but no goods. Tried to contact Go Groupie 4 times by e mail but they won't reply. Never received a voucher to redeem goods.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi, Thank you for your feedback. Please be advised someone will be in touch with you shortly to assist you further regarding your order. Kind regards Go Groopie
Posted 7 years ago
My daughter ordered the solar lights and she didnt see anywhere to add the gogroopie voucher number however put it into the notes. She was therefore charged £20 over what should have been the price. I contacted them immediately they asked for the voucher number which I emailed immediately although they did say she had failed to add the voucher which is incorrect. It is more than a month later and we still havent had the refurnd despite several emails with somebody covering for the owner when he was on holiday. I await his response again but poor customer service. As another thing although the lights were delivered quite quickly and packaged well they are rubbish really wouldnt have bothered if we had realised they give literally zero light .... would never purchase anything again from this supplier.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi, Thank you for your feedback. Please be advised someone will be in touch with you shortly to assist you further regarding your order. Kind regards Go Groopie
Posted 7 years ago
Very disappointed. I gave bought things on go Groopie before with no issues. However a few weeks ago I bought two vouchers for duvets which I have been unable to redeem. I tried contacting the retailer who said they couldn't help, I have contacted gogroopie several times via their website and Google and eventually over two weeks later, got one reply telling me how to redeem the vouchers which was totally useless as the didnt work and as they took so long to reply the vouchers had expired. Obviously they read my emails explaining the issues. I contacted them again several times asking for a refund and have still heard nothing. There is no phone number, they clearly do not monitor their inbox or they would have my many messages. I will have to take this further as it seems I am not the only one with this issue. I only gave the rating I did because I have used them in the past with no problems.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi, Thank you for your feedback. Please be advised someone will be in touch with you shortly to assist you further regarding your order. Kind regards Go Groopie
Posted 7 years ago
After submitting q comment on this site I received email from groopie as promised they say my monies will be refunded in 24 hours ,but I,m not holding out to much hope on this ,we,all see ,will let you know
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi, Thank you for your feedback. Please be advised someone will be in touch with you shortly to assist you further regarding your order. Kind regards Go Groopie
Posted 7 years ago
Been waiting months for refund after numerous emails sent to them they promised refund in 14 day ,one month later no refund ,wake up an smell the coffee groopie you losing customer very day ,I want my money back
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Megan, We are very sorry to hear you have not received your refund. A member of our customer support team has been notified. Please check your inbox for our email. Kind regards GoGroopie
Posted 7 years ago
On 3\3\15 I ordered an LCD Dashboard cam, a week later I emailed the company Eurosfield who supplies them, got response off them within 10minutes, said the item would be with me within 5 working days, however when I emailed them again on 18/3/15 no response, this is no way to treat customers.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Kim, We are very sorry to hear that you have not received a response from the merchant. We have informed a member of our customer support team who are looking into your enquiry and will be in touch with you shortly. Please check your inbox for our correspondence. Kind regards, GoGroopie
Posted 7 years ago
I've previously ordered with go groupie the last two items I've ordered I haven't received my vouchers I've emailed customer service but it says it will take 5 to 7 days to respond not very happy about this
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Chris, We are sorry that you have not received your vouchers. These can sometimes go into your spam folder and can be viewed on your Gogroopie account on our website. A member of our customer support team has been notified. Please check your inbox for our email. Kind regards GoGroopie
Posted 7 years ago
GoGroopie is rated 2.63 based on 2,680 reviews