Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Touch Up Paint Factory Reviews

4.6 Rating 5,698 Reviews
88 %
of reviewers recommend Touch Up Paint Factory
4.6
Based on 5,698 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
5 out of 5
Read Touch Up Paint Factory Reviews

About Touch Up Paint Factory:

Touch Up Paint Factory (TUPF) was created to offer the DIY user the best possible paint and repair products so as to achieve a professional quality repair at home.

All of our products and chemistry is of the highest possible professional grade as we do not look to compromise on quality so as to give you the best possible tools to complete the best possible repair.

Order arrived very quickly. So easy to use and results are great. Well worth buying
Helpful Report
Posted 11 months ago
Thank you so much for the perfect rating, John β€” we really appreciate your support and are glad you had a great experience with Touch Up Paint Factory! ⭐⭐⭐⭐⭐
Posted 9 months ago
Colour match good. Arrived in good time, just needed to make good a small knock before handing car over to our Son, who needed a bidder car to carry wife, new baby (most important) all the paraphernalia pram etc. And the dog.πŸ˜„
Helpful Report
Posted 11 months ago
Thanks for the lovely message, Alan! We're glad the colour match was spot on and that your order arrived in good time. Sounds like the timing was perfect β€” best of luck to your son, his growing family (congrats on the new baby!), and of course, the dog! πŸš™βœ¨
Posted 9 months ago
The colour pen was an extremely accurate coulour match for our Mini metallic paint. Would recommend
Helpful Report
Posted 11 months ago
Wonderful! Thank you for sharing your paint match experience, Mark!
Posted 9 months ago
Great service and speedy delivery! .. Yet to try the paint, but no doubt it'll be fantastic and get rid of those annoying stone chips. Many thanks 😊
Helpful Report
Posted 11 months ago
Thank you so much for choosing Touch Up Paint Factory, Paul! Happy painting! πŸŽ¨πŸš™βœ¨
Posted 9 months ago
After an initial problem with the colour match, the problem was resolved satisfactorily. Good company to deal with, keen to sort out any problems
Helpful Report
Posted 11 months ago
We're really sorry to hear about your experience, David. Receiving a completely incorrect colourβ€”especially such a drastic differenceβ€”is frustrating, and we completely understand your disappointment. This isn’t the level of service we aim to provide. Please get in touch with our customer service team at info@touchuppaintfactory.co.uk or +44 (0) 1295 380 495. We’re committed to our 100% colour match guarantee and will gladly investigate the issue. Thank you for bringing this to our attentionβ€”we’d like the chance to make it right.
Posted 11 months ago
The process of buying my All in one Touch-up Pen was very easy - just entering the registration of my car I was able to purchase the correct product which turned out to be the exact colour match I needed. Came pretty quickly with all I needed to do the job.
Helpful Report
Posted 11 months ago
Thanks for sharing, Alan! We're happy to hear the process was easy and that the All-in-One Touch-up Pen was an exact colour match. It’s great the delivery was quick and everything you needed arrived together. We appreciate your feedback!
Posted 9 months ago
Touch up paint for my car arrived next day and was a perfect match. Would highly recommend this company.
Helpful Report
Posted 11 months ago
Awesome, Donald! Thank you so much for choosing Touch Up Paint Factory.
Posted 9 months ago
An great colour match, combined with a fast delivery what more do you need.
Helpful Report
Posted 11 months ago
We're glad you’re happy with both the product and service. Thanks for the great feedback, Robert! πŸ’™
Posted 9 months ago
Easy to order with car regestraition but nothing like the paint colour of my car
Helpful Report
Posted 11 months ago
Thank you for your feedback, Philip. We're sorry to hear that the colour didn't match your vehicle as expected. While using your registration helps identify the manufacturer’s original paint code, variations can occur due to factors like ageing, and previous resprays. If you haven’t already, please contact our customer service team at info@touchuppaintfactory.co.uk or +44 (0) 1295 380 495β€”we're happy to investigate further and offer a remake or refund under our 100% colour match guarantee. We appreciate you giving us a try and hope to make things right.
Posted 11 months ago
They were very friendly & helpful when ordering & the items came very fast. However, in my case (Nissan white (pearl)) the colour did not match the paint on my car it was to light.
