Baby and Child Store Reviews

4.88 Rating 393 Reviews
97% of reviewers recommend Baby and Child Store

About Baby and Child Store: Our aim is to provide you with a comprehensive range of baby and child products from the industry’s leading brands at fantastic prices!

Visit Website

Phone:
0208 295 6444

Email:
customerservices@babyandchildstore.com

Are you a business owner?
See Business Solutions

Write Your review

Tell us how Baby and Child Store made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photo to this review?
Upload Photo
(only JPEG and PNG files) (optional)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
BOOM! Your review is being processed!

Thank you for helping other customers to make an informed decision.

Why not write another review on a recent company you have used and be in with a chance to win £250 Amazon Gift Card. Review Another Company

Merchant Metrics
This data is produced by analysing genuine customer experiences. It is not a guarantee of the company.
Shipping & delivery
Courier
delivery methods
Next Day
average delivery time
97%
on-time delivery
Customer Service
Telephone, Email
communication channels
"Purchased the Bumbleride Indie Twin what a great pushchair, so easy to use but really robust the little ones love it"
Visit Website
"I ordered a cot off this website but I wanted to delay the delivery by a week. I phoned up their customer services and spoke to a lovely lady. I have her the day that I wanted it and She said that was not a problem, they will arrange it to be delivered on that day. It came on exactly the day that I wanted it to and I even got a one hour timed delivery slot on the morning of delivery. Thank you baby and child store I will definitely be buying all of my baby goods from you now and recommend you to all my friends!!!"
"Ordered a stroller on Monday arrived Saturday same week, prompt delivery. Baby stroller was cheaper than other outlets and exactly the same, good quality, with rain cover, will be ideal for taking on a plane and short trips out. Light weight and easy to carry with handle on side. Would buy again from Baby and Child store."
"ROGUE TRADERS...... Terrible experience with this company unfortunately left with a damaged product with no refund or exchange. We bought a Kid Kraft AIr Plane bed for our 2 year old son, whilst constructing the bed we found parts that where damaged namely either missing graphics or the wood had looked like it had split. After contacting the Baby and child store customer services and providing info and proof of damage they offered to replace the part in ten working days to which we refused due to the poor quality and the fact we could not risk more delays if further parts would fail during the build leading to a further ten day turn around. They eventually agreed to refund only if the packaging was intact in its original condition ??!!! We tried explaining that everything was packed however the packaging was opened using a Stanley knife and that the outer box was damaged in the process. (near impossible to open the box without taking it apart) This is when it turned into an absolute JOKE especially with the lack of response to both emails and phone calls thereafter, on the occasions we managed to get through by phone we would be told that it would be looked into and that someone would get back to us but to us in due course.... STILL WAITING (8 months on) We were more than respectful on all communications along with the fact we were willing to work with them to find an amicable solution. Now left with a damaged bed in a box stored in the garage and money down the drain. An absolute JOKE of a company with no regard for its customers, honesty and integrity is not something they trade in. Never left a bad customer review in the past however these guys took the absolute biscuit. COWBOY OPERATION PLEASE AVOID LIKE THE PLAGUE !!!!"
Thank you for reaching out to us and we are sorry that you are not happy with the service. We can see that we replied to your email in September but we are still awaiting a response from you. If you are able to respond to this email we can take matters further.
"Awesome customer service. Great pricing and earlier than expected delivery. Would Highly recommend"
"Really impressed with the service and speed of delivery, would recommend to anyone."
"Tyres quality is not good. You need to improve on that."
"Great website Competitive pricing Rapid delivery"
"Great service, easy to navigate through the website and the only place that offered a discount on a bundle purchase. The pushchair is 09/18 stock but was the only one available in steel grey immediately. Free next day delivery from the purchase date (not a dispatch date as is quite common) and one hour delivery window! Very pleased with everything."
"Dreadful delivery and very expensive returns service I ordered an item on 22nd and paid extra for expedited delivery. It eventally arrived on the 7th way too late for my sons birthday so I had to buy a replacement on 3rd so he had the toy in time. It cost me £23 to send the unwanted unopened item back. Their customer service advised me it would cost about 25% of the value and was true. They also confirmed if I refused the item on delivery, I would be charged full price of the toy even though the error was all on baby and child. Expedited delivery is 3-5 days as per their website! I would never have ordered from them if it was going to take two weeks. Please be certain you want the item whatever date it is delivered as returning something is very expensive."
"Fab service, no problems, delivery time was well within the stated time, even during the holiday period (Xmas/new year). Lovely item, just as described."
"I have today revived my first order from this company. I can say I am far from impressed as the book case which I ordered is soiled ( it's part fabric ). I have since contacted said company to which the response was can it be cleaned off ?? It's got a massive muddy mark on fabric and looks like it's previously been out if packaging!! Anyways since I have said I require a new fabric part I have been asked batch numbers , part numbers etc. They have my order details !! Absolute joke..."
Dear Ben Carpenter, thank you for your feedback and we are sorry that you are not happy with the item. This item has been delivered directly from Kidkraft the manufacturer and we are sorry to see that the fabric is marked. We can see that you emailed us at 6.31pm this evening and we replied within 30mins asking for the part and batch number so that we can order a replacement. We are sorry that you feel that this has inconvenienced you however we obviously do not have the batch number of the item as this is unique to each item and is required to ensure that we get the correct part.The suggestion regarding whether or not this mark would wipe off is to try and establish the nature of the problem and where this may have come from so that we can feed this back to the manufacturer. As of yet we can see that you have not responded to any emails, if you could do so we can resolve this matter.
"Late order for Christmas and they got it to me the next day as promised great service and price"
"Super fast delivery, e-mails to update progress of order and well packaged item delivered in perfect condition. Would highly recommend using Baby and Child. Great prices too."
"Purchased a Villac Retro Bus Walker for my Granddaughter Ease of purchase & was kept informed for delivery date & time Would thoroughly recommend this company"
"No communication whatsoever and terrible customer service!!! I have ordered a mutsy footmuff on the 17th October which had a 5-10 working day shipping period. When I did not hear anything after this time passed I phoned up on the 1st November and the gentleman on the phone apologized, told me there was a delay with the shipping and assured me they I would recieve it by beginning of the coming week. I was also supposed to receieve an email when the item would be dispatched. When that did not happen I called again on the 5th and this time a lady informed me on the phone that they were expecting the item by end of this month and I would receive it at the beginning of December. When asked why? She said because the only footmuff they had was faulty and they had to return it and the mutsy store are not able to send it sooner. Why was not I informed about all if this? I do not know... what I do not is that I have waisted all this time and by the end of it I still do not have what I ordered and oh and my baby is cold!!!! I understand things happen but you should really work on the better communication...."
Thank you for reaching out to us and we are sorry to see that you feel disappointed with the experience. We can see that the item was shown for delivery in 5-10 working days which is clearly shown for all Mutsy items, we can also see that you contacted us before this period and we explained this to you. We can also see that we have contacted you to explain that it was then going to take longer than expected and you opted for a refund. We are sorry that we were unable to provide this item within the time frame but we can see that we have kept you informed at all times. Unfortunately sometimes emails do go into customers spam folders.
"Great service Fast delivery Pram looks fab and baby looks comfortable,would definitely recommend you and buy from you again."
Baby and Child Store is rated 4.88 based on 393 reviews

Start Your Free Trial Today

Send 400 review invitations for FREE!

Activate Your Account

Book your activation call by clicking the button below. Or call us now on 0116 350 0610 . Book a Call

Alice, Customer Support