Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

AA Labels Reviews

4.7 Rating 1,868 Reviews
92 %
of reviewers recommend AA Labels
4.7
Based on 1,868 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
95%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read AA Labels Reviews

About AA Labels:

AA Labels is a family owned business that specialises in designing, producing and printing labels, so for us the business is all about labels. We have become a market leader in labelling solutions and our labels are an integral part of products and systems used in every major market and industry sector.

Visit Website

Phone:

01733 808062

Email:

customercare@aalabels.com

Location:

AA Labels, 23 Wainman Road,PeterboroughCambridgeshirePE2 7BU
Peterborough
PE2 7BU

Write Your review

“The reason for only 2 stars is the poor communication. Your member of staff knew my order was urgent, and should have advised me that it wasn't enough just to reply to the email stating that I agreed with the copy of the printing I had ordered and to go ahead. Instead, it wasn't until several days had passed that they came back to me saying I needed to complete other forms before it was passed. This was not made clear to me. I assumed all was well. Very bad service.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for bringing this matter to our attention. Our customer care team was in communication with you over e-mail and phone and shared the link to the soft proof and advised that we can’t approve the soft proof on behalf of you, it has to be approved by the customer. These were approved 3 days later on 08-12-22 at 4 PM and we dispatched the order on 13-12-2022 which was the 3rd day after the approval of the soft proof which is within our lead time. We would still like to apologize for the inconvenience caused and we hope your next experience with AA labels will be better.
Posted 3 years ago
“AA labels used to be excellent.......but that ship has sailed! Our last 2 orders have been terrible. Poor materials that would not print correctly. Labels were badly put on the reel so they wouldn't align to the printer correctly and finally, labels were sent on the incorrect core diameter so they do not fit on our printer. As for the new customer service! This simply is terrible! Instead of speaking to somebody in production you need to speak to a 3rd party! On average they take 1 hour to respond via text and are very hard to understand via phone! Needless to say our last ever order”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Kevin, Firstly I would like to apologise for the service you experienced. The issue of the incorrect core size was brought to our attention and a collection was raised straight away. We collected the labels from you the very next day to rewind them onto the correct core size, the labels were dispatched on the same day back on a next working day delivery. Our manager also called you and I believe this issue was dealt with and resolved to your satisfaction. We hope your next experience with AA labels will be a better one.
Posted 3 years ago
“I am extremely dissatisfied with the service that I have received. We ordered printer paper as a matter of urgency and paid for next-day delivery. Three days later, we have still not received the labels, and we can't fulfil a large order, which has put us in a bad situation with our valued client. We called and was not given a solution other than said for it to arrive.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for bringing this matter to our attention. Your order was received on 12/12 with a Pre 12:00 delivery service, we dispatched the order on the same day. Due to weather conditions, DPD has held your order and caused the delay. We have contacted DPD and they explained they had no control over the situation as they are already facing delivery issues due to the strikes, snowy weather, and heavy workload. Our customer care team has provided you with all the updates. I can see that new order was placed and sent through Parcel Force and it has been delivered. You shall receive a call from our manager to resolve the issue with the parcel as we have not yet received it back from DPD. Please accept our apologies for the inconvenience and we hope your next experience with AA labels will be better.
Posted 3 years ago
“Although I'd ordered blank labels from AA labels before, I'd never used their service to print my design on labels before. The online design tool was clunky and poor, so I downloaded a template and created the design and then uploaded it. The review process, which you have to wait for before you can approve the design and the labels can be printed, took a full day, which seems excessive to me, but once that was done, they were produced fairly quickly. Sadly, because of the postal strikes I felt I had to pay the extra to get courier delivery, and I'm glad I did. Would I use this service again? Not sure, to be honest. For a small volume the costs are a bit prohibitive, although the printing and the labels are good, hence the 4 stars.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your latest printed order on our Matt White Permanent Adhesive A4 Dry Edge Sheet labels, and also for taking out the time to post this review of your customer experience. I have forwarded your concerns to the relevant department who will look into this. We require 24 hours for a soft proof to be created and sent, we however dispatched your order within 3 days from approval. We hope to be of great service to you whenever you require labels.
Posted 3 years ago
“I love the quality of AA labels. I order the high gloss waterproof labels which prevent oil damage to the label from my products. Would highly recommend”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your latest printed order on our High Gloss White Permanent Adhesive A4 Dry Edge Sheet labels, and also for taking out the time to post this review of your customer experience. We look forward to continuing to be of great service to you whenever you require labels.
Posted 3 years ago
