Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

MORI Reviews

4.8 Rating 25,993 Reviews
96 %
of reviewers recommend MORI
4.8
Based on 25,993 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 91%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
“Seamless and professional. The clothes are amazing...soft, cuddly and quality!”
Helpful Report
Posted 2 days ago
“I used to buy your products 6 years ago and now with my second one I wanted to get some pieces again. I really loved your ribbed trousers in terms of quality and size were my favourite. Quality is excellent and definitely will buy again.”
Helpful Report
Posted 4 days ago
“Amazing. So many good stuff. Browsing can be addictive hahaha”
Helpful Report
Posted 5 days ago
Thank you for your lovely review! With so many little favourites to discover, we understand how browsing can turn into “just one more look”! We’re so pleased you’re enjoying our collection.
Posted 4 days ago
“Products are great! Bananas print is lovely however it has quite a bit too much synthetic in it. Great print but fabric choice could be better. Shop in Notting Hill is not great which is very unfortunate as it is my local. Staff most of the time are not interested. Wouldn’t help with getting the pram in as there is a very high step and impossible to hop on with a pram. Have to ask a passer by every time for help when we go there.”
Helpful Report
Posted 5 days ago
Hi Kristina, Thank you for your thoughtful feedback. We’re pleased you love our products and the Bananas print, and we appreciate your comments about the fabric. We’re very sorry that our Notting Hill shop hasn’t felt welcoming and that you’ve had to ask passers-by for help with your pram. This is not the standard of care we want you to experience. Unfortunately, we’re unable to add a ramp at the entrance. However, please ring the doorbell when you arrive, and a member of the team will come straight to the door to help with your pram when asked. The team also aims to offer help proactively whenever they’re able to. Thank you for bringing this to our attention. We hope your next visit feels much more welcoming. Warm wishes, The MORI Team
Posted 4 days ago
“Easy to use the website. Dispatched quickly.”
Helpful Report
Posted 6 days ago
Thank you for your five-star review! We’re delighted you found our website easy to use and that your order was dispatched quickly. We hope you love your MORI goodies.
Posted 5 days ago
“Experience was great”
Helpful Report
Posted 6 days ago
Hi Anamaria, Thank you for your lovely five-star review! We’re so pleased you had a great experience with MORI and look forward to welcoming you back.
Posted 5 days ago
“Lovely products but I paid for gift box and gift message, neither of which were packed/sent yet were charged. This was meant to be a present for a close friend on the birth of her first baby. The “gift” came in regular plastic wrapping. I was so disappointed as I spent ages looking for the right shop and the perfect gift. You have a good reputation and I’m so sad you didn’t deliver. The gift wrap and message were refunded later but that did not make up for your mistake. The gift was kind of ruined. Had I anticipated this, I would not have spent a hundred dollars on this.”
Helpful Report
Posted 1 week ago
Thank you for sharing your feedback. We’re so sorry the gift box and message were missing from such a special present for your friend and her first baby. We understand that refunding these charges cannot undo the disappointment. We’ve asked our team to investigate what went wrong, and we’re sincerely sorry we let you down.
Posted 5 days ago
“Beautifully packaged and fast delivery. Delighted with the service as always, Thank you.”
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi Anne, Thank you for your lovely five-star review! We’re delighted your order arrived quickly and beautifully packaged. It means so much that you continue to choose MORI.
Posted 5 days ago
“I bought a sleepsuit as a gift for a friend, so I cannot comment on the item or the gift wrap. However, what was really disappointing was that there was not a simple box to leave a message for the recipient. So I paid c£6 for a gift box, yet no facility to leave a message. Really disappointing and I sadly wotn be ordering from Mori again.”
Helpful Report
Posted 1 week ago
Thank you for your feedback. We’re sorry this made your gifting experience disappointing. There is an option to add a gift message during checkout when selecting your gift box, but we’re sorry it wasn’t easy to find. We’ll share your feedback with our team to help make this clearer.
Posted 5 days ago
“Overall good but not happy with I have to pay shipping if I want to return”
Helpful Report
Posted 1 week ago
“Brilliant service. Placed order online and items arrived, well packaged within a couple of days. I did not have a need to contact MORI other than that.”
Helpful Report
Posted 1 week ago
Thank you for your lovely five-star review! We’re delighted your order arrived promptly and beautifully packaged. We hope you love your MORI goodies, and we’re always here if you need us.
Posted 5 days ago
“I'd love to leave a comment on the product but 12 days after placing an order I am still awaiting delivery and yet have been asked to my MORI experience. There's been radio silence from EVRI since they notified me they had received the parcel over a week ago. I've tried chatting to both EVRI and MORI online and emailed both. Unacceptable customer service. The order was time sensitive - for an new born baby, so will have to look elsewhere. Won't be using MORI again.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“I selected post office as delivery method and received EVRi notification. Contacted MORI through the contact and never received acknowledgement of error and still waiting for a reply two weeks later. Customer service is poor in my experience even though the delivery was altered to post office”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thank you for your review. I’m sorry you received an EVRi notification after selecting Post Office delivery, and that you were left waiting for a reply after contacting us. Even though the delivery was changed, we should have acknowledged your message and kept you updated. A member of our Customer Care team will contact you directly to look into what happened. Thank you for bringing this to our attention.
Posted 1 week ago
“Positive experience”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thank you so much for the five stars! We’re delighted you had a lovely experience with MORI and really appreciate you taking the time to leave a review.
Posted 1 week ago
“Great style and quality.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thank you for the five stars! We’re so happy to hear you’re enjoying MORI’s style and quality. We really appreciate you taking the time to share your feedback.
Posted 1 week ago
“Quality materials, lovely clothing for kids.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thank you for your lovely review, Irina! We’re so pleased you’re enjoying the quality and designs of our clothing. Your kind words mean a lot to us.
Posted 1 week ago
“I made an order, that got stuck with the courier company. After contacting Mori, they concluded courier has lost the order, and asked me to sign a declaration confirming I do not have the items, before they continue to solve the case. They have then went silent for 2 weeks. They have my money, and despite having legal obligation to solve the problem, they are not engaging. I will be recovering the funds via my credit card provider.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
We’re very sorry for the delay and the lack of communication after you returned the requested declaration. We completely understand how frustrating and concerning this must be, particularly when you have already waited two weeks for a resolution. It appears there may have been an issue with our emails reaching you, so our Customer Care team will contact you from a different email address to get this resolved as quickly as possible. We sincerely apologise for letting you down.
Posted 2 weeks ago
“Excellent service”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thank you for the five stars! We’re so pleased you had a great experience with our team. Your kind words mean a lot to us.
Posted 1 week ago
“Sent me replacements which were of the same faulty batch. Total waste of time and money”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
I’m very sorry that the replacements had the same fault. You should not have had to go through this twice, and I understand why you’re frustrated. Our team has contacted you directly and refunded your order. We’ve also passed the batch details to our product team to investigate. Thank you for bringing this to our attention.
Posted 1 week ago
“Everything is so cute and high quality!”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thank you for the lovely review, Abbie! We’re so pleased you love the designs and quality of your MORI items. We really appreciate you taking the time to share this.
Posted 1 week ago
MORI is rated 4.8 based on 25,993 reviews