Around The Bend Plumbing Reviews

4 Rating 16 Reviews
75 %
of reviewers recommend Around The Bend Plumbing
Read Around The Bend Plumbing Reviews

Write Your review

Tell us how Around The Bend Plumbing made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Our Granddaughter was staying in our house whilst we were i Spain. She called out one of your plumbers because there was no water coming out of the upstairs taps and shower etc. He came fairly quickly. We were told (by phone) that the charge would be £95 per 1/2 hour. After an hour he said he was unable to find the cause of the problem and did we want him to continue. Because of the cost we said no -having racked up a bill for £228.00 (including vat). for nothing.
Helpful Report
Posted 9 months ago
Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry that you feel this way. Finding the source of the leak turned out to be trickier than expected. We just wanted to reassure you that this is not typical of Around The Bend Plumbing and are sorry that we did not meet your expectations on this occasion. Kind regards The Around The Bend Plumbing Team
Posted 6 months ago
Phoned for emergency Plummer on a Friday the man who answered my call said, he would get someone to come the next day Saturday…on that Saturday I waited till 4pm and phoned again the same person answered my call and said someone was definitely coming…By Sunday no one had shown up. My problem was waste matter coming up in my mothers shower tray she’s 89 and was very distressed. I called another company Block Busters who came immediately they were so professional and sorted the problem very quickly. Thanks Round the Bend for totally ruining my weekend and stressing my mother out. Your total lack of communication was really unprofessional.
Helpful Report
Posted 10 months ago
Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry and disappointed that you feel this way. We just wanted to reassure you that this is not typical of Around The Bend Plumbing and are sorry that we did not meet your expectations on this occasion. Kind regards Around The Bend Plumbing Team
Posted 9 months ago
My wife and I woke Saturday morning to find water dripping through the ceiling. Needing prompt attention I call Around the Bend (Worthing) as the advertised time for a visit was aimed at 90 min. The agent informed me that 90 was a bit optimistic but likely to be two hours, also I was told the charges would be £ 125 per half hour. I accepted this on the basis that a quick resolution would be costly but beneficial. After a number of calls throughout the day the expected time was put back and back. It was not until 18.30 that Kevin the plumber arrived at our door, a full eight hours after my call to Around the Bend (Worthing). He noticed the loft trap and ladder down ready to go and said “ you are ready for me”. My wife remarked, light-heartedly, at these prices we did not want to impede your progress, or words to this effect. Kevin then accused my wife of being rude, picked up his tool box and walked out of the door. Thanks Around the Bend (Worthing) for leaving two OAP at six thirty on a Saturday night with water dripping from the ceiling, especially after the eight hour wait.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry that you feel that way and wanted to reassure you that it is not typical of Around the Bend Plumbing. Sadly you were rude to Kevin, so he decided to decline the job. Kind regards The Around the Bend Plumbing Team
Posted 11 months ago
After visiting my mother in law at the weekend I was horrified to see the invoice for changing a kitchen tap I work in the industry and have a set price of £60 todo this plus cost of the tap To see your labour charge was over £300 is outrageous After talking to her I believe this job was deliberately hanged out to raise the bill Very disappointed that companies like yours give the rest of us a bad name
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for taking the time to leave a review. We are sorry and disappointed that you feel this way. We wanted to reassure you that this is not typical of Around the Bend Plumbing as you will see from the other reviews placed on here. This was an emergency call on a Saturday afternoon where are rates are higher than in the week. This was a tap that was leaking badly into the kitchen cupboard, and had been for some time as the lady told us her late departed husband had place a bowl underneath to catch the drips. Sadly these drips had turned into a fast flow and as the tap had been leaking for a good while the steelwork under the tap had rusted making the removal problematic to the point we had to cut off the tap. This we did without necessary delay and even cut out time down when travelling to purchase the replacement tap. I cannot agree that £60 to replace a tap on a Saturday afternoon is the “industry standard” I certainly would invite you to find someone to actually attend within the 1 hour time frame we attended for this lady in distress. If you would like to contact me on 0800 756 5115, I will gladly discuss with you exactly how we communicated our costs and charges to the customer and exactly what was necessary to remove and refit a new tap for this lady. Kind regards Around the Bend Plumbing Team
Posted 1 year ago
Around The Bend Plumbing is rated 4.00 based on 16 reviews