Fulham Timber Reviews

4.37 Rating 231 Reviews
83 %
of reviewers recommend Fulham Timber
Read Fulham Timber Reviews

Write Your review

Tell us how Fulham Timber made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Ordered via website very easy, but not possible to get any feedback about delivery times within the 3 day slot was very difficult to manage.
Helpful Report
Posted 4 months ago
I would give 5 star for customer service and the quality of the actual wood and treatment. Problem is the boards were way too much bent and warped...on both sides.. bit disappointing.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Ok not bad
Helpful Report
Posted 6 months ago
Placed two orders with Fulham timber as appeared very competitively priced and well reviewed. Asked for them to be combined into one order and they agreed to this and refunded 1 deliver cost. Unfortunately the orders were not combined, and some of the timbers were damaged requiring replacement. So in total 3 deliveries and the replacements were for a lower grade timber than requested. Reasonable timbers otherwise but I will look to other suppliers in future to have less hassle!
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Thomas, Thanks for your review. Unfortunately, we cannot always combine additional orders which you add to your order at a later date for various reasons, such as there not being sufficient weight allowance available on the vehicle your original order is planned on for the extra goods. Road safety and compliance are our first priority. We did as mentioned refund your additional delivery charge, so you were only charged for one delivery. I do apologise for the damaged timbers, being a natural product they are prone to imperfections, I'm glad these were swapped over for you. Best regards, Onur Levent E-Commerce Manager
Posted 8 months ago
There was only one person to complete the delivery and the driver needed help to unload the timber, I was the only person who was at home and suffer with CTS arthritis so not happy that I had to help. If this was explained prior I could have had someone available. The driver was lovely and tried his best to help and work with me so this wasn't his fault. But the company should be clear on these policies. Apart from this the rest of the process was easy and simple
Helpful Report
Posted 8 months ago
Ordered 10m PAR white oak. Came in 3 boards, all completely different colours and grain, 3m was too banana-esque to use and it wasn't a consistent thickness from board to board. Delivery time was about 8 days. Needless to say, not very impressed. Managed to just get enough usable material to finish project but had to finish it all different to get the colour closer. Not much point in paying the premium for PAR if it comes in the same condition as a sawn board.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Really good online ordering very poor after sales left voicemails but no response delivery very vague driver left timber all over drive as if it had been chucked very disappointing
Helpful Report
Posted 10 months ago
Both orders i had ,50%of wood was very wet and some wood planks completely wet ...which is not ideal when you need fast building works to be done with dry materials. Quality and delivery itself seems good.
Helpful Report
Posted 10 months ago
Deliveries were good other than the one from Colliers wood as I asked them to change over 12 no damaged t/g flooring they delivered.After having said yes they never swapped them over
Helpful Report
Posted 10 months ago
Delivered a day later than communicated. Didn't respond when I left a voicemail enquiring as to whereabouts. Some damaged good on inspection (more than would be expected with normal care in selection of products for delivery). Driver direct to the point of rude. Hard to be enthusiastic based on the above.
Helpful Report
Posted 11 months ago
I called up on the 21st December to ask when delivery would be, I was told 23rd December. I placed the order 5 minutes later and was told to expect delivery on the 6th January. I can’t really rate FT yet because I still haven’t received the delivery.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Re order 7917. Busy time of year and what concerns i had ref delivery have been resolved. Thank you.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Leonard, Thank you for your review. Unfortunately, I'm unable to find an email from yourself however I can confirm your order will be delivered tomorrow, between 9 am and 3 pm. Best regards, Onur Levent E-Commerce Manager
Posted 1 year ago
Delivered wrong timber. So not great. Delivered correct timber a few days later.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your review Phillip - apologies to hear the incorrect timber was delivered. I have refunded the delivery charge for you for the inconvenience! Best Regards, Onur Levent E-Commerce Manager
Posted 1 year ago
Fulham Timber is rated 4.37 based on 231 reviews