Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

The Curious Drinker Reviews

4.7 Rating 6,779 Reviews
94 %
of reviewers recommend The Curious Drinker
4.7
Based on 6,779 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 69%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 80%
Customer Service
Communication Channels
Email
Read The Curious Drinker Reviews

About The Curious Drinker:

We're the UK's #1 club for gin lovers.
Every month, we select one of the world's finest small-batch gins, including rare and exclusive bottlings not available elsewhere, and send it to our members along with a range of complementary gourmet treats and a copy of our club magazine.

Visit Website

Email:

members@thecuriousdrinker.com

Location:

Alpha House, 100 Borough High Street,
London
City of London
SE1 1LB

Write Your review

“Excellent value, excellent customer service.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Fiona, we're glad to hear that not only have our boxes been exceeding your expectations but our customer service has too. Here's to hoping your next box continues this trend! Kind regards, Chaney Customer Service Team Member
Posted 1 year ago
“The Craft Gin Club boxes are generally good value for money. However, I have one major complaint - the availability of the syrup mixers included in the boxes. I tried to purchase some bottles of the syrup mixers for a recent box and was informed that they are not available - except if you buy them complete with a bottle of the gin of the month and other mixers ! Given the small size of the bottles, it would be very useful if the Club produced additional stocks of the syrups to enable to the members to enjoy further cocktails when the original bottle has been used.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Trevor, we're glad to hear that you've been enjoying our boxes and syrups so much that you've wanted to come back for more. We've recently added our syrups (alongside the appropriate mixers) to our shop, so if any future syrup catches your eye you can head over and pick some up! Kind regards, Chaney Customer Service Team Member
Posted 1 year ago
“This club seems to have drastically moved away from what it was originally, and as a result quality has gone down as prices have crept up. The reward points you get are very difficult to spend and the system in place to use them is very inferior compared to how it was when I joined 5 years plus ago. Find I skip more and more boxes as content becoming very samey, however just bought a spritz box which looked interesting and a bit different!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Love all the extras in box”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Aileen. Thanks so much for the positive feedback. Whilst the Gin is usually the star of the show it's always fantastic to hear that you're enjoying all the snacks and mixers just as much. Hopefully, we can keep surprising you with our extras! Kind regards, Chaney Customer Service Team Member
Posted 1 year ago
“My box has been missing in action since the 4th of July unfortunately and replacement not arrived yet”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Lesley, Thank you for your feedback and we're really sorry to hear about the delay with your July box. We completely understand how frustrating that can be. As soon as you got in touch with us yesterday, we arranged for a replacement to be sent out the same day. The tracking has now updated, and you should receive an email with the tracking details shortly. If you haven’t received it or have any trouble locating it, please feel free to contact us directly at members@craftginclub.co.uk we’ll be happy to send the tracking info over to you. Thanks again for your patience, and we hope your box reaches you very soon! Kind Regards, Yasmine Head of Customer Service
Posted 1 year ago
“I absolutely love the craft gin club, can't fault them one bit.i have had issues with distribution on the odd order but the lovely customer service team get back to your email within 24 hrs and will sort any issue you have. Never had a bad experience and it is a parcel I look forward to very much every month. Keep doing what your doing!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Keiran, we're glad to hear that despite a few delivery hiccups we've been able to knock your socks off with our monthly boxes. If you ever have any more delivery issues please contact us at members@craftginclub.co.uk and we will see what has gone wrong as well as what we can do to help you to prevent issues such as these from happening again. Kind regards, Chaney Customer Service Team Member
Posted 1 year ago
“Customer service is wack”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Christabel, Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you were disappointed with your recent experience. We always aim to provide the highest level of service, and we’d like to clarify a few points to reassure you. We received your first message earlier today and immediately sent our auto-response confirming we'd get back to you within 48 hours. Since then, we received two follow-up emails, and we're pleased to say our team responded well within our promised timeframe, we responded this afternoon. Your cancellation request was actioned straight away upon receipt. If you haven't received this, please do check your junk and spam! We’re always working to improve and really value all feedback. If there’s anything specific about your experience you’d like to share so we can better understand how we can do better, please don’t hesitate to get in touch. Kind Regards, Yasmine Head of Customer Service
Posted 1 year ago
“It's ok as I have been unwell with mobility issues and had surgery on my leg so I have missed out on quite a few discounts. I asked for goodwill gesture but was told no”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Enjoy the quality magazine but the increasing cost is making consider canceling the subscription. The packaging is great and secure which prevents breakages. I am not sure if this suvery is about my missing parcel or normal gin delivery!!!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hiya Avril, thank you so much for the feedback! Whilst we have been trying to mitigate the rising costs of our boxes, unfortunately we haven't been able to do that permanently and as such have had to increase the price of our boxes. We are sorry for any frustration this has caused, but we are glad that you are still enjoying your boxes and providing specific praise to our magazine. Our magazine team puts a lot of hard work into that so it is good to hear that it is appreciated! Regarding your second query, if you every have any questions regarding your subscription just message us at members@craftginclub.co.uk and hopefully we can provide the answers you need! Kind regards, Chaney Customer Service Team Member
Posted 1 year ago
“Not impressed with this months box. Calorie laden tonic which didn't let the gin shine. Very poor selection of treats. Not sure if stay if I didn't have gin bonds.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Sharon, we're sorry to hear about your disappointment regarding this months Gin box. Whilst we do try and provide a variety of different treats and drinks that we believe will be new and exciting we understand that we don't always hit the mark! We'll be sure to take this feedback on board, hopefully we can prevent any disappointment like this from happening again in the future. Kind regards, Chaney Customer Service Team Member
