Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

elevate your sole Reviews

4.9 Rating 4,211 Reviews
98 %
of reviewers recommend elevate your sole
4.9
Based on 4,211 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read elevate your sole Reviews

About elevate your sole:

An independent boutique shoe shop with branches in Prestatyn and Rhos on Sea in North Wales.

Visit Website

Phone:

01492 875650

Email:

sales@elevateyoursole.co.uk

Location:

13 Lloyd Street,
Llandudno
Conwy
LL30 2UU

Write Your review

“I ordered a pair of mens sandels which arived in a box without any returns paperwork. As I ordered the right sandels but in error ordered the extra wide fir rather than the ordinary size, I have emailed you asking to know how I return the sandels and organise for the right pair to be sent to me. I have not however had a response to my email and still have the sandels which cannot be worn. Please can someone reply to my email as soon as possible as my son is needing to wear his new sandels which are the same ones we have bought from you previously. Thank you Jacqui Whitehead”
Helpful Report
“I've received my shoes, but am disappointed to see they are quite scuffed at the Front. I wore them for the first time today and only noticed in the daylight. It was too late to go back. Mrs Hamilton”
Helpful Report
“Sorry nig a fa. . Huge problems returning a. Order we sat in the house for 3 seperate days waiting on It being collected. Vanilla is ok unflavoured isn't to my taste, neither is the chocolate . Won't be ordering again. Subscription cancelled.”
Helpful Report
“unfortunately I ordered a size 6 Euros 39 and I was sent a size 38 which are too small”
Helpful Report
“Shoes were too narrow for me.”
Helpful Report
“Not yet arrived you have to wait”
Helpful Report
Hello, I’m sorry for the frustration. Your parcel was dispatched from the UK on 9th March, and tracking shows a delivery attempt was made in Thailand on 17th March. As this is an international delivery, that is not an unusual timeframe. Please check the local Thailand Post tracking website using the tracking number from your confirmation email for the latest update. We’ve also contacted you directly to help. Many thanks, Hal
“I must start by saying I have no complaint about the business “Elevate Your Sole”. But I do think people should be aware of what happens if you order shoes / boots from abroad. The boots I ordered came to 72€, and everything was fine until they were stopped by customs in Spain. After completing the necessary paperwork I had to pay an additional 50€ in customs and excise. I still haven’t received the boots yet.”
Helpful Report
“I am at a loss to understand after returning Gabor 66.090.82 California Ladies Beige Leather Slip On Shoes 4UK-EU37 which cost £53.99, I was only refunded £50.99. It cost £6.65 to return them and took from the 23rd August when they were received until the 27th August for the refund to be applied. I will call in to the Llandudno shop when next I visit.”
Helpful Report
Thank you for getting in touch — and I’m really sorry for the confusion here. It looks like my colleague mistakenly assumed you’d used one of our Royal Mail return labels and deducted £3 from your refund in error. It’s an easy fix though, so I’ll get that sorted for you straight away. Just to clarify the timing — your return arrived with us on the Saturday, and we processed the refund on the 26th (Tuesday). We don’t issue refunds over the weekend as our online team aren’t in then, and sometimes banks take an extra day to show the payment back in your account. For future reference, you’re very welcome to use one of our return labels next time — it’s usually the most cost-effective option and saves you a trip to the Post Office too. If you ever have any queries like this, just drop us a message and we’ll sort it quickly. Many thanks, Hal
“Lovely sandals but unfortunately you sent the wrong colour. I ordered the platinum leather bu the ones I received were gold. Unfortunately I fell ill before delivery and had a lengthy stay in hospital so missed the deadline to return”
Helpful Report
Hello, Thank you for your feedback, and I’m really sorry to hear about your experience. Most importantly, I hope you’re feeling much better after your time in hospital. I wanted to clarify that the sandals you ordered are indeed in Platinum leather, as per the description and images on our website. While this style does come in other colours, it isn’t made in gold. We always encourage customers to get in touch with us first before leaving a review, as we’d be happy to resolve any concerns directly. Unfortunately, since it’s been about 4 months since delivery, we aren’t able to offer an exchange or return at this point. However, if you have any further questions or need assistance in the future, please don’t hesitate to reach out. Many thanks, Hal
