“The item arrived broken, I called to be sworn at by the customer services agent, I was promised a replacement to arrive by 21st, and was advised by two member of staff (Rob - head of customer services) they would personally track the parcel and if any slip in delivery address i woukd be updated - no update received. I contacted late afternoon on 21st April to be promised a callback with an update - STILL WAITING!
I called first thing on 22nd April to ascertain what delivery issue is, again to be promised a callback from Rob or Lauren between 11am and 12noon - again STILL.WAITING!
I called back yesterday afternoon to be told by Lauren she had no idea she was to call back - she also promised that Rob woukd contact me this morning..... alas still waiting. While the tap arrived fit for purpose second time round the customer service has been abismil and I certainly wont be recommending or using this company again”
Thank you for your feedback;
We were recently informed of the delivery circumstances and refunded the charges as a gesture of goodwill.
If there is anything else we can help with, please do not hesitate to contact us.
Kind Regards, Gina.
Thank you for your feedback.
We can confirm we have contacted you directly and offered a resolution.
Our team processed a refund of the delivery charge as a gesture of goodwill for the inconvenience caused.
If there is anything else we can help with, please do not hesitate to contact us.
Best Wishes, Gina.
“Product arrived and we were very excited to receive it as it was the last thing to do on our project of the bathroom however when our bathroom fitters went to install product they noticed 2 dents on the product. We quickly got in touch with bathroom Mountain via the QR code and reported the issue. We were offered a small compensation figure and we could keep the product, however we were not happy with figure and declined as this would not look aesthetically pleasing and wouldnt have fitted with the high level of work done in the bathroom. We received an email then to inform us that a brand new mirror cabinet will be sent out which we are looking forward to receiving to complete our bathroom.”
Thank you for sharing your feedback with us.
We sincerely apologize for the inconvenience caused by the dents on the product you received. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your patience and understanding throughout this process.
Ensuring that your bathroom project meets your expectations is important to us. We hope that the new cabinet will exceed your expectations and seamlessly complete your bathroom project.
If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us. We're here to assist you every step of the way.
Thank you for choosing Bathroom Mountain.
Kind Regards, Gina
We deeply apologise for any inconvenience caused.
Due to the order's status at the time of the request, we were unable to prevent it from being dispatched.
I can see that since this request, the order was marked as delivered on 11.04.2024.
We will contact you further to discuss the options available to resolve the outstanding issue.
Kind Regards, Gina.
Thank you for bringing this to our attention regarding the Mollie Battery Operated Black Framed Illuminated LED Mirror. We're truly sorry to hear that your parcel arrived damaged.
We processed a refund of the order as per your request and cancelled the replacement.
We apologise for any inconvenience caused by the damaged goods. If there is anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out to us.
Best regards, Gina
We are very sorry to hear the product did not meet your requirements.
We can see you have processed a return, and the item has now been refunded.
If there is anything else at al that we can assist with, please do not hesitate to contact us.
Kind regards
Rebecca
“Still not recieved the order as DHL driver didn’t bother to check the van when I asked
I’ve waited in on 3 occasions when I was assured the delivery would be rearranged.
Change your delivery provider!”