Electric Golf Trolley Spares Reviews

4.86 Rating 2,688 Reviews
97 %
of reviewers recommend Electric Golf Trolley Spares
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.94 out of 5
Read Electric Golf Trolley Spares Reviews
Electric Golf Trolley Spares 5 star review on 16th May 2021
Arvind Patel
Electric Golf Trolley Spares 5 star review on 10th May 2021
John Carter
Electric Golf Trolley Spares 5 star review on 10th May 2021
John Carter
Electric Golf Trolley Spares 5 star review on 10th May 2021
John Carter
Electric Golf Trolley Spares 5 star review on 17th December 2020
Anonymous
Electric Golf Trolley Spares 5 star review on 24th November 2020
Michael Wood
Electric Golf Trolley Spares 5 star review on 29th October 2020
Richard Barnard
1
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
I can not rate this, because I have not received The spare part.
Posted 3 weeks ago
Hard to tell by the picture exactly what you were buying and it turned out to be useless.
Posted 1 month ago
I only received the gear on 15th January ! On top, I had to pay 35,56 € of custom fees to get the parcel. almost the double you charged me. Sorry to say it will be the last time I order anything for the UK. Thanks to Brexit ! Copy of the custom fee attached.
Posted 4 months ago
Hi Patrick, I'm very sorry that you have been charged these customs fees. I have sent you an email, as I believe you have been incorrectly charged - as we are a Northern Ireland based company, you should not have had to pay any fees. Alan
Posted 4 months ago
Have yet to receive my part! I ordered this 3 weeks ago and the responded with an email that the part was in process and would shipped within a day or two. I noticed they had the address incorrectly spelled. I notified them of the incorrect address, and they responded that the delivery address would be changed. As you can see, the address is shown on the invoice as 104 ill Rd. Chapin, SC. It should be 104 Tanners Mill Rd, Chapin, SC
Electric Golf Trolley Spares 1 star review on 23rd December 2020
Posted 5 months ago
Hi Kahn, thank you for your feedback. We shipped your order on the same day as you placed your order. We also changed the address to the one you requested in your email, ie: 104 TANNERS MILL RD. CHAPIN, SC, 29036, USA. The image you have uploaded is, I believe, from your Paypal account - we have no access to your account to change the address here, but I would suggest you change this yourself to help you with future orders. Sorry that your order hasn't reached you yet, but shipping from the UK to USA, at this time of year and with all the Covid restrictions in place around the world, I'm afraid this means shipping times are much slower than usual. Many thanks again for your order, and I hope it arrives with you soon.
Posted 5 months ago
we have not received our order yet
Posted 5 months ago
Have not received my gearbox yet
Posted 6 months ago
Still awaiting delivery
Posted 7 months ago
I have not received my order
Posted 7 months ago
Habe die Steuerbox zurückgeschickt, weil ich sie irrtümlich bestellt hatte. Leider kam vom Verkäufer nie eine Reaktion oder Rückerstattung. Auf Nachfragen per Mail reagieren die überhaupt nicht und bei Anrufen wird ein Rückruf versprochen, der dann nie erfolgt. Absolut unseriös und asozial !!!!
Posted 8 months ago
It's kind of difficult to write a review when your still waiting on the product to be delivered in the first instance!
Posted 10 months ago
I have send E-mail today 28.07.2020: I want send Encoder back because it do not work in my Powakaddy and Lambeg Golf Shop Ltd pay to me back the price by Master Card. Regards Erkki Rauhala
Posted 10 months ago
Still not got item been waiting a month now.
Posted 11 months ago
Otroligt långsamt. Väntar fortfarande på leverans efter 5 veckor. Amazon tog 6 dagar! Transportkostnad 9,99 pund för en liten plasthållare. Amazon tog 3,99 gör ett stort parasoll. Klart sämst hittills 😥
Posted 11 months ago
I ordered my parts, two small bearings for front wheel, 8 days ago. Paid for first class delivery and have not yet received them. I had no communication from the company in relation to this and will be inquiring why.
Posted 11 months ago
Can’t comment as no received switch yet 🥴 ordered on the 1.6.20
Posted 1 year ago
I have placed MY order and payment has been taken, but I have no idea when will I receive the parts I have ordered. If I don't hear in the next day or so I will be asking for my money back and report to my credit card company.
Posted 1 year ago
I purchased a wishbone for my S1 lite trolley but the ;part that was sent was a different size and specification and it resulted in the wishbone breaking when fitted to my trolley. I will now have to either buy a new trolley or find an alternative supplier for the wishbone.
Posted 1 year ago
Hi, thank you for your feedback - I'm sorry to hear what has happened to your trolley, but the part that you ordered from our website is not for the Motocaddy S1 Lite push trolley, nor was it advertised as such - it's for the Motocaddy electric trolley.
Posted 1 year ago
I ordered and paid for a replacement potentiometer for my powerkaddy freeway electric trolley on Tuesday 15th October. After two telephone calls and promises I am still awaiting delivery. Today I was promised that a further unit would be posted to me. I look forward to receiving it.
Posted 1 year ago
Excellent service and good prices. What more could I ask for.
Posted 1 year ago
I never received it!
Posted 1 year ago
Electric Golf Trolley Spares is rated 4.86 based on 2,688 reviews