Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Abode Window Films Reviews

4.6 Rating 1,313 Reviews
88 %
of reviewers recommend Abode Window Films
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“A great product, along with great service.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello David, Thank you for leaving a review. We are pleased that you are happy with your order and the service we provided. Kind Regards Tracey
Posted 2 years ago
“Much easier to fit than anticipated and looks great. So pleased!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, Thank you for you for leaving a review. We are thrilled that you are pleased with your order and you found the fitting instructions easy to follow. Kind Regards Tracey
Posted 2 years ago
“The window film was exactly what was ordered. If it’s a large piece you are better with 2 people when turning the film over but the attachment removed the water and air easily”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, Thank you for leaving a review. We appreciate your comments as we know that sometimes the film can be tricky to fit, this will also help future customers. Kind Regards Tracey
Posted 2 years ago
“Excellent product Arrived quickly & perfect measurements Easy to apply & looks very professional. Would definitely purchase again”
Abode Window Films 5 star review on 21st May 2024
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, Thank you for leaving a review and image. WOW ! That looks amazing and so professional ! We look forward to you as a returning customer. Kind Regards Tracey
Posted 2 years ago
“Been on a week or so it seems to cut heat down in conservtery, it was a bit tricky to fit to roof although the fitting kit and instructions helped. Certainly got full length or a bit more as I messed up on a couple of lengths but still had plenty left. I would recommend”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Mark, Huge thanks for your 5 ⭐⭐⭐⭐⭐ review. Kind regards, Liza
Posted 2 years ago
“Very helpful staff, quickly responded and sent me samples to try. The prices are very reasonable also. Definitely recommend.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Natalie, Huge thanks for your 5 ⭐⭐⭐⭐⭐ review. We are thrilled that you are happy with your sample, and our customer service team. Kind regards, Liza
Posted 2 years ago
“Perfect for all jobs inside and out”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Linda, Huge thanks for your 5 ⭐⭐⭐⭐⭐ review. We are thrilled that you are happy with your window film 🏡 and hope it has enhanced your home. Kind regards, Liza
Posted 2 years ago
“this is my 3rd window i ve covered looks crisp and clean , whilst giving us our privacy back”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Sandra, Thank you for another 5 ⭐⭐⭐⭐⭐ review. Its great to hear you are a returning customer, and happy with all three orders that you have placed with us. As a small family business, we appreciate you taking the time out your day, to review our window film. Kind regards, Liza
Posted 2 years ago
“It does what it says in the description it is well worth the price and looks great”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Fred, Thank you for leaving a review. We are pleased that you are happy with your order and the competitive prices we have to offer. Kind Regards Tracey
Posted 2 years ago
“Gave us the effect we wanted at a reasonable cost. My window had a central bar in it so I just ordered a larger size and cut it into 2 as a bigger sheet wasn’t much more money. It would have been expensive to have 2 made otherwise.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Lesley, Thank you for leaving a review. We are thrilled that you are happy with your choice and the effect it has had on your home. Kind Regards Tracey
Posted 2 years ago
“The product is of a high quality and was easy to use. The result is wonderful, thank you very much!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Cleo, Thank you for leaving a review. We are thrilled that you are pleased with your choice and the quality and competitive prices we have to offer. Kind Regards Tracey
Posted 2 years ago
“Really disappointed with how hard it was to peel away from the backing and how easy it was to kink on application because of how thin it was. Much prefer the ease and price of DC Fix. Using the washing up liquid made it 10x more slippery and therefore 10x harder to apply. I didn't even get enough to cover my front windows.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Thank you for your review. We are sorry you had trouble removing the fine clear liner. This can be tricky but we do provide advice on how to do this in the fitting instructions. We wish you had contacted us when you were struggling as we would have been able to resolve the fitting issues you had with advice over the phone or by email. Is it possible you ordered the wrong quantity if you didn't have enough film for your windows but again if you had contacted us when you received delivery to let us know we would have course resent more film if it was a packing error. If we are unaware we can't correct a possible error. Kind Regards Lissa Green
Posted 2 years ago
“Can’t Complain about Price and how Quit delivery, but the colour did not match What I ordered the colour I ordered was ivory, but it was more yellow then ivory”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Robert, Sorry to hear a disappointment in your review after knowing the fault was not ours. I rang you last week to help and assist you, and after our phone call you thanked me for my help and advice. As we both agreed that if you have a full range of kitchen cupboards and you are trying to match just one door, the only option would be to paint match or change the broken kitchen door to a glass door to match your top kitchen cupboards. Sadly, we are unable to colour match and all ivory/creams come in different shades, as you discovered trying to match our ivory. Please don’t hesitate to contact me if I can help you any further. Kind regards, Liza
Posted 2 years ago
“Easy to get around site and order. Quick turnaround from order. Could ask for no more at this stage. No more to add.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Simon, Thank you for leaving a review. We are thrilled that you are pleased with your order and the service we provided. Kind Regards Tracey
Posted 2 years ago
“Lovely products, good quality.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Marie, Huge thanks for your 5-star review. We are thrilled that you are happy with your new window film Kind regards, Liza
Posted 2 years ago
“The window film arrived well packed and on time. Very pleased with it.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Celia, Huge thanks for your review. We are happy to hear your film arrived on time and you are happy with the quality. Kind regards, Liza
Posted 2 years ago
“I reguested a white trim and numbering which is exactly what I got. Arrived cut to size, so was not diffcult to intstall.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Paula & Andrew, Huge thanks for your 5⭐⭐⭐⭐⭐ review. We are thrilled that you are happy with your new window film 🏡 Kind regards, Liza
Posted 2 years ago
“Received the sample, am hoping to get more so as to fit at home for summer”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Marina, Huge thanks for your 5⭐⭐⭐⭐⭐ review. We look forward to receiving an order in the future. Kind regards, Liza
Posted 2 years ago
“Great service,quick delivery and exactly what I wanted”
Abode Window Films 5 star review on 8th May 2024
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Ann, Huge thanks for your 5⭐⭐⭐⭐⭐ review. Great to see an image that you have attached. We are thrilled that you are happy with your new decorative film 🏡 Kind regards, Liza
Posted 2 years ago
“Great product with clear instructions and even supplied with a soft squegee to aid installation.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Gary, Huge thanks for another 5⭐⭐⭐⭐⭐ review. We are thrilled that you are happy with your new window film 🏡 and our clear instructions and complimentary squeegee. Kind regards, Liza
Posted 2 years ago
Abode Window Films is rated 4.6 based on 1,313 reviews