Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Escape Watersports Reviews

4.9 Rating 11,499 Reviews
99 %
of reviewers recommend Escape Watersports
4.9
Based on 11,499 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
5 out of 5
Read Escape Watersports Reviews
Visit Website

Phone:

01656745774

Email:

sales@escape-watersports.co.uk

Location:

Unit 12Village CourtVillage Farm Industrial Estate
Pyle
CF33 6BX

Escape Watersports 5 star review on 26th October 2026
ALEX M
Escape Watersports 5 star review on 21st August 2026
Anonymous
Escape Watersports 5 star review on 19th August 2026
Haydn T
Escape Watersports 5 star review on 19th August 2026
Haydn T
Escape Watersports 5 star review on 19th August 2026
Haydn T
Escape Watersports 5 star review on 17th July 2026
Anonymous
Escape Watersports 5 star review on 5th July 2026
Sara L
886
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Great no hassle service defo use Escape Watersport again 10/10”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Excellent value for money, first class service.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Never had a bad experience with Escape Watersports. Got what I need and delivers quickly.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Can't really write a review on how you've done. As of the 18th December 2022, I still haven't received my goods that I ordered on the 29th November 2022 via 48hr tracked postage due to the postal strikes.... Maybe it's time to change your despatch company to someone more reliable...?”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Christopher, Thank you for leaving a review, we are very sorry to hear you have not received your parcel, however, this is the first contact we have had from you. We can confirm your parcel has been dispatched and collected by Royal Mail, however, due to their intermittent strike action and the additional load caused by seasonal shopping, as well as the cold weather, they are experiencing severe delays in processing parcels. We are as frustrated as you by this, but our efforts to find another courier who can handle our amount of parcels have been unsuccessful. So we do apologise if your delivery has been delayed, but we would really appreciate your patience while we do everything possible to get through this very challenging time. Once again are very sorry for the inconvenience caused, please allow additional time for your tracking details to update and for your order to arrive. Kind Regards, Beckii
Posted 3 years ago
“Product has not been delivered . No update on progress .”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Anne, Thank you for getting in touch. We can confirm your parcel has been dispatched and collected by Royal Mail, however, due to their intermittent strike action and the additional load caused by Christmas shopping, as well as the cold weather, they are experiencing severe delays in processing parcels. We are as frustrated as you by this, but our efforts to find another courier who can handle our amount of parcels have been unsuccessful. So we do apologise if your delivery has been delayed, but we would really appreciate your patience while we do everything possible to get through this very challenging time. Once again are very sorry for the inconvenience caused, please allow additional time for your tracking details to update and for your order to arrive. Kind Regards, Beckii
Posted 3 years ago
“Exceptional service, great product, not yet used the kayak in anger, but have assembled it, one or two minor hiccups with the instructions, but as usual you tube helped clarify. Cannot wait to get onto the water”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“I have not received my order because it was posted and has not arrived. How do I get a refund?”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi there, We are very sorry to see your parcel has not arrived yet, I can see from your tracking it is out for delivery today and should be with you soon. We apologise, but due to the strikes, and additional loads from Christmas Royal Mail have experienced some delays with parcels. Once again, we apologise for the inconvenience caused, but please be assured your parcel is on its way to you. Kind Regards, Beckii
Posted 3 years ago
“Arrived on time in good condition as described”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Quick and easy and tracked delivery so I knew when to expect it”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Ticketyboo! All good with excellent product and efficient and helpful service.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Great customer service and quality products delivered as usual.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Received goods sooner than I expected considering postal strikes,looks and feels excellent quality.It's a Xmas gift for my daughter so not used yet.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“The product was good but delivery time was around a week longer than advertised”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave us a review, we are sorry to hear you were not happy with the delivery. I can see your order was sent via Royal Mail 48 which is usually a 1-5 day service, however, due to the strikes this did take longer. We are as frustrated as you by this, but our efforts to find another courier who can handle our amount of parcels have been unsuccessful. So we do apologise that your delivery was delayed, but we really appreciate your patience while we do everything possible to get through this very challenging time. Once again are very sorry for the inconvenience caused. Kind Regards, Beckii
Posted 3 years ago
“Ordered my item 15 days ago and it hasn't arrived yet !!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Gary, We are very sorry to see your parcel has not arrived yet, I can see from your tracking that your delivery was attempted but your address was inaccessible, Royal Mail are currently waiting for you to update them on how to proceed. This can be done via your tracking link. Once again, we apologise for the inconvenience caused, but please be assured your parcel is on its way to you. Kind Regards, Beckii
Posted 3 years ago
“Good service,best quality”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Easy to order item, delivered on time, Happy customer would use this company again.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Having purchased a dry suit that did not fit. I have been thoroughly impressed by Escape Watersports levels of service. Initial order arrived very quickly and the return was also processed very quickly. I will definitely use them again. Thanks”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Exelenet people to work with and a speedy dispatch”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Very good price, and quick delivery. They are my bookmarked "go to" kayak shop.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Really good service, I was worried about shipping times for Christmas and Customer service emailed me straight back.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Escape Watersports is rated 4.9 based on 11,499 reviews