Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Joe & Seph's Reviews

4.6 Rating 5,925 Reviews
89 %
of reviewers recommend Joe & Seph's
4.6
Based on 5,925 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 79%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Read Joe & Seph\'s Reviews
Joe & Seph's 5 star review on 2nd September 2025
Romaine Brogan
Joe & Seph's 5 star review on 15th May 2025
MISS TONI WREN
Joe & Seph's 5 star review on 15th May 2025
MISS TONI WREN
Joe & Seph's 5 star review on 10th May 2025
Michael Kelley
Joe & Seph's 5 star review on 3rd January 2025
Kayleigh Arodu
Joe & Seph's 5 star review on 3rd January 2025
Kayleigh Arodu
Joe & Seph's 5 star review on 13th December 2024
Anonymous
161
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
I bought a savoury & sweet selection for Christmas gifts, putting a caramel & belgium chocolate aside. Lovely flavour but would only buy as a treat due to value vs weight.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback. The price of our products reflects the quality of the ingredients and the process we use to make them. All our popcorn is made by hand using the finest quality, all natural ingredients. We take care to source premium ingredients, including extra-large mushroom corn kernels because we believe that they produce the best-tasting popcorn. Our popcorn is then coated by hand to guarantee a thick, even coating. We hope this helps to explains the price point. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Looks amazing, bought as a Christmas present so can’t confirm all that it does just at the moment. Delivery was made within the time you stated.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Caroline, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback and are delighted that we hit the mark for you. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Incredible. The cheese flavours omg just my favourite. No self control though so I demolish a bag a time! I need shares hahaha Love them thank you
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, Thank you so much for taking the time to leave us a review. We’re thrilled that you love our popcorn. Reviews like this make our day! J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Delivery came a week earlier than told when ordering Delivery person didn't follow any instuctions, just chucked over the gate. We were away. It rained. Box was a mush!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi John, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com, quote your order number and our customer care team will make this right for you. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Absolutely love the popcorn, sooo good. I bought quite a few bits as Christmas gifts. Love the packaging.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Carla, Thank you so much for taking the time to leave us a review. We’re thrilled that you love our popcorn. Reviews like this make our day! J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Tasty Fast and efficient delivery Good tracking details.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback and are delighted that we hit the mark for you. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Unfortunately I still haven't received it due to UPS customs clearance. Because of the shipping address, they thought I was ordering as a company, they didn't notify me, but sent it to a non-functional email address without any chance of my asking and changing it and waiting for the import order, luckily I had someone in my circle of friends who is more experienced in this matter and came to my rescue, the package is supposedly on its way somewhere and I am still waiting for the goodies with great curiosity. I phoned them two times (they are very difficult to reach in general, the website and emails are not helpful) to get the process straight and they were not helpful at all to get me the package as soon as possible. And I swear I wasn't grumpy. :D Approximately when can the expiry date be? Sorry for the 4 stars, when it arrives I will definitely review the product as I can see You are doing a good job and I am really rooting for your continued success.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Polák, We’re so sorry to hear this. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number and our customer care team will investigate this for you. Unfortunately, we don’t have control over how quickly our couriers and delivery partners get this to you. We can assure you that once you update us on the previous conversation you had with us via email, our support team will address this matter as soon as possible. Do not hesitate to chase this occasionally until you get your order. We have best before date of products from the date of production. We make sure that it has enough time frame to consume. Hopefully, you'll get the order soon. Looking forward to hearing from you and help you resolve your concern. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Overall great service and the popcorn is delicious
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, Thank you so much for taking the time to leave us a review. We’re thrilled that you love our popcorn. Reviews like this make our day! J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
I have given 4stars as I have not tried the products myself., they are Christmas gifts. The popcorn is for my son-in-law who raves about the apple and cinnamon flavor and the chocolate fountain for my grandson. Do I need to use oil with the chocolate fountain and can any chocolate be used please? All in all the parcel arrived within a few days of ordering and I know they will be excited when they open them on Christmas morning.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Glenys, Thank you very much for leaving us a review! Looking forward to your wonderful feedback once you've opened the product and tried it. Regarding your question, please check the manual here: https://www.joeandsephs.co.uk/downloads/Chocolate_Caramel_Fountain_User_Manual.pdf It should provide you with a guide to ingredients, hints, and tips. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
I had a variety of amazing flavours inc Mulled WIne, Espresso Martini & Goats cheese & Pepepr. Absolutely blew me away! Definately adult friendly & the perfect accompaniment to cocktails, wine, beer or just a late snack. Brilliant !
Joe & Seph's 5 star review on 30th October 2024
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Christine, Thank you so much for your wonderful feedback! We’re so pleased you enjoyed your order. As a small family business, it means a lot to us when customers like you take the time to let us know how we did. Hats off to you! J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
easy to order and great service
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Kim, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback and are delighted that we hit the mark for you. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Very good quality products
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback and are delighted that we hit the mark for you. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
I’m basing my review on a previous purchase .the ones I’ve just bought are for Christmas. I loved this product hence me buying more but would love bigger /individual packs.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Karen, Thank you so much for your wonderful feedback! We’re so pleased you enjoyed your order. As a small family business, it means a lot to us when customers like you take the time to let us know how we did. Hats off to you! J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Haven't received delivery so can't try products. Tried emailing with no response as yet.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, We’re so sorry that your popcorn didn’t arrive on time. We do our best to dispatch all orders promptly but once your order leaves our warehouse, unfortunately, we don’t have control over how quickly our couriers and delivery partners get this to you. Please could you contact support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com and quote your order number so our customer care team can look into this for you. We apologise for the inconvenience if no one responded to you yet. Our customer support team is dong their best to respond to all queries within 24-48 hours. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Variety of flavours and all superb.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, Thank you so much for taking the time to leave us a review. We’re thrilled that you love our popcorn. Reviews like this make our day! J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Very small and cheap cardboard packaging. Advent calendar so can’t comment on content although not expecting much as 24 packets will be tiny!! Paid £28 through HSBC “special 20% discount” so very very dissatisfied as could have got for £22 from Ocado !!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Natasha, Thank you very much for your feedback. The price of our products reflects the quality of the ingredients and the process we use to make them. All our popcorn is made by hand using the finest quality, all natural ingredients. We take care to source premium ingredients, including extra-large mushroom corn kernels because we believe that they produce the best-tasting popcorn. Our popcorn is then coated by hand to guarantee a thick, even coating. We hope this helps to explains the price point. You can also contact our customer support team on support@joeandsephspopcorn.freshdesk.com in case you need anything else. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Amazing popcorn elevating popcorn to a whole other level. Great selection of rich flavours both sweet and savoury… Love the Marmite! Ideal treat and a crowd pleaser at parties or get togethers, and great for gifting too. Service friendly and helpful, and fast delivery. Five stars all around!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, Thank you so much for your wonderful feedback! We’re so pleased you enjoyed your order. As a small family business, it means a lot to us when customers like you take the time to let us know how we did. Hats off to you! J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
The excellent popcorn 🍿. Great Britain's best popcorn maker
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Robert, Thank you very much for leaving us a high rating! We appreciate it. Looking forward to your wonderful feedback. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
For high quality, eclectic and delicious popcorn there really is no other place to go.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Matthew, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback and are delighted that we hit the mark for you. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Great price for the quality and amount I received. Quick delivery too.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Tracy, Thank you very much for leaving us a review! We appreciate your feedback and are delighted that we hit the mark for you. J&S 🍿🎩
Posted 1 year ago
Joe & Seph's is rated 4.6 based on 5,925 reviews