TradeDigitalPrint.co.uk Reviews

4.85 Rating 88 Reviews
99% of reviewers recommend TradeDigitalPrint.co.uk

About TradeDigitalPrint.co.uk: TradeDigitalPrint is a wholesaler of digitally printed HP Indigo products to the printing trade. Price Match Promise in place for piece of mind. Quality | Service | Trust.

Visit Website

Phone:
01614 520 088

Email:
info@TradeDigitalPrint.co.uk

Location:
Manchester Spinningfields, 3 Hardman Square

Are you a business owner?
See Business Solutions

Write Your review

Tell us how TradeDigitalPrint.co.uk made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photo to this review?
Upload Photo
(only JPEG and PNG files) (optional)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
BOOM! Your review is being processed!

Thank you for helping other customers to make an informed decision.

Why not write another review on a recent company you have used and be in with a chance to win £250 Amazon Gift Card. Review Another Company

Merchant Metrics
This data is produced by analysing genuine customer experiences. It is not a guarantee of the company.
Shipping & delivery
Courier, Postal Service
delivery methods
Within 5 Days
average delivery time
Greater than 93%
on-time delivery
100%
accurate and undamaged orders
Customer Service
Telephone, Email, Live Chat
communication channels
"Excellent service."
Posted 5 days ago
Visit Website
"Great quality and quick delivery. Helpful conversation with helpline before order too."
Posted 2 weeks ago
Hi Benjamin,

Thank you for your 5-star review & your feedback - Glad to hear you found the online chat service useful.

Many Thanks,

Rob
Trade Digital Print
Posted 1 week ago
"I ordered several items and was really pleased with the quality of products received. There was an issue with part of my received order but Customer Services were incredibly helpful and the issue was resolved quickly and professionally. I will definitely use Trade Digital Print again."
Posted 1 month ago
Hi,

Thank you for taking the time to leave your 5-star review and your feedback.

Many Thanks
Posted 1 week ago
"Great prices and quality"
Posted 1 month ago
Hi,

Thank you so much for taking the time to leave your 5-star review - It is greatly appreciated.

Great to hear you are happy with your order.

Many Thanks,

Rob
Trade Digital Print
Posted 1 month ago
"Lovely quality and arrived a day early!!"
Posted 1 month ago
Hi,

Thank you so much for taking the time to leave your 5-star review - It is greatly appreciated.

Many Thanks,

Rob
Trade Digital Print
Posted 1 month ago
"Wonderful service, very prompt, quality was perfect, would recommend"
Posted 2 months ago
Hi Emma,

Thank you so much for taking the time to leave your 5-star review - It is greatly appreciated.

Many Thanks,

Rob
Trade Digital Print
Posted 2 months ago
"Fast Turnaround, print quality great. Mixed stock of paper weights so a couple of books were thinner than the rest, acceptable on this occasion!"
Posted 2 months ago
Hi,

Thank you for taking the time to leave your review.

If you believe that a few of your books were printed on the incorrect stock, will you email me details to info@tradedigitalprint.co.uk

Many Thanks,

Rob
Trade Digital Print
Posted 2 months ago
"Just perfect, cannot fault! I used to use a competitor for my digital printing but since discovering Trade Digital Print I won't be going elsewhere. I used them last year and they were so helpful on the phone and have just recently used them again online. Perfect service and quality and fast, reasonably priced delivery - many thanks! :)"
Posted 2 months ago
Hi,

Thank you so much for taking the time to leave us your 5-star review and your feedback.

It is great to hear you are happy with your Trade Digital Print experience and your order.

Many Thanks,

Rob
Trade Digital Print
Posted 2 months ago
"My customer was really happy with his order"
Posted 3 months ago
Hi Eddie,

Thank you so much for taking the time to leave your review & feedback.

Great to hear your customer was happy with his order.

Many Thanks,

Rob
Trade Digital Print
Posted 3 months ago
"Very receptive customer service and great print quality. Quick to address any issues, which are rare."
Posted 3 months ago
Hi,

Thank you for taking the time to leave your 5-star review and your feedback.

I'm glad to hear our Customer Service Team were able to assist and that you have been happy with your order.

If we can be of any other assistance, please get in touch via email, phone or the live chat facility on our homepage.

Many Thanks,

Rob
Trade Digital Print
Posted 3 months ago
"Very quick service, delivered early and produced to a very high finish. Excellent overall"
Posted 3 months ago
Hi Gideon,

Thank you so much for taking the time to leave your 5-star review and your positive comments.

