Oak Furniture Superstore Reviews

4.45 Rating 82 Reviews
87 %
of reviewers recommend Oak Furniture Superstore
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Own Driver
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Read Oak Furniture Superstore Reviews
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
The quality of the furniture was excellent and a good deal cheaper than competitors. Appears to be solidly made. I had a problem with the carriers not delivering the full order on the appointed day (a week late) but Oak Furniture Superstore refunded the carriage cost, so I was happy with the outcome.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you Stephan for your positive review.
Posted 4 years ago
Furniture great but l order wrong size table which is to big for room
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you Barbara for your positive review.
Posted 4 years ago
The table was broken had to wait for another one.one of the chairs had a chip on the top of the chair there was screw missing from both boxes and one had a Alan key missing
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you for your review. We are really sorry to learn of the issues you have faced with our furniture. We take feedback very importantly and will use this with our manufacturers to help with improvements. I have been notified however, that replacements were sent and they are now all fine and you are happy with the set.
Posted 4 years ago
Normandy 180cm extending table and 8 cream leather chairs. Quality excellent. Table legs were damaged but replacement organised with no problems. Was surprised by the 7 boxes. Didn’t expect flat pack at that price. My son who is very practical put it together for me. He said the chairs were quite tricky. It took him about 4hours. Looks really lovely, excellent quality and am really pleased with it. Sideboard arriving in 11 weeks
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you Jane for your review. We are glad you were pleased with the products
Posted 4 years ago
I ordered 2 items by mistake Rang them to explain and could they take 1 item back Only to be told that it would cost me £85 I said it would cost me less to drive there to return the item There answer was it would still cost me £85 So a wasted £100 trying to sell it now Really fed up would not buy from them again
Helpful Report
Posted 4 years ago
We are really sorry to learn of this situation and your feelings towards it. We have tried to contact you in regards to the collection of your item but haven’t heard back from you yet. We are charged by the delivery company for any return of furniture, which is £81 as per our Terms and Conditions, and though it is unfortunate that 2 tables were accidentally ordered, we would still be charged for a collection ourselves. Could you kindly contact us back on 02083387602 to discuss this further when you have a minute please?
Posted 4 years ago
Item as decribed, easy to assemble and delivered in 2 days! Great service
Helpful Report
Posted 4 years ago
Excellent delivery service
Helpful Report
Posted 4 years ago
The product themselves are amazingly nice, sturdy and very good quality, easy to assemble and basically all you need. Actually this is our 2nd purchase for a table and chairs for our home. The only reason the rating is 3 and not 5 is due to the poor choice for delivery company. Our package has been delivered by Panther, which is by far one of the worst delivery companies in the UK. The whole delivery process has been stressful, and required me making quite a few calls to find out what went wrong and where is my package. Because we had the 2nd to last delivery of the day and it got quite late without any updates, I was expecting the delivery to be cancelled without any notice, but fortunately for us it came...about 4 hours late. As a customer I'd like to have a choice to go for a better delivery company, even at an extra cost, rather than going thorough the same stress again.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you for your review and feedback. We are sorry for the stressful situation caused by the delivery company and all this feedback will be passed on accordingly. We are however, pleased that the furniture was delivered in the end and you are indeed pleased with everything. I have been informed that Customer Service have contacted you and we do hope to see you return to us for future purchases.
Posted 4 years ago
Fast delivery. Lovely furniture
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank your Sally for your positive review!
Posted 4 years ago
Very happy with our purchase of table and chairs both service and quality very good. Would recommend to family and friends.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you Angela for your positive review!
Posted 4 years ago
Very pleased with the table, it is good quality and looks great in a small space. I was able to arrange delivery for a day that suited me and the delivery guys were very polite and friendly. Thanks,
Helpful Report
Posted 4 years ago
Very efficient
Helpful Report
Posted 4 years ago
Lovely furniture and excellent service. I ordered the incorrect product but this was very quickly and efficiently sorted out. Delivery was on time and I had good communication about when it would be. Overall I would highly recommend this company.
Helpful Report
Posted 4 years ago
great furniture nice and solid and the white and oak looks great togeather very fast delivery too
Helpful Report
Posted 4 years ago
Delivery was quick but i dont like the fact once opened it says you cant return the goods or if you do the returns cost is astranomical. When put together the table is nice and solid and its a good size when opened. The chairs look nice as well. Although I struggled to put the chairs up with the allen key provided as all threads in the fittings that the bolts go into were really tight and needed cleaning out first. Two of the chairs the legs dont sit properly on the floor and rock but oddly then dont rock when you sit on them. Also disappointed that the hinges are on show when the table is extended this isnt shown in the advert and the hinges are normally hidden on quality furniture
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you for your review. Firstly, we are pleased that you are happy with the overall furniture quality. We also appreciate your honest feedback as this will aid us in making relevant improvements with our manufacturers. I also believe our Customer Service team have been trying to contact you but have been unsuccessful. Could you kindly call us back on 02083387602 when you have a minute please.
Posted 4 years ago
Loved my chairs- pity husband split the wood when he assembled them though
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you Angela for your positive review!
Posted 4 years ago
Delivery was when I wanted it. The delivery team were very pleasant and helpful and rang me to let me know when they would arrive. Very pleased with the goods supplied.
Helpful Report
Posted 4 years ago
I am really pleased with my dining table and chairs, ordered and delivered very quick, good quality excellent price
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you Angela for your review. We hope you enjoy your new dining table and chairs.
Posted 4 years ago
Fast delivery and the sideboard is just as the picture so very happy
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you Christine for your positive review
Posted 4 years ago
Fantastic service, product and delivery I could not be happier
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you David for your positive review!
Posted 4 years ago
Oak Furniture Superstore is rated 4.45 based on 82 reviews