Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Bytomic Reviews

4.7 Rating 406 Reviews
92 %
of reviewers recommend Bytomic
4.7
Based on 406 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Customer Service
Communication Channels
Email
Read Bytomic Reviews

About Bytomic:

BYTOMIC® are suppliers of premier brands for Martial Arts & Fitness. Established 1991

Visit Website

Phone:

01280 818640

Email:

webmaster@bytomic.com

“Excellent kit. Would definitely recommend 🏆”
Helpful Report
Posted 3 days ago
“Extremely helpful customer service when delivery went wrong, the shorts I bought are fantastic. Highly recommend.”
Helpful Report
Posted 1 week ago
“Not the pants shown in the listing pictures. Specifically, the waistband is completely different. The product delivered has a standard waistband, whereas the advertised photos clearly show a much thicker, stylized waistband with a red logo centered on the front. Consequently, what i received is neither what was advertised nor what I ordered. And this was not sent in error either. Bytomic confirmed to me that they don't sell the pants shown. So simply put, intentional false advertising.”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
“I recentley purchased a top ten avantgarde headguard from bytomic. I did have a slight problem with my order. I opted for free delivery, which unfortanetly was sent Via Evri, which resulted in my order being stuck in limbo. ( i'd reccomend paying for 1st class delivery). I raised the issue on the bytomic website which stonewalled me. However i did phone the bytomic sales rep who got a replacement sent. So that was a hood turnaroud. I think bytomic are hood for customer service when you deal with human reps and not A.I. If they ditch Evri i'll be even mote on board using bytomic for future purchases.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for your feedback and we're glad our customer service team could help you out!
Posted 2 months ago
“Excellent company. Quality products and service.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“My daughter loves the fit and weight of the Ronin for general training just a shame they’re out of stock for so long been trying to get this since before Xmas”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“Thank you. Quick delivery once stock came in.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“Good selection .Delivery was very quick! Easy site to navigate and order.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
“Whole process was smooth and the shop is great look forward to sending it to my students and starting to generate some additional sales!”
Helpful Report
Posted 5 months ago
“Good service . right size and good quality”
Helpful Report
Posted 7 months ago
“Very helpful team ☺️ daughter delighted with outfit”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Thanks so much for the lovely feedback 😊 We’re really happy to hear your daughter’s delighted with the outfit! If you ever need anything else, just give us a shout.
Posted 7 months ago
“Much stronger & heavier material, than my previous Gi. Excellent quality”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Brilliant to hear — thanks for the feedback! 😊 Really glad you’re noticing the heavier, stronger material and that the quality’s spot on. Enjoy the new Gi!
Posted 7 months ago
“Excellent quality and service”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Thank you for the kind words! Really pleased you’re happy with the quality and service — we appreciate your support.
Posted 7 months ago
“Good quality. I satisfied.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Good quality fabric , slightly longer than anticipated, but good value for money too”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“The shoe i ordered was supposed to be adult size 7 and it was child size.you just sent it just to send something”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Thank you for your feedback. We're sorry the product wasn't the right size for you - sometimes the martial arts shoes come up slightly small. We'll contact you privately to arrange a return and or a refund/exchange. ~ Oran
Posted 10 months ago
“Ordered some items from Bytomic and when I confirmed the order I realised the address was incorrect. I phoned up the next day and a very helpful guy sorted the error out immediately for me and the parcel arrived promptly after that. Great service.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“I still haven't received the gloves , your very bad choice of courier Lost it. Your costumer service promptly recorded for me but days after I receive an email saying the order was cancelled for lack of stock. I still didn't receive my refund”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Thank you for your feedback and we're sorry to hear the couriers were unable to deliver. I have actioned the refunded for you now an this will go back to your account within 1-3 days. ~ Oran
Posted 10 months ago
“Good quality gear. But I never get a vat invoice sent. There is never an invoice on my orders list. A really bad system for invoicing customers.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Thanks for the feedback! If you'd like a VAT invoice we can supply this for you - give us a shout!
Posted 10 months ago
“Order these for my son for his martial arts session, good quality, material is a hard but softens down after a wash, very comfortable to wear.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
Bytomic is rated 4.7 based on 406 reviews