“Parfait ! Livraison rapide et gratuite vers la France, je passerai commande à nouveau prochainement !”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Nous vous remercions pour votre dernière commande d'étiquettes unies en papier blanc mat avec adhésifs permanents et pelables sur feuilles A4 à bords secs et pour avoir pris le temps de poster cet avis sur votre excellente expérience client. Nous nous réjouissons de pouvoir continuer à vous rendre service, chaque fois que vous aurez besoin d'étiquettes.
Posted 3 years ago
“Wonderful quality as described”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your latest order of plain labels with Semi Gloss White Permanent Adhesive Labels on rolls and for also taking the time to post this review of your great customer experience. We look forward to continuing to be of service, whenever you require labels.
Posted 3 years ago
“Delivered on time and labels as expected”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your latest order of plain labels with Matt White Permanent Adhesive Paper Labels on A4 Sheets and for also taking the time to post this review of your great customer experience. We look forward to continuing to be of service, whenever you require labels.
Posted 3 years ago
“Very poor service - I have ordered from you a few times, the first few times was ok , I paid for next day delivery and still a day later nothing, no response !!!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for bringing this matter to our attention. Your order was received on 24/11 with a Pre 10:30 delivery service, we dispatched the order on the same day. As per the tracking details and after confirming with Parcel Force, your order was delivered to you within the timeframe on Friday 25th November at 10:24 am.
Posted 3 years ago
“Labels are good but sadly the customer service when things go wrong with delivery is really bad. Outsourced and no help in resolving issues, won't send replacements for delayed or lost orders.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for bringing this matter to our attention. Your order was placed on 05/12 with a next-day delivery service and we dispatched the order on the same day. The delivery service which was selected was Parcel Force and due to the strikes, your order was delayed by a day. This has also been communicated on our website. Please accept our apologies for the inconvenience this has caused and we hope your next experience with AA labels will be better.
Posted 3 years ago
“Another quality delivery from aaLabels. Have been using aaLabels for almost 8 years now and they have never let me down”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your latest printed order on our Gloss White Polypropylene Permanent Adhesive roll labels, and also for taking out the time to post this review of your customer experience. We look forward to continuing to be of great service to you whenever you require labels.
Posted 3 years ago
“Good quality labels, excellent service and quick delivery.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your latest order with AA Labels and for also taking the time to post this review of your customer experience. We look forward to continuing to be of service, whenever you require labels.
Posted 3 years ago
“Good paper, but late delivery”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for bringing this matter to our attention. I would like to inform you that your order was delayed due to the high volume of next-day orders. Please accept our apologies for any inconvenience and we hope your next experience with AA labels will be better.
Posted 3 years ago
“Always a great service and quality product”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your latest printed order on our Matt White Polyester Permanent Adhesive A4 Dry Edge labels on sheets, and also for taking out the time to post this review of your customer experience. We look forward to continuing to be of great service to you whenever you require labels.
Posted 3 years ago
“Always providing a wonderful service”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your latest printed order on our Matt White Freezer Adhesive A4 Dry Edge labels on sheets, and also for taking out the time to post this review of your customer experience. We look forward to continuing to be of great service to you whenever you require labels.
Posted 3 years ago
“Good service 👍”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your latest order with AA Labels and for also taking the time to post this review of your customer experience. We look forward to continuing to be of service, whenever you require labels.
Posted 3 years ago
“We print our own PAT Testing labels, and buy the blank white labels on rolls from AA labels. We are very impressed with the quality of label especially considering the price we pay.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your latest order of plain labels with Matt White Super Permanent Adhesive Paper Labels on rolls and for also taking the time to post this review of your great customer experience. We look forward to continuing to be of service, whenever you require labels.
Posted 3 years ago
“Good service good help from agent delivery a bit slow”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your latest printed order on our Matt White Permanent Adhesive A4 Dry Edge labels on sheets, and also for taking out the time to post this review of your customer experience. We look forward to continuing to be of great service to you whenever you require labels.
Posted 3 years ago
“The process of ordering was great, really good web interface and loads of options! Delivery was quick, and the actual labels are great!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your latest order of plain labels with Gloss White Inkjet Permanent Adhesive Paper Labels on A4 sheets and for also taking the time to post this review of your great customer experience. We look forward to continuing to be of service, whenever you require labels.
Posted 3 years ago
“very helpful, goods arrived on time”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your latest order with AA Labels and for also taking the time to post this review of your customer experience. We look forward to continuing to be of service, whenever you require labels.
Posted 3 years ago
AA Labels is rated 4.7 based on 1,868 reviews