Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Joe & Seph's Reviews

4.6 Rating 5,925 Reviews
89 %
of reviewers recommend Joe & Seph's
4.6
Based on 5,925 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 79%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Read Joe & Seph\'s Reviews
Joe & Seph's 5 star review on 2nd September 2025
Romaine Brogan
Joe & Seph's 5 star review on 15th May 2025
MISS TONI WREN
Joe & Seph's 5 star review on 15th May 2025
MISS TONI WREN
Joe & Seph's 5 star review on 10th May 2025
Michael Kelley
Joe & Seph's 5 star review on 3rd January 2025
Kayleigh Arodu
Joe & Seph's 5 star review on 3rd January 2025
Kayleigh Arodu
Joe & Seph's 5 star review on 13th December 2024
Anonymous
161
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Hi first order great, but second still not arrived you sent it out on 27 th September on 48hr post is now the 1st October please can you look into asap
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Trevor, We’re so sorry that your popcorn didn’t arrive on time. We do our best to dispatch all orders promptly but once your order leaves our warehouse, unfortunately, we don’t have control over how quickly our couriers and delivery partners get this to you. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number so our customer care team can look into this for you. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
I shared it with some friends and they all enjoyed it
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Gillian, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback and are delighted that we hit the mark for you and your friends. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
I have ordered your pop corn several times and always found them enjoyable,the only one I wasn't keen on was the cheese popcorn with chilli but then I don't like chilli in anything.The one I most liked was the salted caramel in the shape of a christmas tree and I hope that you will be doing it again this year.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Margaret, Thank you so much for taking the time to leave us a review. We’re thrilled that you love our popcorn. Reviews like this make our day! J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Can't beat this pop corn,best on the market !!!!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Rennie, Thank you so much for taking the time to leave us a review. We’re thrilled that you love our popcorn. Reviews like this make our day! J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
I always enjoy your products that is why I keep ordering Doreen Barnstaple Devon
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Doreen, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback and are delighted that we hit the mark for you. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Your popcorn isn't very good it's fantastic and we love every single flavour that we have tried. Thank you Joe, Steph and your team we love love love your popcorn.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Angela, Thank you so much for your wonderful feedback! We’re so pleased you enjoyed your order. As a small family business, it means a lot to us when customers like you take the time to let us know how we did. Hats off to you! J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Excellent service. Loved the popcorn flavours. Will definitely buy again.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Viv, Thank you so much for taking the time to leave us a review. We’re thrilled that you love our popcorn. Reviews like this make our day! J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Very disappointed. Quite a lot of corn in bits at bottom of bags including unpopped corn. Not a fan of most of flavours too. Will definitely not be buying again.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Colin, We’re really sorry to hear that our popcorn didn’t hit the mark on this occasion. It certainly doesn’t sound like the normal Joe & Seph’s experience! Could we kindly ask you to contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com so our customer care team can look into this for you? J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
I am looking forward to receiving my new order, as I have really enjoyed my other purchases. Also if my grandchildren are about, I don’t stand a chance
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Karen, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback and are delighted that we hit the mark for you. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
All products were as stated, flavour as stated.all tasted great
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Lornette, Thank you so much for taking the time to leave us a review. We’re thrilled that you love our popcorn. Reviews like this make our day! J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Great selection of flavours that taste amazing.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Lewis, Thank you so much for your wonderful feedback! We’re so pleased you enjoyed your order. As a small family business, it means a lot to us when customers like you take the time to let us know how we did. Hats off to you! J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
I have not received my order. Please advise
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Julie, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Popcorn soft and quite chewy. Not very happy the product.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Alan, We’re really sorry to hear that our popcorn didn’t hit the mark on this occasion. It certainly doesn’t sound like the normal Joe & Seph’s experience! Could we kindly ask you to contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com so our customer care team can look into this for you? J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Lovely popcorn, but the flavours were not for me. Personal preference I prefer the more savoury flavours.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Chris, Thank you for your feedback. It is definitely one of our more unusual flavours. Did you know that we have over 100 different popcorn flavours? We’re confident that we can help you find a flavour you will love! Please get in touch with our customer care team who can help with this: support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Very disappointed with cheese selection- very hard kernels in the vast majority of pieces. Had the sweet Christmas selection last year and they were wonderful. Also disappointed they were not in the display box as demonstrated on QVC. A tale of 2 selections, such a shame.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi H, We’re really sorry to hear that our popcorn didn’t hit the mark on this occasion. It certainly doesn’t sound like the normal Joe & Seph’s experience! Could we kindly ask you to contact our customer care team who can help with this: support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Always enjoy your product and have just intro to a friend who is over the moon with your popcorn.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, Thank you so much for taking the time to leave us a review. We’re thrilled that you love our popcorn. Reviews like this make our day! J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
very soft so not quite as expected
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Kristin, We’re really sorry to hear that our popcorn didn’t hit the mark on this occasion. It certainly doesn’t sound like the normal Joe & Seph’s experience! Could we kindly ask you to contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com so our customer care team can look into this for you? J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Ordered the cheese selection which was good loved the camabert and the cheddar cheese
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Suzanne, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback and are delighted that we hit the mark for you. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
I have ordered many flavours of your popcorn your popcorn and I can honestly say I have NEVER disliked any flavour, savoury or sweet.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Christine, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback and are delighted that we hit the mark for you. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Excellent quality,amazing flavors true to life
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi L, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback and are delighted that we hit the mark for you. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Joe & Seph's is rated 4.6 based on 5,925 reviews