Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

C&A Building Products Reviews

4.8 Rating 4,814 Reviews
96 %
of reviewers recommend C&A Building Products
4.8
Based on 4,814 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Own Driver, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 94%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read C&A Building Products Reviews

About C&A Building Products:

Specialist in supplying quality plastic building materials at amazing prices.

Visit Website

Phone:

01634 374444

Email:

reviews@cabp.co.uk

Location:

Courteney Road, ,,
Courteney Road, ,
Kent
ME8 0EZ

Write Your review

“I am 80 years old and my greenhouse looked about the same age !. I decided to try some repairs so last week I ordered your Greenhouse pack of POLYCARBONATE SHEETS . The pack arrived on Monday (9th May) and by evening my G.H. was weatherproof for the first time in years !! I had to speak to one of your "advisers" about the tape as I was confused by the reference ( in the Brochure which had arrived coincidentally by post) to Vent and Aluminium. I was sorted in very quick time . The product , the price and your advice are all first class . Many thanks ,”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Fast delivery.Watched the install video for fiitting awning 700x1200.Probably easier with two pairs of hands.1 HOUR and job done.Measure twice and jobs a good one :)”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I purchased fortex cladding, delivered promptly and on time, very happy.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Products purchased were of excellent quality and although I had no cue of what I needed, I was provided with all the materials required to so the job with only the measurement. Thank you Ebony and others! Excellent service! !”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Ordered onduline roof sheets. Good price. Fast delivery. Will use this company again.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Thank your for quick delivery.I very happy.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Great service with a quick turn round time thank you”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Excellent service right from the start of placing my order to my next day delivery. Highly recommend”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Excellent products ,backed up by a faultless service ,highly recommended,will continue to trade with this established first class business Kind regards Mr A Newby”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I bought poly carbonate sheets for my pergola.They helped e to work out how much I needed and supplied all the parts I needed for the project.. Delivery was on time and driver helped me to carry everything into the garden. Very happy with purchase. All up now an looking good. Would recommend. D”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Good quality product, driver called me to confirm delivery. All good”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Made purchase of roof tiles from Kent branch, very, very disappointed with the service received. Took several telephone calls to receive a quote, several phone calls to arrange delivery to which with advanced time frame had to arrange our own courier. Staff seemed very confused as to how collection is to be made when courier arranged by ourselves and with all effort to do this made on our part. Every member of staff spoken to gave different answers to the same questions leading to large confusion. Very frustrating, difficult and disappointing experience.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
I have looked into your order and the points you have raised to not add up. You were given 4 different quotations over 2 days the order was processed 3 days later once the BACS payment had cleared. From my understanding you were unhappy with the lead time for delivery (up to 10 days) so you chose to make the collection by your own carrier. I really do not understand why you feel the need to give a one star review when we supplied the quotations as requested, processed the order for collection and had it ready for the carrier to collect. The only thing that was required was the BACS payment as you can not pay by credit card for third party collections and the staff member needed to check that it was ok to accept BACS for the collection. No confusion just ensuring the correct information was given to the customer. I am sorry you feel that our high level of service is not to you satisfaction and should you wish for me to investigate further then please email me @ cs@cabp.co.uk with a more detailed breakdown of your complaint and i will be more than happy to conduct another investigation Darren
Posted 10 years ago
“Excellent service right from receipt of order - rang me up to query my order because they thought I'd missed a part. Driver rang to say exactly when he would be delivering. Can't wait for some dry days to get the conservatory roof installed. Thanks.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Second time I have used c and a plastics on both occasions had excellent service from my telephone call to delivery thank you bill gallagher”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I ordered 4 x 1.5m 10mm sheets of plastic roofing, 3 were as advertised. The 4th was a cm short. On complaining that I had obviously been given the off-cut from the end of a larger sheet, I was given 2 options:- 1)Wait for weeks for it to be convenient for them to collect it to get a refund. 2) Get a £10 refund and I could keep the sheet that was to small for purpose. Putting the loss of £14.69 down to experience.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
We are sorry that you feel unhappy with the options we offered you at the time. It was explained that the 1.5M sheets are all cut out or a larger sheet and unfortunately due the the saw blade width when it came to the last cut this left the final sheet short. This does not normally happen as all the 6M sheets are at least 10 to 15mm oversize and when we make 3 cuts to produce the 1.5M long sheets this is not normally a problem. We were happy to exchange the sheet for another however this would on the next delivery run because 1.5M x 2.5M single 10mm sheets do not travel well on a courier and its unlikely to have reached you in a usable condition. The offer of a £10 refund was if you could use the sheet and you ACCEPTED this in good faith. I do not feel the 1 star review warranted as we offered you the option to exchange or some money off you DID NOT have to accept this refund?
Posted 10 years ago
“I have used this company quite a few times and they have never disappointed me and delivered the materials on time which is crucial to me as I project manage construction projects where timing is very important”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I purchased polycarbonate sheeting to transform my greenhouse.Not only was the price excellent the quickness of the delivery was too.Really pleased with the service we received.thank-you!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I ordered polycarbonate sheets and Glazing bars etc over the phone very easy and delivery was spot on”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Great service”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I purchased polycarbonate sheets and door canopy , easy to order and delivery very fast thanks”
Helpful Report
Posted 10 years ago
C&A Building Products is rated 4.8 based on 4,814 reviews