“I ordered a pair of sketcher sandals (paying postage) sizing down, but they were far too big. I rang up to see if I could do an exchange but was told I had to send them back (paying postage) and then order the next size down for which I would have to pay postage. So 3 lots of postage. I shan’t be ordering from here again.”
Helpful Report
Hello, I'm sorry that you've felt the need to leave us a negative review. All of our returns information can be found on the website with a link from the main menu, the footer menu, the individual product page and at the checkout. It's simply untrue that you were asked pay postage on your initial order and/or that you would have had to pay 3 lots of postage. You'll be able to see on your order confirmation that you had 'Free UK Delivery' and would have also had free UK delivery when ordering a replacement size, although this size was no longer available when you submitted your return request. We offer an easy and convenient returns service and are able to provide our UK customers with the option of a tracked and insured digital returns label (£3 at time of publishing). As you've experienced, we also ensure that returns are dealt with incredibly quickly (often on the same day) and I'd invite you to take a look at our many customer reviews that make reference to this. Many thanks, Hal
“Being asked for a review a month after my dealings with EYS, my abiding memory is decent shoes, fair price, but tricky people to deal with - and not to purchase from them again.”
Helpful Report
Thank you for taking the time to leave a review. Having dealt with your query personally, I really don't follow. You sent in an email on April 4th indicating that you encountered a problem using our returns process. I replied within 24 hours with some recommendations and didn't hear from you again. However, I can see that you then quickly managed to initiate the return and were promptly refunded when the boots arrived back with us. Please let me know if I'm missing something and I'll look into it for you. Many thanks, Hal
“Hi , I dont receive the package please investigate. Courier could left this outside the door , nobody left any note. This is a first time happen to me I am not happy.”
Helpful Report
“The shoes was sent to me with the damage on it, the pictures doesn’t show exactly how it’s bad, I elevate my sole big time, poor company”
Helpful Report
Hello, I'd have welcomed an opportunity to look into this for you, but I can see that I haven't had any correspondence relating to the above order. Can you please send some photos to customerservices@elevateyoursole.co.uk and I'll make sure to take a look for you. Many thanks, Hal
“Not received order”
Helpful Report
“Great product,but couldn't apply 10% off first order as listed on numerous sites. Emailed to ask if they could apply to order . Hal answered and told me not doing as Black Friday..even gave him an example. Not brilliant first time experience...and then they send me leaflet with purchase offering 10% off??? Not sure I will return to purchase again. Ordered at weekend, not sent till Thursday”
Helpful Report
This is one of the most disappointing and inaccurate reviews that I've ever had. - You asked me to refund you 10% from an order you'd already placed. This isn't something we'd usually do anyway. However, I explained that we weren't offering any additional discounts for sign up over the black Friday weekend. I have absolutely no control over the information contained on 'voucher gains' or any other external websites. - You already had 10% discount off your order, but if you were unhappy with the price that you'd already paid, I'd have happily refunded your order if requested - If one of my dispatch team have decided to give you 10% off a future order, that's very kind of them - You ordered on Sunday using our standard (Royal Mail Tracked 48) delivery service. We sent your order on Monday and you received them on Friday. There were two full days of Royal Mail strikes on Wednesday and Thursday (and no collections on either of these days).
“Very poor returns service , won't be ordering from you again”
Helpful Report
Hello, Thank you for taking the time to leave a review. All of our returns information can be found on the website with a link from the main menu, the footer menu, the individual product page and at the checkout. It looks like you first got in contact to enquire about a return by email at 16:37 on June 16th and the query was dealt with promptly and you were sent a returns label the same day. If there's anything I can help you with, please let me know. Many thanks, Hal
“Have not yet received package”
Helpful Report
elevate your sole is rated 4.9 based on 4,211 reviews