Oak Furniture Superstore Reviews

4.45 Rating 82 Reviews
87 %
of reviewers recommend Oak Furniture Superstore
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Own Driver
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Read Oak Furniture Superstore Reviews
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
2 weeks after I bought the is clumsy, my self fall down. Teh lefa is not broken just it is not strong enough to support 52KG body weight. 2 of the chairs, so we puttes hem in attic. The table it self it’s not have nice soft surface. Overall is not really good quality. Understand the price is cheap but I could get better from other supplier. Cos I don’t have the details of the company (I wish) so I can get refund or something; knowing this already too late to get refund. I just got this from my email which I kept it long time ago. Again, not good quality!! Specially the chairs!!!!
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Siti, We are really sorry to learn of the issues you are experiencing with your dining set. We can see that you had this set delivered in June last year, however, you are still in warranty and would have been more than happy to assist if an e-mail to our customer service team had been sent. We have been advised that a member of our Customer Service team have contacted you this morning and will assist you in finding a suitable resolution to your service issue. Once again, please accept our apologies and we hope to turn this experience around for you.
Posted 2 years ago
Great service. Happy with furniture. Downside a Huge amount of packaging to dispose of
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Geoff, thank you for this review, Sorry about the packaging, we need to do what we can to avoid damage in transit. We hope you enjoy your items.
Posted 2 years ago
Excellent service. Great communication . A good quality product .
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you Kuljit, we are so pleased to hear this thanks for sharing.
Posted 2 years ago
Absolutely outstanding service from this company came well within the date plus the product is great just what I was looking for thank you.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for this review Gulseren, we are thrilled to hear this. We hope you enjoy your items.
Posted 2 years ago
Absolutely delighted with my purchase of the Oak Vernona extendable table with the Oscar Faux Leather Chairs. Well packaged, Great customer service and updates of delivery process.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Gemma, we are thrilled to hear that you enjoyed your entire experience with us and that you are delighted with the item you received. Thank you so much for sharing your feedback.
Posted 2 years ago
Excellent service (quick delivery) - great delivery guys (easy set up) and so happy with our table.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thanks for this great review Jenny, we're so pleased to hear that you found it a great experience overall and you're happy with your Boston 180cm Extending Mink Ceramic Dining Table.
Posted 2 years ago
Easy to order good quality furniture, definitely would order again.
Helpful Report
Posted 2 years ago
This is great to hear Christine, thank you for your review.
Posted 2 years ago
Brilliant quality . Evan year after my dining table looks great . I'm very happy with this purchase
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thanks for this review Sarbjit, we're pleased to hear that you're still happy with your Tenore table, we hope that you continue to enjoy it for years to come.
Posted 2 years ago
We bought the kitchen furniture set because our friends had the same set, when it came the table top finish was bad on the underside it had not been rubbed down and was not painted white as our friends set had been finished, otherwise we liked it.
Helpful Report
Posted 3 years ago
We apologise that the item you received does not fully meet your expectations. We are happy that the majority of the item is of good quality and apologise the underside is not finished as expected. I believe Customer Services have been in touch and will look into this once they receive the information they have requested from yourself.
Posted 3 years ago
I bought a glass dining table with 4 cream chairs. The chairs are so comfortable and table is perfect size. The delivery was great too delivered on time and I was kept up to date all the way till it was delivered. The price for the furniture was very reasonable I’m very impressed
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thanks for this amazing review, we're pleased to hear that the overall experience of shopping with us left you feeling impressed. Enjoy your furniture!
Posted 3 years ago
Furniture was nice and we are very pleased with what we were able to use. I had tried to cancel one item but were unable to, I made enquiries about returning it and re ordering the smaller size. The Returns policy and costs are outrageous So I have an item valued at just £110 which is in perfect unopened condition which I would receive £29 back don’t know how they can justify this. For this reason I would not recommend them. I am giving the unusable bench to a local charity.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you, we appreciate the review and are really sorry that what was a positive experience initially, did not end in the same way. We do have our Returns Policy and Charges advised in our Terms and Conditions. I understand that you have spoken with our Customer Service Team since and all has been resolved. We sincerely hope you do consider us for future purchases.
Posted 4 years ago
Table delivered quickly, the delivery driver had one arm in a sling so couldn’t carry the boxes. They had been dragged along the floor and damaged, on opening the dining suit the table was split the whole way through and the paint chipped on the chairs and table, very poor finish to what looks like a beautiful table online. After a week of phone calls and emails, they agreed to take it back but we are still waiting for a refund five weeks after our purchase date
Helpful Report
Posted 4 years ago
We are really sorry to hear about the experience with delivery as well as of the product that you have received. This feedback will aid in helping us improve in the relevant areas. I have also been advised by the Accounts Department that your refund has been completed.
Posted 4 years ago
I ordered 2 items by mistake Rang them to explain and could they take 1 item back Only to be told that it would cost me £85 I said it would cost me less to drive there to return the item There answer was it would still cost me £85 So a wasted £100 trying to sell it now Really fed up would not buy from them again
Helpful Report
Posted 4 years ago
We are really sorry to learn of this situation and your feelings towards it. We have tried to contact you in regards to the collection of your item but haven’t heard back from you yet. We are charged by the delivery company for any return of furniture, which is £81 as per our Terms and Conditions, and though it is unfortunate that 2 tables were accidentally ordered, we would still be charged for a collection ourselves. Could you kindly contact us back on 02083387602 to discuss this further when you have a minute please?
Posted 4 years ago
Oak Furniture Superstore is rated 4.45 based on 82 reviews