Posted 1 year ago
“Always a treat to get my box. I live the variety in it especially the different and delicious gins.”
The Curious Drinker 5 star review on 11th July 2025
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hiya Wendy. We're glad to hear that we're able to introduce you to new drinks, Gins and snacks! Hopefully, you're excited for your next box and all the new extras you're going to get to try in it. Kind regards, Chaney Customer Service Team Member
Posted 1 year ago
“I'll be happy to amend my review if my rum of the month ever arrives. Evri have failed to deliver and I'm now awaiting a replacement. Last month's took more than a week to arrive too. Really doesn't matter how good your subscription boxes are, if they don't arrive then customer retention will be almost impossible.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Martin, Thanks for your feedback, we completely understand your frustration when something you’re looking forward to doesn’t arrive as expected. I've had a little look and can see you got in touch with us on Wednesday and we responded the same day. A replacement box was arranged the following day, and you should receive tracking details very soon (if you haven’t already). If for any reason you don’t see them, please do get back in touch and we’ll be happy to send them over directly. While the delivery issue was unfortunately due to our third-party courier, as soon as we were made aware, we acted quickly to resolve it. We’re always working to improve our service, and that includes holding our partners to high standards too. We really appreciate your patience, and we hope your rum of the month reaches you very soon, we’re confident it’ll be worth the wait! If there’s anything else we can do, just let us know. Kind Regards, Yasmine Head of Customer Service
Posted 1 year ago
“I was expecting a bottle of gin not a miniature. I should have read the offer properly, but flI feel it was misleading.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi There, Thank you for your feedback, we’re sorry to hear the taster box didn’t meet your expectations. Just to clarify, the taster box you signed up for is a special introductory offer featuring 2 x 5cl miniature gins, with just £8.99 to cover postage and packaging. We include clear descriptions and imagery of exactly what’s included on the taster box landing page, as transparency is really important to us. Our full subscription boxes, which are £47, are a completely different experience and include a full-size bottle, mixers, snacks, and more. The taster box is simply a way to try out a little taste of what we offer and get you excited for your next box. That said, we really appreciate your honesty, and we’ll continue doing our best to make all messaging as clear as possible. If there’s anything else we can help with, just let us know. Kind Regards, Yasmine Head of Customer Service
Posted 1 year ago
“Been with CGC for more than 5 years and it’s been great. Love the excitement of receiving my box and a different bottle of gin and snacks each time. Unfortunately due to rising costs in living I have reduced to bi monthly as it’s getting a little bit ‘samey’ and the price has gone up as well as lots of other monthly costs so can’t afford it as easily. I have more than 12K in rewards but to be honest it’s rubbish now as you can’t use towards your boxes and have to spend a lot to use so would rather now have the box each month for less and keep your points. Loyalty to long term customers not really recognised now. I am in the process of changing to rum box to mix it up a bit rather than cancel. It was a great delight during Covid as a monthly treat for which I was very grateful”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“I tried the Rum Club for the first time and as with the Gin Club it’s excellent. So exciting opening the box to find out what’s inside. Everything is great quality”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Lynn, we're so glad to hear that you enjoyed the Rum Club! Whilst it hasn't been ongoing as long as the Gin Club, we're happy to hear that we've been able to provide an experience that matches the quality. Touch wood our next box is just as exciting to open! Kind regards, Chaney Customer Service Team Member
Posted 1 year ago
“Excellent service”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Lorraine. Amazing! We're glad to hear that our service has been exceptional, we'll be sure to let the appropriate teams know so that we can maintain this level of service and continue making sure that we are always putting our members first. Kind regards, Chaney Customer Service Team Member
Posted 1 year ago
“Easy it find what I was looking for. Am looking forward to enjoying my free simple box”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Emma. We're happy to hear that it was easy to navigate our storefront! Fingers crossed you enjoy your taster box once you get the chance to open it. Kind regards Chaney Customer Service Team Member
Posted 1 year ago
“My 'box of delights' arrived last weekend. We unpacked the box with 'Oooohs! and Ahhhhs' for every item. In the evening we had a Cosmopolitan cocktail and curry crisps, and followed that wiith the very tasty 'Gin of the Month'. I really look forward to the box landing, carefully, on my doorstep. Wish I could afford it every month instead of every two months.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Ros, we're happy to hear that you had such a wonderful time opening your box! We're always hoping to inspire those feelings of excitement when opening the box so we're glad to hear that this month was a success. Fingers crossed we can keep surprising and delighting you! Kind regards, Chaney Customer Service Team Member
Posted 1 year ago
“The gins and tonics are amazing and the office staff (who have to deal with daft people like me!) are truly wonderful!!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Ali. We're glad to hear that you've been enjoying the gins and tonics, hopefully you enjoy your next box just as much as you have your most recent ones! And trust me, our office staff can be just as daft as anyone else talking from experience. Kind regards, Chaney Customer Service Team Member
Posted 1 year ago
“You sign people up before there trail box has arrived and it feels very rushed and pushy.You send this survey and I cannot answer the questions because I only ordered it a couple of hours ago”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Bill, Thanks for your feedback, and welcome to the club! We’re sorry to hear things felt a bit rushed. Just to clarify, Craft Gin Club is a subscription service, so to receive a box from us, members do need to join the club. We don’t offer one-off purchases, but rest assured, you’re always in control. You can skip a box or cancel your membership at any time, with no hassle. For transparency, we charge all members on the 23rd of each month for their upcoming box, so if you ever want to make changes, just make sure to do so before then. We really appreciate you taking the time to share your thoughts, even early on, and we hope you enjoy your first box once it arrives! If you need any help, our wonderful Memberships Team is always here to support you. Kind Regards, Yasmine Head of Customer Service
Posted 1 year ago
The Curious Drinker is rated 4.7 based on 6,779 reviews