They are greatly appreciated and we look forward to assisting you again in the future.

Many Thanks,

Rob
Trade Digital Print
Posted 3 months ago
"Nice straightforward ordering online. Files sent and print received which looked fantastic. Thank you for the fantastic service"
Posted 3 months ago
Hi Jay,

Thank you so much for taking the time to leave your 5-star review - It is greatly appreciated.

Many Thanks,

Rob
Trade Digital Print
Posted 3 months ago
"Would have been 5* for print, speed and quality. Sadly arrived two days later than expected due to Parcelforce error and sending it to wrong depot."
Posted 3 months ago
Hi,

Thank you so much for taking the time to leave your review and feedback.

I am sorry to read that your order was delayed in transit - Please accept my apologies.

All delivery dates are estimated rather than guaranteed and although it is rare this a delivery would be mis-sorted, I am very sorry that this happened to you.

If we can be of any other assistance, please get in touch.

Many Thanks,

Rob
Trade Digital Print
Posted 3 months ago
"Price was some what attractive. Easy to use website. Delivered very quickly. Very good quality. Will use again & recommend to my associates."
Posted 3 months ago
Hi Tracey,

Fantastic to hear you are happy with your order.

Many Thanks for taking the time to leave your review and your feedback.

Many Thanks,

Rob
Trade Digital Print
Posted 3 months ago
"Extremely high quality, did an amazing job on my wedding save the dates and invites. Standard delivery received when expected. Very good service, highly recommend."
Posted 4 months ago
Hi,

Thank you so much for taking the time to leave your 5-star review and your feedback.

It is fantastic to hear how happy with your Trade Digital Print experience & your order.

Many Thanks,

Rob
Trade Digital Print
Posted 4 months ago
"Excellent service, great quality printing and delivered right on time. I highly recommend Trade Digital Print."
Posted 5 months ago
Hi Antony,

Thank you so much for taking the time to leave your 5-star review and your comments.

Great to hear you are happy with your order and we look forward to assisting you again in the future.

Many Thanks,

Rob
Trade Digital Print
Posted 5 months ago
"Excellent customer services as well as providing any advice or paper gsm samples. professional, friendly and supportive in all capacities - Thank You."
Posted 5 months ago
Hi,

Thank you so much for taking the time to leave your 5-star review and your comments.

Great to hear you are happy with the level of Customer Service you received and we look forward to assisting you again in the future.

Many Thanks,

Rob
Trade Digital Print
Posted 5 months ago
"The prints arrived cropped wrongly and when I pointed this out I was told repeatedly that I had got the files wrong, despite my having sent them on email as well as uploading and when it was quite obvious that they had been edited to print when looking at the file on the account onlinethat o had allegedly uploaded. Only when I realised that the file name was in fact the job number, eventually you conceded that the file online was not the file I uploaded and agreed to re-print them. When they finally arrived correct, they were good quality and good value but I would suggest internally reviewing these issues in future before accusing customers of lying."
Posted 5 months ago
"I did have an issue with a recent job, 8 page booklet using textured stock, cover grain ran horizontal, inner grain ran vertical. This was disappointing, when I finally got to speak with customer services they immediately realised this was a problem and gave a full refund."
Posted 5 months ago
Hi Paul,

Thank you so much for taking the time to leave your review and details of your recent experience.

I am so sorry there was an issue regarding your recent order but glad to hear we were able to resolve to your satisfaction.

If we can be of any other assistance, please just get in touch Paul.

Many Thanks,

Rob
Trade Digital Print
Posted 5 months ago
"Proofing could be more efficient, but good quality prints, good customer service and efficient dispatch+delivery"
Posted 6 months ago
Hi,

Thank you for taking the time to leave your 4-star review and your comments.

As an upload to print service we ask for print ready artwork to be uploaded t the time of order and we do not offer pdf proofs as standard.

Although you can request a pdf proof by email/WeTransfer when completing your order or contacting us by phone after your order is complete, we do advise that requesting this may affect your estimated delivery date.

It is however great to hear that you have been happy with your order and the service you received.

If we can be of any other assistance, please just get in touch.

Many thanks,

Rob
Trade Digital Print
Posted 5 months ago
TradeDigitalPrint.co.uk is rated 4.85 based on 88 reviews

Start Your Free Trial Today

Send 400 review invitations for FREE!

Activate Your Account

Book your activation call by clicking the button below. Or call us now on 0116 350 0610 . Book a Call

Alice, Customer Support