Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Aab Reviews

4.3 Rating 1,655 Reviews
83 %
of reviewers recommend Aab
4.3
Based on 1,655 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 83%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat
Read Aab Reviews
“quality is ok I like that it is light weight but I dont think this is worth what I paid tbh”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Very good 👍”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Beautifully embroidered and modest abayas in styles that are unique. Extremely fast shipping - I received my shipment to the US within half a week. Do check the sizing on individual abayas as a small is sized differently from style to style.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“I love Aab. The clothing is beautiful, fits like a glove. They are super fast with shipping and have excellent customer service. My favorite thing about them is the different length options on their dresses. It’s so wonderful knowing I can buy a dress that isn’t going to trail a mile behind me. I’ve recommended them to everyone I know! I’m a customer for life!”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Great quality!!”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“I really appreciate the considered feminine tailoring of the cotton active wear top, it gives a nice shape. However it would ideal if the brand gave an option to buy the set pieces separately as I’m smaller on the top than on the bottoms. The xs waist band was too tight and the length is much too long for petite frame.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Excellent service! Delivered on time !”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Amazing quality 🥰”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Love the coat, looks great and came quick. Going to look great over my abayas”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Unique clothing. Trief them recently and kept coming back for more abayas.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“low quality stuff , issues with deliveries, delivered my order after 2 months of ordering despite my cancellation request”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your feedback, we would like to clarify the details regarding your order, as we always strive to be transparent and fair with our customers. Your delivery was delayed because the shipping address provided at checkout was incorrect and while it is the customer's responsibility to ensure their address is entered correctly, our team went out of our way to update this for you to ensure your package arrived safely. The order was delivered shortly after the address was corrected however, the 2-month delay in returning the items occurred because you were away on holiday after receiving them. As per our policy, we requested that the items be returned to us before a refund could be issued and although this fell far outside our standard return window with no mention ever made regarding the quality of the items when you contacted us, we gladly accepted your return and processed it as an exceptional gesture of goodwill once received, as it was your first time shopping with us. We always aim to provide great quality and supportive customer care, and we hope this clarifies how your order was handled. Thank you Aab Customer Care Team
Posted 4 weeks ago
“I have been shopping with Aab for quite some time now, their quality and range is always 1 I get plenty of compliments from when wearing 1 of their brands. I will continue to shop with them as delivery is quite fast too”
Aab 5 star review on 1st September 2026
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Whenever you order something from Aab, if you return an item, you never get your refund on time unless you contact them. Their customer service team is unprofessional in the way in which they treat customers.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Costello dress - love the dress BUT I just had to get it tailored because the buttons would get undone as I am walking so I got it sewn closed from the waist down”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“I returned one item, kaftan dress of a sort , as it was totally see thru and poor material. I kept the abaya.Material is very poor quality but I like the colour, that's why I kept it. I think prices are way too high for the quality. Return of the actual.money on the account takes ages.Ridicolous.Return process was easy but they do not refund the postage.So basically you pay double postage.on receiving and returning.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Navy slate structured open abaya. It's really nice and formal, perfect for work wear and the material is light,n good for the heat. Can't wait to wear it”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“So disappointed with this company. I paid ÂŁ420 on an order and I've been waiting for a refund. Why have a 14 day window for returns when the company take so long to fulfil the return anyway?”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“WONDERFUL CUSTOMER SERVICE EXPERIENCE! I had an issue with the items I recently purchased, and I was very pleasantly surprised by the kind thoughtful response to my comments. I really like the abb collection brand, and have ordered from this company several times over the years. I appreciate that their clothes are very comfortable, and modern, for us working Muslim women. I would love to continue supporting this brand, as they have shown to make customer satisfaction such a high priority! Thank you! Much appreciated! Salaam!”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for bringing this to our attention and we sincerely apologise for your experience with this order. We completely agree with you, receiving garments with a strong odour is entirely unacceptable and this falls far short of the high standards we pride ourselves on. We completely understand your frustration, especially regarding the extra time and effort it took to clean the items yourself. Please rest assured that we are investigating this issue with our storage and warehouse teams to ensure it does not happen again for future orders. We value your loyal support from the US and want to make things right, a member of our customer care team will be contacting you directly via email shortly with a gesture of goodwill. Thank you again for your honest feedback, and we hope to restore your confidence in shopping with us in the future.
Posted 1 month ago
“In every Aab collection I find abaya and maxi’s that are perfect for every occasion. Stylish yet practical and easy to wear, with smart or the most casual jackets; they’re true to size and you always feel comfortable and look polished wearing them.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“LOVED the sports coord , bought it in 2 more colours! Gorgeous cotton fabric and modest style. 10/10”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Aab is rated 4.3 based on 1,655 reviews