Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Men'S Lacoste Polo Shirt - 6 Sizes, 14 Colours! | Wowcher Reviews

1.4 Rating 116 Reviews
Read Wowcher Reviews

About Wowcher:

• Get up to 80% off restaurants, attractions, hotels, entertainment, spas and more around the UK!

• Save on the latest fashion trends, the most craved kids’ toys, the most desirable home furnishings and more!

• No matter what your tastes may be, our restaurant offers are bound to delight everyone with offers on everything from bottomless brunches to extravagant dining experiences!

• Looking to jet-set without breaking the bank? We have great offers on a huge variety of destinations, be it a weekend stay in Paris, a gorgeous Caribbean cruise, or a Safari adventure in South Africa.

• Make sure to Check Wowcher First for incredible new deals launching every day of the week!

Visit Product Page
Still not recieed item, dspite being asked to pay an extra £4.99 delivery after the irem was ordered. This is now subject to an ongoing complaint to wowcher shop. Would NOT use this place again and would not ecomend. Have had my money naerly a month now and sent updates saying dispateched but never recieved. Stay away!!
Helpful Report
Posted 5 months ago
"Hi Christopher, We wanted to let you know that your order for Lacoste polo shirt from Tag Deals is experiencing a delay. We’re working hard to get it to you as soon as possible and happy to confirm your order has been arranged for delivery. We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your patience. If you have any questions or would like to make changes to your order, feel free to reach out to the merchant. Thank you for your understanding" Many Thanks. Wowcher.
Posted 5 months ago
I have not even received the shirt yet, it was due to to be delivered on June 10th but I’m still waiting for it! I have sent emails but no replies yet! Shocking bad service indeed.
Helpful Report
Posted 5 months ago
"Hi Iain, We wanted to let you know that your order for Lacoste polo shirt from Tag Deals is experiencing a delay. We’re working hard to get it to you as soon as possible and happy to confirm your order has been arranged for delivery. We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your patience. If you have any questions or would like to make changes to your order, feel free to reach out to the merchant. Thank you for your understanding" Many Thanks. Wowcher.
Posted 5 months ago
High quality Lacoste polo shirt. Item delivered without delay.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Thank you for taking the time to review your experience using Wowcher. We are delighted to hear you are satisfied with our service and will be sure to pass on this feedback! Many Thanks Wowcher
Posted 5 months ago
Still waiting on 2 polo shirts just I email stating that Wowcher haven’t given them the money
Helpful Report
Posted 5 months ago
We wanted to let you know that your order for XXXL / BORDEAUX: Lacoste polo shirt from Tag Deals is experiencing a delay. We’re working hard to get it to you as soon as possible and happy to confirm your order has been arranged for delivery. We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your patience. If you have any questions or would like to make changes to your order, feel free to reach out to the merchant. Thank you for your understanding"
Posted 5 months ago
Never received the polo shirt and the company never replied to any emails so I was £45 including delivery for something I never received
Helpful Report
Posted 5 months ago
Thank you for your feedback, I'm sorry to hear of your experience, we will get back to you through email. Kind regards Wowcher
Posted 5 months ago
Never recieved item
Helpful Report
Posted 5 months ago
Thank you for your feedback, I'm sorry to hear of your experience, we will get back to you through email. Kind regards Wowcher
Posted 5 months ago
There is no review as I have not received the item. I redeemed the voucher, I paid for delivery separately, it was supposed to be delivered on 16/06 but it was not. I contacted Tag deal, there was no response. I contacted WOWCHER, no response. Is there someone that can actually help? Thank you.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Thank you for your feedback, I'm sorry to hear of your experience, we will get back to you through email. Kind regards Wowcher
Posted 5 months ago
If i had got the shirt i could leave a review . the company does not answer to emails .i paid for 4 day delivery .that was 15 days ago .when i have emailed wowcher all i get is fobbed off .Dont know how wowcher deals with them .
Helpful Report
Posted 5 months ago
Thanks for sharing your review. I'm sorry to hear about your experience. Your refund has been processed, and you can expect the funds to return to your original payment method within 3-5 working days. You'll receive a confirmation email shortly to confirm this. We apologise that the deal didn't meet your expectations. Kind regards Wowcher
Posted 5 months ago