Celtic Sustainables Reviews

4.89 Rating 2,000 Reviews
98 %
of reviewers recommend Celtic Sustainables
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.97 out of 5
Read Celtic Sustainables Reviews
Visit Website

Phone:

01239 777009

Email:

info@celticsustainables.co.uk

Location:

Unit 9, Parc Teifi, Cardigan

Write Your review

Tell us how Celtic Sustainables made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Great product but appalling communication and customer service. The person I dealt with was very nice however the information I wad given was completely wrong on multiple occasions. Ended up waiting in for days for a delivery that never came and then when I ordered again I was told my order was out of stock, would be about a week, and was assured they would let me know which day I needed to wait in on (delivery is to a house I don't yet live at and it's currently a building site). None of these things happened so ended up with the order thankfully being accepted and looked after by the roofers until I could get there. I spent just shy of £2000 and they couldn't be bothered to tell me when to expect my delivery despite promising to do so. l won't be ordering from them again.
Helpful Report
Posted 7 months ago
Paid extra for next day delivery, received product 7 days after placing order! Also had to ring company and delivery service, twice.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi. Sorry to hear that after you phoned us you had difficultly with the courier service. We were told by the courier company that they tried to deliver next day but there was no response. As mentioned on the phone, we are very happy to give you a refund for the difference in the delivery costs. We need to speak to you to make the refund to your card. We will call you today.
Posted 1 year ago
Your goods-out excluded two parts of delivery of 6 packages. Signed for courier service delivered order in 3 parts over 3 days of what was actually a 2 part delivery. Phoning Celtic twice to chase delivery progress got fast efficient updates. Emailing Celtic to query underfloor installation got fast and clear responces.
Helpful Report
Posted 2 years ago
I have been waiting patiently for my order. Out of stock 😩
Helpful Report
Posted 2 years ago
No problem with speed of delivery - you just sent me the wrong thing. I have been in touch with Baavet direct and they will be putting it right, but this is the first time I have had any problems with ordering a Baavet product and it is a shame that someone got it wrong. What was delivered was a super king sized medium weight duvet, what I ordered was a single mattress topper!!
Helpful Report
Posted 2 years ago
It took 3 goes before I got anywhere near where I wanted it to be and reckon it will take at least another 2 goes for it is completely clear. Video does not reflect that.
Helpful Report
Posted 2 years ago
I ordered 3 rolls of cozy wool, product is OK and friendly to use but in reality is closer to 25mm than 50mm. Problem I found annoying is being charged £25 delivery so contacted the company when I needed more due to less coverage than expected, in short no real help so reverted to earthwool less eco friendly but more wallet friendly as I was informed that the products are cheaper online rather than speaking to them directly, strange!!!
Helpful Report
Posted 4 years ago
The product was cozy wool & it was substandard. Filthy, really dusty . I was very unhappy . It came in plain plastic u liike Cody wool I have bought befor.n
Helpful Report
Posted 4 years ago
Paint ordered was no where near the colour on the earthborn colour chart. We ordered 'Feather Pillow' which is a very light beige tone - but the paint delivered was in the very light blue/mauve part of the spectrum. Too late to change because the paint was on the wall before we returned home. A very expensive error !! Not the fault of celtic sustainable but a big black mark for earthhborn. We will probably stick to Farrow and Ball in the future because their colour charts are very accurate.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Celtic Sustainables is rated 4.89 based on 2,000 reviews