Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Brew Mart Reviews

4.8 Rating 982 Reviews
96 %
of reviewers recommend Brew Mart
4.8
Based on 982 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
100%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Brew Mart Reviews
“very good service”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Excellent service super fast postage can’t fault”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Very quick delivery haven't used it yet so can't comment on the product.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Great service. Very good selection of kits and kit..”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Brilliant service !”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Excellent service -- as always.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Great priced products. Promptly delivered.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Delivered next day”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Quick delivery and super fast response to missing item.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Great prices after searching lots of sites and the delivery was really quick. Will definitely purchase from Brew Mart again.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Very quick despatch of orders however poor in dealing with customer issues. I received a wine kit with a missing ingrediant. In the end after nearly two weeks and a number of emails I decided to contact the manufacturer myself and got it sorted immediatly. Will not order from them again”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Rob, I'm sorry to hear that You are dissatisfied with the level of service received. As you know, we contacted the supplier to provide a replacement sachet and we passed on their commitment to have the replacement to you by the middle of the following week. It is disappointing for us both that the supplier did not meet their commitment to send out the replacement. On hearing the item had not arrived I chased the matter up with them, and was awaiting a response. Early the following day they informed me they had since received a call from yourself and had informed you that the item had already been dispatched. If they have not apologised for their tardy response, please accept it from me and be assured we will review our policy to see how such issues might be avoided in the future.
Posted 1 year ago
“Placed an order with Brew Mart and found them fast and efficient, I will definitely use them again for my home brewing requirements, great service thank you.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Excellent service never have a problem place my order and my order arrives Thanks very much”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Fast dispatch of my order. Repeat customer who is very happy with the quality of service”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“It was exactly what I was expecting. Despite saying to allow three days for delivery, it arrived the next day!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Awesome as always, easy as pie to order once I remembered my password! And super quick delivery thank you”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“I orderednwnenand received it the following day”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Excellent service all round - perfect”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Pleasant staff Quick and easy purchase”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“very nice people to talk to and helpful.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Brew Mart is rated 4.8 based on 982 reviews