“They tried to get £40 cash on day of arrival as they said it was 28th even though my confirmation said 29th. It wasn't until I sent a screen shot he apologised. I find this appauling and he tried to con money out of me. Most people would just pay as they thought they had it wrong. Also you then have to pay the carpark ticket each day and then we waiting for ages for someone to us at the car. Very disappointed and am going to pursue complaint.”
Thank you for taking the time to leave your review.
We are very sorry to hear about your experience and completely understand your concerns regarding the additional payment you were initially asked to make, particularly as your booking confirmation showed the correct arrival date.
We are also sorry to hear about the issues you experienced with the car park tickets and the length of time you were kept waiting for assistance.
From what you have described, it is possible that there was a misunderstanding or administrative error, such as an incorrect arrival date being recorded on the car park’s system or arrivals list. We are sorry that this resulted in you being asked for an additional payment and understand why this would have caused concern at the time.
Please accept our apologies for the inconvenience and disappointment caused by your experience.
Best regards,
The APH Team
“Brilliant service from start to finish. Everyone we dealt with was incredibly helpful, friendly and polite, which made the whole experience really easy and stress-free. It’s always nice to receive such genuinely good customer service.
We wouldn’t hesitate to use Edward Lloyd Parking again and would happily recommend them to anyone. Thank you for making everything so straightforward!”
“⭐⭐⭐⭐⭐
Excellent service from start to finish. Really responsive, organised and easy to deal with. Our car stayed in the same place for the full three weeks, which was really reassuring. Everything was hassle-free and exactly as promised. Would definitely use them again!”
“Drop off was uneventful and easy, however collection was not! I was made to pay a £40 fee for an early pick up (car was booked for 10 am collection, car arrived at 09:35)”