Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Escape Watersports Reviews

4.9 Rating 11,474 Reviews
99 %
of reviewers recommend Escape Watersports
4.9
Based on 11,474 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
5 out of 5
Read Escape Watersports Reviews
Visit Website

Phone:

01656745774

Email:

sales@escape-watersports.co.uk

Location:

Unit 12Village CourtVillage Farm Industrial Estate
Pyle
CF33 6BX

Escape Watersports 5 star review on 21st August 2026
Anonymous
Escape Watersports 5 star review on 19th August 2026
Haydn T
Escape Watersports 5 star review on 19th August 2026
Haydn T
Escape Watersports 5 star review on 19th August 2026
Haydn T
Escape Watersports 5 star review on 17th July 2026
Anonymous
Escape Watersports 5 star review on 5th July 2026
Sara L
Escape Watersports 5 star review on 3rd July 2026
Christopher F
885
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“The service is superb , unfortunately the item I ordered was not for me. No fault of Escape Waterports.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“I have ordered a number of items from Escape Watersports, a great company. All items very competively priced, and dispatch always done swiftly. A great company to use for online purchases for my paddlesport equipment.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Ordered a peak oceanwrap buoyancy aid. Competitive. Easy to navigate website & payment and order came in stated time. šŸ‘ Great.”
Escape Watersports 5 star review on 19th May 2024
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Great, well designed product, (Crewsaver Pro50CZ), good price, delivered promptly would recommend. Thank you Escape Watersports”
Escape Watersports 5 star review on 19th May 2024
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Easy website to negotiate, quick delivery and quality products. Life vests fitted really well and exactly what I wanted arriving promptly.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Ordered typoon light under suit not a good fit returned to escape waterworks They provide return postage service through Royal mail so no postage costs really easy!! šŸ˜€very happy ā™” couldn't find a better service very impressive company šŸ‘ šŸ˜€”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“I have been into the shop once and due to distance order on line. Escape is always efficient. They are one of my favourite online kayak gear shops.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Very happy and super quickndelivery.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Perfect and very speedy service from Escape Waterports.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Excellent service as always, great deals delivered the next working days!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Fantastic!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Robust replacment 9" SUP fin. Stiffer than the one that came with the board.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Superb product, superb price, very easy to order, BUT - Escape really need to address and enhance their customer service skills when it comes to the delivery partner who they select to work with being extremely poor. You can’t take someone’s money and turn your back once the delivery partner has the item. It’s painful for a loyal customer to hear Escape blame a delivery partner and then not find me the customer a solution. I needed this item for a Paddle UK course, what was the topic of conversation on the course? How Escape let me down and poor customer service. Invest in a phone line some your customers can speak to a real person. Would I order again based on this experience, I’m afraid no. Had the customer service been better and item delivered (Royal Mail saying they attempted when they didn’t) doesn’t count.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Dan, Thank you for taking the time to leave a review. We are sorry to hear you are not happy with our delivery service, however, Royal Mail attempted to deliver your parcel and when this was not successful they took it to your local Royal Mail office for you to collect. Unfortunately, once your parcel is with your local office for collection, we are unable to rearrange a delivery. This is standard practice within Royal Mail and we apologise if this caused you any inconvenience, but we can see your parcel was delivered and collected within the 5 working day delivery timeframe you selected at the checkout. Regarding our customer service, I can see your messages came through on the weekend and our team replied to you first thing Monday morning and kept in touch until your order was collected and your tracking updated. We can confirm we do not have any robots or automated lines of communication and you have spoken to a real team member each time. Once again, we apologise for the inconvenience caused and we will take your feedback on board. Kind Regards, Beckii
Posted 2 years ago
“Excellent service. Quality products dispatched quickly and great value too.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Very pleased with purchase, I'm big chested and wanted something light, comfortable But did the job it was designed for. Delivery date as promised.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Fantastic communication, very quick delivery times, great range of products. Would definitely recommend.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“First time trying this brand and im in love with the wetsuit when I tried it out when i went out on my Paddle board”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Fantastic service every time. Quick delivery too.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Great company to buy from excellent returns process. Great value for money excellent quality. Will definitely purchase from them again in the future”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Item arrived promptly, no problem at all, would order from here again.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Escape Watersports is rated 4.9 based on 11,474 reviews