Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Delta Services Reviews

4.8 Rating 3,980 Reviews
96 %
of reviewers recommend Delta Services
4.8
Based on 3,980 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Delta Services Reviews

Phone:

01516787997

Email:

sales@deltagb.com

Location:

7 Caldbeck Road, Wirral,
7 Caldbeck Road, Wirral
Brombourough
CH62 3PL

Delta Services 5 star review on 19th October 2025
Ian L
Delta Services 5 star review on 29th June 2025
James C
Delta Services 5 star review on 28th June 2025
Paul R
Delta Services 5 star review on 27th April 2025
Craig P
Delta Services 5 star review on 22nd March 2025
Julian H
Delta Services 5 star review on 4th February 2025
Mick C
Delta Services 5 star review on 21st January 2025
Lauren E
171
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Excellent service with delivery well ahead of lead time advised.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Great boards, turned into shelves.”
Delta Services 5 star review on 23rd December 2020
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Excellent service 5star”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Scaffold boards quality really good and service even better. Very helpful and friendly definitely recommend.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Plastic caps were good quality not like some of the cheap brittle ones that are out there!”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Good product, quick delivery, would of liked a delivery date but everything else was very good”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Great customer service and great speed of delivery. I ordered piping to use as indoor coat rail. The pipe and fittings I bought was cut to exactly the right length as requested and it fit perfectly. Will definitely use this company again.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Great, easy to use site and good prices, turned up early and was just as described. Made the custom counters for the SuperFood Bowl strong and mobile.Thanks!”
Delta Services 5 star review on 19th December 2020
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Excellent customer service and great product. Many thanks”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Part of my order was delayed, however the team dealt with this in a professional manner . Would definitely recommend them .”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Excellent service even on small orders. Thank you 😊”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Unfortuanetly SD could not fullfill my order but were very helpful and provided an immediate refund”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Excellent service, excellent product”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Good service. Tarp. is excellent - second one we are using.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Fantastic customer service,extremely helpful and promo service. Great delivery.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Good product. Great price.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“first time i have used scaffolding direct and i was very pleased at the easy website , the prices and great delivery which was sooner than expected!! will use again.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“This was the second time I have used Scaffold Direct the goods were as described arrived very quick I shall definitely use again”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Bought three lengths at 6ft to use for shelving. Excellent quality, with a very quick delivery service.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Unable to provide a positive comment at present due to not yet received an order (as of today - 15th December 2020), order was submitted on 25th November 2020. Emailed several times and received no response.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Karen, Thank you for your review. We spoke to you earlier today (16/12/20) on the phone regarding your order. As advised earlier, currently all of the ports into the UK are heavily backed up with freight, meaning it has been extremely difficult to get hold of materials across all industries. As you were unable to wait any longer for the item, a refund has been processed by our accounts department. We apologise for the inconvenience caused by these delays. If you would like to discuss this any further, please don’t hesitate to contact me on 01516787997, or sales@deltagb.com. Thanks, Ben
Posted 5 years ago
Delta Services is rated 4.8 based on 3,980 reviews