Co-Star Reviews

4.74 Rating 192 Reviews
95 %
of reviewers recommend Co-Star
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Email
Read Co-Star Reviews

About Co-Star:

Here at Co-Star, we specialise in supplying the ICT Industry globally with all the equipment necessary to initiate and conclude 3G/4G LTE Mobile Networking Installations for Mobile Data, Telemetry and Internet-of-Things (IoT) applications.

Our core product range includes: Sierra Wireless and Cradlepoint Mobile Wireless Gateways for 3G/4G LTE applications, Antennas, RF Connectors and RG58 Low Loss Coaxial Cable Assemblies.

Visit Website

Phone:

01423 340066

Write Your review

Tell us how Co-Star made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Part hard to find anywhere else but co-star had it. Ordered online but no confirmation of order was received, my only record of this is my PayPal transaction. Edit: After leaving a 3/5 review (called "acceptable" by Reviews.co.uk, with 4 being "good" and 2 being "poor"), I received a few emails from Matthew disputing my experience with screenshots from his side of things. I'm now moving this review to a one-star review because of the tone Matthew has taken the emails this morning is an unacceptable way to treat customers, and certainly no way to earn repeat custom.
Helpful Report
micro 3 holder no good for ford Ranger 2020 cabin fuse board, the fuses are to tightly packed and the design of the fuse holder is not correct as fuses are longer than the prongs which will not let you push the fuse holder into the slot. very Disappointing Mark
Helpful Report
Staff bought is wrong design and dont work imposible to plug in unless remove next 2-3 fuse to make room. On coplain some one try by smart and give redicullus answer. Not recomended.
Helpful Report
I am yet to receive my item despite paying for it a week ago
Helpful Report
We are sorry to hear that you have not received your order. I have checked with Royal Mail and your order was misrouted. Your order is due for delivery today.
Co-Star is rated 4.74 based on 192 reviews