GoGroopie Reviews

2.6 Rating 2,680 Reviews
40 %
of reviewers recommend GoGroopie
2.6
Based on 2,680 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service, Own Driver
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Telephone, Email
Read GoGroopie Reviews
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
9.4.2021. Hello Regrefully I'm having to write about 4 items PAID but have not received & 2 saying expired, they hadn't when I ordered them & one dating from Dec.2020. There are as well another 3 PAID FOR & NOT RECEIVED- WHY? It is a shame writing this as Gogroopie I have bought from DAILY! I have sent emails but NO ONE HAS REPLIED TO THEM. I have given them plenty of time to contact me without success & now I am LIVID. It is like trying to get through to god & now exasperated with Gogoogle & will no longer be their LOYAL Customer.
Helpful Report
Posted 1 year ago
The staffs
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi. I have ordered the shark tale blanket on the 27th September you have had the money for approximately three weeks I am fed up with emailing trying to phone to which just rings I am a single mother. And this was a gift for my five year old son. I would like this rectified as soon as possible you are in London and I'm in Cornwall what is the issue?
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Kelly, Sorry to hear about the issue with your order. Our Customer Support Team has contacted you by email via support@gogroopie.com to assist you and we can see that the merchant has also been in touch with you and is awaiting your reply. Kind regards, GoGroopie
Posted 5 years ago
I found ordering a little confusing as I was never quite sure if the order had been completed, so I found to my horror that I had ordered the same item several times! However, the advice and help to put things right was second to none. Your Customer Service was most especially good and I will be able to order with confidence in the future.
Helpful Report
Posted 6 years ago
Everything is fine, and the lady was very helpful.. I am a little concerned about some carbon monoxide detectors I bought some time ago in that I haven't received delivery yet? Andrew Jenkins
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hi Andrew, Thank you for your review. We can see that you have not allowed the delivery period the merchant has advised for the Carbon Monoxide and Gas Detectors. Although you purchased your voucher in May you only redeemed the voucher, placing the order with the merchant a few days ago. We can confirm that this order has now successfully been sent to the merchant and will be with your shortly. There are also two vouchers on your account that have still not been redeemed. Our Customer Support Team has emailed you with the details, that can also be found by logging into your GoGroopie account or checking your emails, so that you can place your orders before the vouchers expire. Kind regards, GoGroopie
Posted 6 years ago
I signed up to Gogroopie to buy 2 garden hoses for £10.99 for pair. I quickly realised than when paying I did not get time to put in who I was and delivery address. I also was annoyed to note that when payment made then there is the P&P added without prior knowledge. I can buy these products with a delivery charge. As I have not redeemed the voucher I have tried to cancel and I do not believe this has happened, no acknowledgement. I have now emailed to ensure that this is not activated and monies repair to paypal. However, you have a very bad reputation for not responding to customers, so I would be glad to get a response Mrs LMcPhee
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hi Lorna, Your vouchers are sent to the email address you provide upon purchase and must be redeemed with the merchant to place your order. Each deal on our website and every voucher purchased explains how to redeem and our Customer Support Team are available by email and phone if the online instruction is not clear for anyone and they require assistance. Each deal that requires dispatch clearly states the postage and packaging fee the merchant has requested as you can see by looking at our website. If you have an expired voucher and would like assistance you can email us at support@gogroopie.com and our Customer Support Team can assist you. We can assure you that every email we receive is responded to as a matter of urgency. Kind regards, GoGroopie
Posted 6 years ago
The bloke I spoke to on the phone was helpful and sorted my problem only drawback was it took over 5 minutes of ringing before I got to speak to someone other than that great
Helpful Report
Posted 6 years ago
Having had a torrid spell of trying to sort out my order of pots and pans, I seem to have struck better service and I shall review it all when my goods arrive = PLEASE WAIT !
Helpful Report
Posted 6 years ago
Good deal's the only problem that I find is occasionally the vouchers go to my junk box and I have difficulty accessing them otherwise ok
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hi, Your vouchers are sent automatically to the email address you provide upon purchase and can be accessed at any time through your GoGroopie account. If you cannot find the voucher in your inbox it could have been filtered, so please check all mailboxes and you can change your email account settings to prevent this. Kind regards, GoGroopie
Posted 6 years ago
I find the deals on Groopie very good but the delivery times on most items is terrible, its the one area that need to be improved,also it would be nice to receive acknowledgement from the supplier that your order has been received and processed
Helpful Report
Posted 7 years ago
So many things don't arrive
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Jeoffrey, We are sorry that you have not received the items. A member of our customer care team is looking into your inquiry and will contact you shortly. Please check your inbox for our correspondence. Kind regards Gogroopie
Posted 7 years ago
I have bought a lot of items from merchants which were good,but the downside is that 2 merchants failed to send items and I lost the postage,this is not acceptable.
