Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Polished London Reviews

4.7 Rating 1,182 Reviews
92 %
of reviewers recommend Polished London
4.7
Based on 1,182 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Customer Service
Communication Channels
Email
Read Polished London Reviews

About Polished London:

Redefining the future of oral care with clinically proven, peroxide-free formulas inspired by skincare to whiten, protect and deliver results.

Visit Website
“Order came in time, products were in a box.”
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi Alina, Thanks for letting us know your order arrived on time and the products were in the box. If there’s anything else you’d like us to help with, just reach out. Kind regards, Team Polished London
Posted 1 week ago
“The mouthguard has stopped working it is not taking a charge not had the product a month yet”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Barclay, We’re really sorry to hear your LED mouthguard has stopped charging, especially so soon after purchase. I’ll email you directly to help resolve this and arrange a replacement if the unit is faulty. Kind regards, Debbie
Posted 1 month ago
“Love the products don't have fluoride nasties etc”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for the lovely 5-star rating, Susan. We’re really glad you love the products. Best wishes, Team Polished London
Posted 1 month ago
“I haven't received my order yet?”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Ciara, we’re sorry for the delay. Your order was missing a house number, so Aaron from our team contacted you to confirm it. Thank you for coming back on email and letting us know your house number. The address has now been corrected and your order is on its way. If you need any further help, our team is always here for you. Team Polished London
Posted 1 month ago
“Amazing!!!!”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for the amazing 5-star rating. We’re really glad you had a great experience. Kind regards, Team Polished London
Posted 1 month ago
“Great service, items arrive quickly and nicely packaged”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you Alison for the lovely 5-star rating. We’re really glad you had a great experience with us Kind regards, Team Polished London
Posted 1 month ago
“Lovely products , taste really nice and results are starting to show after 7 days.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for the lovely 5 Star rating. We’re really glad you’re enjoying the products and that you’re seeing results after 7 days. Kind regards, Team Polished London
Posted 2 months ago
“I was looking for a good size black canvas tote bag all summer. This is it! Really great quality canvas and the logo looks sleek!”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for the really lovely 5/5 rating. We’re so glad you found the black canvas tote with great quality canvas and a sleek logo. We appreciate you taking the time to share your feedback. Kind regards, Team Polished London
Posted 2 months ago
“What a great little company Polished London is! Great website, quick delivery and beautifully packaged products. I will definitely use them again.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for the really lovely 5/5 rating. We’re really glad you had a positive experience with Polished London. Thank you for taking the time to share your kind feedback with us. Kind regards, Team Polished London
Posted 2 months ago
“Very impressed with customer service after reporting non delivery by Courier (who advised had been delivered!) An immediate replacement arranged using different service with no hassle.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Thank you for letting us know. We’re so glad we could arrange a replacement quickly after the delivery issue. Thank you also for your kind review, we truly appreciate it. Kind regards, Team Polished London
Posted 3 months ago
“I am extremely disappointed with my experience. I placed an order during a promotion where a free gift was clearly advertised with qualifying purchases. Unfortunately, my order arrived without the promised gift. What disappoints me the most is not the missing item itself, but the fact that the company did not honor the terms of its own promotion. As a customer, I expect advertised offers to be fulfilled. If a gift is unavailable, customers should be informed in advance rather than finding out only after receiving their order. This experience has seriously affected my trust in the brand. I expected much better customer service and honesty from Polished London.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hello Lana, Thank you for your feedback, and we’re genuinely sorry that your order arrived without the advertised free gift. This was an error on our side, and we completely understand your disappointment. We’re pleased we were able to resolve this by sending you a complimentary Teeth Whitening Pen, which we hope you’ve now received. We truly appreciate your patience while we put things right. Thank you for giving us the opportunity to resolve the issue, and we hope we can restore your confidence in Polished London. Best Regards, Debbie - Founder
Posted 2 months ago
“Fantastic products great customer service”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Thank you, Joanne! We’re so glad you enjoyed the products and found our service helpful. Kind regards, Team Polished London
Posted 3 months ago
“The service I received felt personable and friendly and the product wow I purchase the tooth brush and whitening strips and I truely can see the transformation already .. I’ve been using the products for 7 day and I can’t believe the difference in my teeth already . Thank you so much for making me feel so much better”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Thank you so much, Jackie! We’re delighted to hear you’re seeing a transformation thank you for your kind support towards Polished London. Kind regards, Team Polished London
Posted 3 months ago
“Fast delivery no problems loved the product PAP+ great results”
Polished London 5 star review on 30th May 2026
Helpful Report
Posted 4 months ago
Thank you Amie! We're thrilled to hear the delivery was fast and that you love the PAP+ product with great results. Thank you for sharing. Warm regards, Team Polished London
Posted 4 months ago
“Fabulous product!! This is the second set I got!! I can highly recommend!”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Thank you so much, Moira! We're thrilled you love Polished London and that you’ve trusted us for a second time. We really appreciate your kind words. Warm regards, Team Polished London
Posted 4 months ago
“I expected a lot more. I ordered teeth whitening strips and have used 7 days in a row for 60 minutes and have noticed no difference. I have nice teeth and just wanted them extra white for an event and I won’t buy again I’m afraid.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Grace, Thank you for taking the time to share your experience. We’re sorry to hear the whitening strips didn’t meet your expectations after 7 days. Please keep with them as you you have another 7 days worth of strips to use, you should see a visible difference once you finish the full treatment. Warm regards, Team Polished London
Posted 4 months ago
“My 2nd purchase & I use this instead of toothpaste mow, as I find it more effective, much fresher, the results are better & it's easy to use in my opinion. I'm very pleased:)”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Thank you so much, Amy! We’re thrilled you’re enjoying Polished London and that it’s working well for you. We appreciate you sharing and choosing us again. Warm regards, Team Polished London
Posted 5 months ago
“Ineffective and useless whitening powder. I will not buy again!”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi, Thank you for your review we are a little confused on how you can review a product that is designed to work over a period of time , you review was given after around 5 days we have to respect your feedback but we would of liked for you to use the product more than a few times as results do cary for everyone. Warm Regards Polished London
Posted 5 months ago
“Highly recommend this company for great results”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Thank you so much for the great review! We’re thrilled you had a polished London experience and appreciate the recommendation. Warm regards, Team Polished London
Posted 5 months ago
“Excellent product. Love it”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Thank you so much, Kate! We’re thrilled you love it Warm regards, Team Polished London
Posted 5 months ago
Polished London is rated 4.7 based on 1,182 reviews