Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

The Independent Pharmacy Reviews

4.9 Rating 13,032 Reviews
97 %
of reviewers recommend The Independent Pharmacy
4.9
Based on 13,032 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
All I can say it was a trouble free experience ordering from this pharmacy,it just wen like clockwork and have no hesitation in recommending The Independent Pharmacy.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Fast delivery, thank you
Helpful Report
Posted 4 months ago
Registration was straightforward and the service I received efficient
Helpful Report
Posted 4 months ago
Great service!
Helpful Report
Posted 4 months ago
Very prompt delivery!
Helpful Report
Posted 4 months ago
Very efficient and prompt delivery
Helpful Report
Posted 4 months ago
What is there to say, placed order, two days later ( we live in. Deepest Wales) it arrives good follow up by retailer all very well done.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Easy straightforward process , no problems , good communication. Would use again .
Helpful Report
Posted 4 months ago
Excellent service, fast delivery and quality items. Will be a returning customer, many thanks. Mark
Helpful Report
Posted 4 months ago
Very good service, straightforward process and good communication.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Fantastic service and great prices
Helpful Report
Posted 4 months ago
Very simple to order and delivery great.
Helpful Report
Posted 4 months ago
The tablets themselves are good and the price but I’m disappointed as I was given a delivery date which suited me but then it came early. Which would have been ok as the package was advertised as letterbox friendly on the website but it was actually delivered in a whacking big box which the postman couldn’t get though the door so it was left outside in the rain until I got home the next day.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Laura, Thanks for the feedback, we appreciate the opportunity to support our customers with any concerns. We are sorry to hear you have not received your parcel as you expected. Our Customer Service Team will reach out to you privately via the email address associated with your account to investigate and suggest a resolution. Please note we have a dedicated Customer Service Team who are always available to help in the first instance with queries regarding orders, and we send out a follow-up email shortly after a parcel has been dispatched to check everything has been ok with your order, which you can respond to if you experience any issues. This helps us ensure that any problems with orders can be resolved promptly.
Posted 4 months ago
Good, straightforward process. Item received within 48 hours and is exactly as stated. Can't fault the turnaround, just a shame my local/regular pharmacy can't seem to be this efficient. Solved an issue that my local/regular pharmacy don't seem capable of doing.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Good efficient service, will use again.
Helpful Report
Posted 4 months ago
I never received my Item.I Paid for special delivery with DHL and DHL didn't even bother delivering it.Worst service ever.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Dylan, Thanks for leaving your review. We have checked our records and cannot see you have reached out to our Customer Services Team for support on this matter previously, therefore we have sent you a private message so we can get this resolved for you. During the Black Friday period, we were made aware of a small number of parcels with this courier that were delayed in their delivery chain, and we apologise that you have been affected by this issue. We are constantly reviewing our Couriers initial delivery success rates to ensure that they retain the highest possible number of deliveries within the agreed timeframes of our advertised delivery services, so we apologise on their behalf that you were let down on this occasion. Our Team will help get this sorted for you.
Posted 4 months ago
Excellent service
Helpful Report
Posted 4 months ago
The Independent Pharmacy is efficient and helpful. I would happily recommend it.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Easy to complete the online questionnaire and quick to dispense item , very through and quick delivery process.
Helpful Report
Posted 4 months ago
This product works but in my case it’s take longer then an hour to start .
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Yawar, Thank you for providing us with your feedback on this product. As a fully regulated Pharmacy, we understand that products can offer different results to patients on an individual basis and we are sorry to hear this particular treatment has not given you the results you anticipated. We are here to help you though, and fortunately there are a wide variety of products available to treat this condition which may provide better results for you. We are keen to understand more about your specific experiences with this product, which will enable us to offer you bespoke guidance and advice. Where appropriate we may be able to offer alternate treatments or signpost you to additional sources of support. We have sent a message to the email account you have registered with us, which will set out what we need to know to advise you further. We look forward to helping you.
Posted 4 months ago
The Independent Pharmacy is rated 4.9 based on 13,032 reviews