Thanks for the feedback. We understand you won’t be fitted until next year and appreciate you letting us know. If there’s anything you’d like us to help with in the meantime, feel free to reach out.
Kind regards,
Team Bathroom Mountain
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear youfelt charged extra for delivery in this situation. If you’d like us to look into this further, please share any order details so we can review with the team.
Kind regards,
Team Bathroom Mountain
Thank you for your feedback. We're sorry to hear you’re unhappy with the returns procedure.
If you’d like us to look into this further, please contact our team and we’ll be happy to help.
Kind regards,
Team Bathroom Mountain
Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear you were unhappy with the delivery charge and that your returns experience wasn’t satisfactory. If you’d like us to look into this further, please contact our team and we’ll be happy to help.
Kind regards,
Team Bathroom Mountain
“Returns procedure is not very good,expected to pay for own courier to return brand new items,not even taken out of the box. So after spending £400,we will only be left with £200 after paying out for a courier”
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear you were unhappy with our returns process and the costs involved.
We appreciate your comments and will take them on board as we continue to improve our customer experience. If you’d like us to look into this further, please contact our team and we’ll be happy to help.
Kind regards,
Team Bathroom Mountain
“We have ordered a total of 6 mirror bathroom cabinets from bathroom mountain and although the packaging seems substantial, 5 out of 6 have been broken. We have only had 1 delivered unbroken, which was not this style cabinet. I really liked the size and style of the Willow line but every single time, the inside of the mirror doors are cracked. Its must be an issue with the way in which they are packed or stored, they boxes don't arrive with visable damage, and its odd that the outside are usually, although not always, unbroken. They also would prefer you to dispose of them yourself instead of arranging for collection, which is not always easy with large heavy items such as these. I have had to find a cabinet elsewhere now.”
Thank you for taking the time to share your feedback.
We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations, and we appreciate you bringing this to our attention. We’d still be happy to assist if you have any outstanding concerns.
Please feel free to reach out to our Customer Service team at customer.service@bathroommountain.co.uk, and we’ll do our best to help.
Best wishes,
The Bathroom Mountain Team
Posted 1 month ago
Thank you for taking the time to share your feedback.
We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations, and we appreciate you bringing this to our attention. We’d still be happy to assist if you have any outstanding concerns.
Please feel free to reach out to our Customer Service team at customer.service@bathroommountain.co.uk, and we’ll do our best to help.
Best wishes,
The Bathroom Mountain Team
Thank you for taking the time to share your feedback.
We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations, and we appreciate you bringing this to our attention. We’d still be happy to assist if you have any outstanding concerns.
Please feel free to reach out to our Customer Service team at customer.service@bathroommountain.co.uk, and we’ll do our best to help.
Best wishes,
The Bathroom Mountain Team
“The delivery company failed to deliver this after two attemps so I went elsewhere. Mountain Bathroom seems ok but the delivery company is well below average.”
Thank you for taking the time to share your feedback.
We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations, and we appreciate you bringing this to our attention. We’d still be happy to assist if you have any outstanding concerns.
Please feel free to reach out to our Customer Service team at customer.service@bathroommountain.co.uk, and we’ll do our best to help.
Best wishes,
The Bathroom Mountain Team