Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

TM Interiors Limited Reviews

4.8 Rating 1,722 Reviews
95 %
of reviewers recommend TM Interiors Limited
4.8
Based on 1,722 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
On-time Delivery
96%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Read TM Interiors Limited Reviews

About TM Interiors Limited:

TM Interiors Limited is an online and in-store retailer of designer fabrics, wallpapers, rugs, paints and accessories with additional services such as interior design, upholstery and custom made curtains using our made to measure services produced from our own in-house design studio and workroom. Established 1975.

Visit Website

Phone:

01733230499

Email:

info@tm-interiors.co.uk

Location:

41 Culley CourtBakewell Road,
41 Culley CourtBakewell Road
Cambridgeshire
PE2 6XD

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Excelent service, beautiful quality fabric at a very good price and amazingly fast delivery service, am super happy.”
Helpful Report
Posted 1 week ago
“I found TM Interiors very helpful and a pleasure to deal with. I highly recommend them.”
Helpful Report
Posted 1 week ago
“Purchased wallpaper for a restuarant and bar fitout in New Zealand. Seamless order and great correspondance with international delivery. Wouldnt hesitate to use again.”
Helpful Report
Posted 1 week ago
“Very happy with the service I received. Got a better price than elsewhere, the communication was excellent and the delivery was fast. I would definitely use them again and recommend to other people.”
Helpful Report
Posted 1 week ago
“Great selection. Really goid quality. Speedy delivery and best pruce!”
Helpful Report
Posted 1 week ago
“Thanks for very professional support! No problems att all with customs. Great job!”
Helpful Report
Posted 1 week ago
“Very helpful. Fabric arrived when TM said it would and was carefully packaged.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Probably the worst company I have dealt with I would not recommend this company to anyone order samples came after I cancel them after waiting three weeks seven weeks later they came never received my money back”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Paul, we are very sorry for the poor communication surrounding your order. Two of the three samples were dispatched, but one remained outstanding, and we also failed to respond to your subsequent messages. This should not have happened. We have contacted you directly and arranged a full refund of the latest £6.00 order. We have also confirmed that the invoice number and order number relate to the same transaction and that no duplicate payment was taken. Please accept our sincere apologies. Should you believe that any part of the matter remains unresolved after receiving our email, please contact us directly and we will look into it promptly. Regards TMI
Posted 2 months ago
“Always had a great experience thank you Team”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Fell in love with this wallpaper. They were the cheapest by far. Fantastic that I could pay in 3. Would definitely buy from again. Seamless experience 🤩🤩🤩🤩🤩”
TM Interiors Limited 5 star review on 16th July 2026
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Delighted with the fabric but disappointed that it was wrapped in so much -ackaging that can't be recycled”
Helpful Report
Posted 3 months ago
“No he recibido el paquete”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Estimado/a cliente, Lamentamos sinceramente lo ocurrido con su pedido de muestras. Tras revisar el pedido, podemos ver que una de las muestras solicitadas había sido descatalogada y debería haber sido reembolsada en ese momento. La otra muestra fue enviada posteriormente, pero aceptamos que el plazo fue mucho más largo de lo que debería haber sido y que nuestra comunicación no fue suficientemente buena. Sentimos mucho las molestias ocasionadas. Hemos procesado el reembolso completo del pedido de muestras como gesto de buena voluntad. Tomaremos nota de este caso para mejorar nuestro control de pedidos de muestras, especialmente cuando un producto está descatalogado o no puede enviarse dentro de un plazo razonable. Atentamente, TM Interiors Dear Customer, I am very sorry to see your review and wanted to contact you directly. Having reviewed your sample order, I can see that one of the samples ordered had been discontinued and should have been refunded at the time. The remaining sample was subsequently dispatched, but this was much later than it should have been, and we should have communicated with you far more clearly. Please accept my sincere apologies for the inconvenience and frustration caused. Although one sample was eventually sent, I have now refunded the full sample order as a gesture of goodwill. We will review this internally so that discontinued or delayed sample orders are picked up and dealt with more promptly in future. Kind Regards Richard TM Interiors Limited
Posted 3 months ago
“Amazing customer service! The team was very professional all the way”
Helpful Report
Posted 3 months ago
“Great service from the guys at TM interiors, they reached out when I didnt read the measurements correctly! And made sure I got order correct thansk”
Helpful Report
Posted 3 months ago
“great range of quality products here i was purchasing furnishing fabrics fabric arrived in good time in a well protected sleeve on a rigid card roll”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“Thank you for being so helpful. My order was delivered promptly. I will definitely recommend you to friends.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“The order for samples was fine. A bit slow to get them, but workable. The samples were very nice. It was too complicated to make the actual product order with TM so I went with another store which was less compllicated.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“goood price and delivered on time”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“Good service!”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“Brilliant service and very helpful customer service - highly recommend”
Helpful Report
Posted 5 months ago
TM Interiors Limited is rated 4.8 based on 1,722 reviews