esshop.co.uk Reviews

4.60 Rating 81 Reviews
91% of reviewers recommend esshop.co.uk

About esshop.co.uk: Eurosurgical Ltd was founded in 1988 to specialise in the sales and marketing of surgical equipment, instruments and devices to the medical and surgical profession in disciplines such as Plastic Surgery, Cosmetic & Reconstructive Surgery, ENT, Maxillo-facial, Dermatology, Gynaecology & Obstetrics.

Visit Website

Phone:
01483 456007

Are you a business owner?
See Business Solutions

Write Your review

Tell us how esshop.co.uk made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
BOOM! Your review is being processed!

Thank you for helping other customers to make an informed decision.

Why not write another review on a recent company you have used and be in with a chance to win £250 Amazon Gift Card. Review Another Company

Merchant Metrics
This data is produced by analysing genuine customer experiences. It is not a guarantee of the company.
Shipping & delivery
Postal Service
delivery methods
97%
on-time delivery
Customer Service
Telephone, Email
communication channels
Visit Website
"Having just had surgery I found your scrotum support was excellent product and your prompt service and despatch was very efficient"
Posted 1 week ago
"The company were great from start to finish,.. very helpful and quickly so. The bra's themselves are comfortable but when I went to wash the black one for the second time (following manufacturers instructions) I sadly noticed a small hole has developed where the soft panel is stitched to the main bodice. It is easily repairable, but I didn't expect this from something of this cost at a time when I could well do without having to repair something designed to give me strong support following surgical procedure. Returning the bra for replacement this soon after the procedure isn't easy for me, either but I am confident that the company will replace the item very promptly when I am able to get it returned. The white one seems to be fine so far."
Posted 2 weeks ago
"Very quick service my order came the next day, good quality."
Posted 2 weeks ago
"Following my review and your reply. I did check my junk folder but no emails from yourselves. Also before placing my order I spoke on the phone and discussed what size I under but and colours and w not told ite was out of stock."
Posted 2 weeks ago
"Staff were friendly when I called to discuss sizing. Postage takes ages and no communication re your order or delivery once you placed the order. (I made sure I took a print of screen once ordered) otherwise I would of had no details until ordered arrived a week & half after ordering. I did send an enquiry as to where was my order - which I had no response. Am not looking forward to returning if it was this difficult to order, can only imagine how the return will work. In my opinion very disappointed and very expensive."
Posted 2 weeks ago
Dear Karen

Thank you for your review. We are pleased to hear that you found our staff to be friendly. Unfortunately it seems that you have not been receiving our emails though. A confirmation email is sent automatically to confirm your order on the day you place it, but we also personally sent you an email around an hour after you ordered to advise that your colour choices were out of stock, but to offer an alternative colour option. We also emailed you when you contacted us again a week later. We are very sorry that you did not receive the messages, it may be worth checking your junk/spam box in case they went straight there. When items are in stock they are usually received within 48 hours, often next day - it was just unfortunate that your choices were out of stock. We process returns on the same day they are received and so can ensure you will not have a problem with this.

Kind Regards
Customer Services Team
Posted 2 weeks ago
"Fits like a glove. My surgeon recommended this website after I had Abdominalplastio Surgery/ Hernia repair and muscle repair from having my 3 children. I had also purchased the Abdominal Binder previously, also recommended by my surgeon. I would highly recommend this Zippered Girdle."
Posted 3 weeks ago
"quick delivery good product"
Posted 3 weeks ago
"Excellent service and very quick to deliver"
Posted 1 month ago
"Easy ordering process and the product arrived the next day - exceeded all of my expectations"
Posted 1 month ago
"1st time ordering a garment I ordered 1, it didn't fit so i sent it back the following day. I didn't expect 2 receive the correct size I needed the next day but I did super fast dispatch 5+ stars from me."
Posted 1 month ago
"Excellent service. Staff on the ball and so helpful."
Posted 1 month ago
"Sizing advice a god send and such quick and efficient service ... I would recommend to anyone"
Posted 1 month ago
"Quick delivery."
Posted 1 month ago
"Very helpful staff on the phone. Goods arrived very quickly and top quality"
Posted 1 month ago
"Good service, prompt delivery"
Posted 1 month ago
"Really please with my purchase , great communication would use again Thank you"
Posted 1 month ago
"Really comfortable"
Posted 1 month ago
"Excellent customer service as I rang with an urgent order on the first day back f I'm the Christmas and new year shut down. My items arrived as promised in time for my surgery despite the staff being very short handed due to extended holidays and staff sickness."
Posted 2 months ago
"My purchase was exactly as described and fitted perfectly. It is extremely comfortable. The delivery was very quick. I will be ordering again ."
Posted 2 months ago
esshop.co.uk is rated 4.60 based on 81 reviews

Start Your Free Trial Today

Send 400 review invitations for FREE!

Activate Your Account

Book your activation call by clicking the button below. Or call us now on 0116 350 0610 . Book a Call

Alice, Customer Support