Helpful Report
Posted 11 months ago
Thank you for your feedback, Peter. We're glad to hear you found our team friendly and the delivery prompt. However, we're sorry the colour didn’t match as expected. Please get in touch with our customer service team so we can look into this further. We’re happy to offer a remake or refund under our 100% colour match guarantee. Thank you for giving us the opportunity to make it right.
Posted 11 months ago
I ordered an "All in One" Paint Pen, it was delivered promptly. Unfortunately the paint wasn't a good match, so I contacted Touch Up Paint Factory. No hassle, they remixed the paint and sent out. It was a perfect match this time. Excellent service.
Helpful Report
Posted 11 months ago
Thank you for sharing your experience, Kevin! We're sorry the first paint wasn't a perfect match, but we're glad we could quickly make it right for you. It’s great to hear the remixed version was spot on β€” and we really appreciate your kind words about our service! 🀩🀩
Posted 9 months ago
Brilliant product and colour match is A1 very pleased will buy from you agaib
Helpful Report
Posted 11 months ago
Awesome, Gareth! Thank you so much for your fantastic feedback. Looking forward to serving you and your car. πŸš—βœ¨
Posted 9 months ago
Superb service,high quality paint and spray cans,I've purchased from 3 suppliers and this company are by far the most professional in all ways I shall return should I require more paints.
Touch Up Paint Factory 5 star review on 20th May 2025
Helpful Report
Posted 11 months ago
Thank you for the amazing feedback, Paul! We're thrilled to hear you were impressed with our service, paint quality, and spray cans. It means a lot to be considered the most professional among your experiences. We’ll be here whenever you need more paint β€” looking forward to serving you again! πŸ’™
Posted 9 months ago
Slight mis match at first,but this excellent company soon sorted it,brilliant service, brilliant company, thank you.
Helpful Report
Posted 11 months ago
We understand how disappointing this experience must be for you, Nigel, and we're truly sorry. This isn’t the level of service we want any of our customers to have. Please reach out to us at info@touchuppaintfactory.co.uk or call us on +44 (0)1295 380 495β€”we’d be glad to investigate the issue and provide a resolution as quickly as possible. Thank you for bringing it to our attention.
Posted 11 months ago
Easy to order..swift deliver...quality product..easy to follow instructions on use....reasonable prices....excellent customer service
Helpful Report
Posted 11 months ago
Thank you for the fantastic feedback, David! We're so pleased to hear you found the ordering process easy, delivery swift, and the product high-quality. It's great to know the instructions were clear, the pricing fair, and that our customer service met your expectations β€” we really appreciate your support!
Posted 9 months ago
Good fast service and got the correct colour. Well done
Helpful Report
Posted 11 months ago
Thank you so much for choosing Touch Up Paint Factory, David! πŸš—βœ¨
Posted 9 months ago
Didn't expect this to work as well as it did, two wheel arches done, perfect match with paint, very pleased, thank you.
Helpful Report
Posted 11 months ago
That’s great to hear, Paul! We're thrilled the paint was a perfect match and worked so well for your wheel arches. Thanks for the feedback β€” we really appreciate it!
Posted 9 months ago
Needed to repair inner wheel arch with the spray paint. Primer, colour and lacquer. Over the moon with the results ! Masking took longer than the actual painting but was well worth the effort . This is a top quality paint system .
Helpful Report
Posted 11 months ago
Thanks so much for sharing, Stephen! Appreciate your kind words about the quality of the paint repair system! Happy driving! πŸš™βœ¨
Posted 9 months ago
Easy to use and does the job required
Helpful Report
Posted 11 months ago
Awesome, Frank. Thank you so much for taking the time to leave us a review! πŸ₯‚
Posted 11 months ago
I can only comment on the service as I have not used the product yet. Excellent service and correspondence, well packaged and quick delivery. Professional looking product with very clear instructions, guidance and advice provided.
Helpful Report
Posted 11 months ago
Appreciate you sharing your experience with the service and the packaging, Alistair. Should you need help, we are always here.
Posted 9 months ago
Touch Up Paint Factory is rated 4.6 based on 5,698 reviews