Helpful Report
Posted 7 years ago
The interim response received. Hi William, Thank you for getting back to me. I was simply offering your refund in credits as our customers are happy to accept credit (the fastest method to refund) to make alternative purchases. As you do not seem happy to make a booking I will send the cancellation requests to the agents now for a refund to your original method of payment. We expect a response from them shortly. Please note that refunds can take approximately 7 days to process as we await written confirmation from the merchants, and you card issuer to make the funds available to you. Please let me know if you have any further questions. I will send you an email as soon as we issue the refunds We shall see what happen now, a simple customer service course should be undertaken, when the customer asks for a full refund, the customer wants a full refund not a credit note. Will update in 7 days.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Will, We can see that your issue has now been resolved. If you have any other issues please do not hesitate to contact our Customer Care team. Kind regards Gogroopie
Posted 7 years ago
I am pleased with Gogroopie and the help they have and are giving me. The down side is getting the items sent. I still have items that have not been sent and am still chasing/waiting for. Trouble is I am starting to think that I will not continue using this. The deals are great, when you receive them
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Sara, We are sorry that you are awaiting outstanding orders. A member of our customer support team is looking into your inquiry and will contact you shortly. Please check your inbox for our correspondence. Kind regards Gogroopie
Posted 7 years ago
Gogroopie did eventually refund money in to my account thanks for that .But I now have a voucher which I had totally forgotten until today and it expires tomorrow my problem is I have voucher details but do not know how to redeem it old lady it us lol please help ????
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Megan, We are very sorry to hear that you have experienced difficulty redeeming your voucher. We have informed a member of our customer support team who are looking into your enquiry and will be in touch with you shortly. Please check your inbox for our correspondence. Kind regards, GoGroopie
Posted 7 years ago
I've been with go groupie for over two years now , was very happy with the vouchers , until I got a voucher for trainers , the voucher didnt go through a few times ,contacted ,gave me a quick redeem , but the item arrived faulty and missing buttons , wanted a replacement have contacted the site and the merchant a few times and still no reply , it is probably the merchants fault but would have appreciated a quick response atleast ...
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Samanthi, We are sorry that you have received a faulty item. A member of our customer support team is looking into your enquiry and will contact you shortly. Please check your inbox for our correspondence. Kind regards Gogroopie
Posted 7 years ago
You have some good deals the problem is your delivery waiting times are far too long. Normal delivery time you say is 2-4 weeks, but usually it takes 4 weeks before a delivery. Also i have cancelled a order and i am still waiting for my refund again you say it can take 2 weeks, but it does not take 2 weeks to take the money from me when i buy something. So refunds and delivery times should be much quicker.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Still having problems with 1 item
Helpful Report
Posted 7 years ago
Bought 3 items from gogroopie in the past two months. 2 arrived in good time and were good quality. The third arrived a few days late and had a damaged box, may need to think about changing delivery company for that merchant
Helpful Report
Posted 7 years ago
i have ordered various items from gogoopie & most of the items have been recieved, my only concern is the lack of customer service when things are not sent. in september i ordered a pair of mp3 sunglasses & in november i ordered a pack of fussion razor blades, both items have never turned up. after an initial interest in my problem in december i have heard nothing in regards to this being chased up or having my monry put back into my account. i have sent proof of payment via pictures of e-mail transactions & have never had feedback from customer service, i have ordered some more razor blades, but i'm not holding my breath as when or if they'll turn up. i have continued to use gogoopie for the time being as apart from these items everything else has arrived, but i have to admit i'm losing patience & am losing faith with gogoopie
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Marc, Thank you for your feedback. We have informed a member of our customer support team who are looking into your enquiry and will be in touch with you shortly. Please check your inbox for our correspondence. Kind regards, GoGroopie
Posted 7 years ago
GoGroopie is rated 2.6 based on 2,680 reviews