British Wholesales Reviews

4.79 Rating 660 Reviews
96 %
of reviewers recommend British Wholesales
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.92 out of 5
Read British Wholesales  Reviews
Still not received items and when I chased the order they informed me they were now out of stock. I am waiting for a replacement items and refund to arrive.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Dear Jon, Apologies for the delay in receiving your items, Unfortunately, there was a slight delay in the stock arriving at our warehouse. If you have any other queries please get in touch. Thanks Bob
Posted 1 month ago
When the order arrives perhaps I can upgrade the review.
Helpful Report
Posted 6 months ago
Dear Duncan, Apologies for the late delivery. I can now see that the parcel has been delivered. Thanks Bob
Posted 1 month ago
Usually brilliant but the items arrived in a burst box with sticky tape all over it and the cushions were all exposed, I did email with photos but still received no reply
Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear Karen, So sorry to see this. Our customer service team will get back to you regarding this within the next 2 days. Thanks Bob
Posted 1 month ago
The product I had ordered, was out of stock. No notification was sent, only when I contacted, after not receiving my order was told out of stock until September !!!!!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Dear Jean, So sorry for the inconvenience. We would like the opportunity to investigate your feedback further. Please could you contact me at admin@britishwholesales.co.uk. We’ll work with you to resolve any issues as quickly as possible. Bob
Posted 1 year ago
Hi I have had someone’s order delivered to my house and no sign of my order My wife contacted you and you said you would phone back, we have heard nothing Steve
Helpful Report
Posted 1 year ago
Pillows are ok. Very thin and flat.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Very thin sheets. I can’t understand why they got 5 stars. They should be thermal flannelette cotton sheets, but they might as well be summer sheets they’re so thin and poor quality. I won’t be shopping here again.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Customer, Sincere apologies for the inconvenience. The gsm of the sheets are clearly stated on the product listing, however, if you are not fully satisfied with the product, we can offer a full refund! Regards, SA
Posted 1 year ago
Order 13941. I am very disappointed with the quality of these fitted sheets. For the price I expected better - they feel wholly polyester and not cotton/ polyester mix. I don't believe they will last long.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Anne, Thanks for your review. I can sure you that the items you bought are polycotton and are durable If you are not entirely happy with the order, please let us know and we will provide a solution asap. Thanks, SA
Posted 2 years ago
I have still not received my order, I have sent 2 emails and both times rather than responding to my email they have tried to call me. When I tried to return the call I have not spoke to anyone.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Darlene, Sincere apologies for the delay in sending out your order. Now that you have received your order, we hope you are happy with it! If you have any other queries please get back to us:) SA
Posted 2 years ago
British Wholesales is rated 4.79 based on 660 reviews