Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Drinkwize Reviews

4.9 Rating 384 Reviews
97 %
of reviewers recommend Drinkwize
4.9
Based on 384 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
100%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Read Drinkwize Reviews
“Missing item”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Tom, Thank you for taking the time to pen a review and condemning us with a 0ne-star rating, fully justified when the review was written. Having received your review, I reached out via phone, whatsapp and email following an investigation internally. It is great to learn that the missing one box of the original five ordered for the Recyclable Plastic Jagerbomb Shot Glasses has been received. The ten packs of fifty Recyclable 25ml Plastic Shot Glasses / Sampling Cups and fifteen packs of fifty 100% rPET UKCA Recyclable & Recycled Plastic Pint-to-rim glasses were successfully delivered with the four boxes of Jagerbomb shot glasses. We am sincerely sorry that a one-star review ensured your complaint of a missing box was resolved. There is no excuse, the reason was the shortage of staff over the holiday period... There is no excuse. The whole team at Drinkwize.co.uk hope that you will give us another chance moving forward.
Posted 2 months ago
“Hello, my order hasn't come yet. I am still waiting for the product.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Umme, Thank you for taking the time to review Drinkwize.co.uk. I am sorry that you have felt strongly enough to give us one star rating ๐Ÿ˜ฅ. I have looked into your order; it was placed on Christmas day (25/12/2024) at 15.58. I would like to think you would have received an order confirmation stating that our offices and dispatch were closed until after the Christmas break i.e. 2/1/2025, if this was not the case please accept our apologies. The jug was dispatched 2/1/2025 and you chose the standard (express delivery option not chosen) delivery and so a 2-3 working day delivery could be assumed. Your delivery was made on 6/1/2025, three working days from order receipt to dispatch to arrival at your address. Please accept our apologies again for any misunderstanding and concern caused. We do hope that this does not put you off giving Drinkwize.co.uk another opportunity in the future.
Posted 1 year ago
“Can not say anything about it because I have not recieved anyting I ordered yet”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Mary Ann, I am sorry that you have left us a one-star review and reported a "no-show" on the delivery. I have looked into your order and the reason you have not received your shot glasses is because you are based in the U.S.A. ๐Ÿ˜‘. We do not ship to the U.S.A. certainly not commercially viable for a ยฃ2.99 carriage charge ๐Ÿคจ. Unfortunately, this was not picked up in our dispatch team as you mistakenly inputted your full address as "Holgate, Oh, 43527, United Kingdom" If you had placed U.S.A. in the address your order would not have been actioned ๐Ÿ˜ฎ You will receive a full refund in the near future ๐Ÿ˜Ž. I hope that this meets with your satisfaction. The team at Drinkwize.co.uk
Posted 2 years ago
“I'm giving a poor review because I have not received my goods and no response to my emsils”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Sabria, Thank you for taking my calls. I have sent via WhatsApp images of your order with a hyperlink to the Royal mail tracking. I have also sent an image from the Royal Mail tracking site showing that your consignment was delivered on 30th August, the day after you left your review. This was to a hotel, I am assuming your workplace and that it has been kept in a safe place for you. I do hope that you are now in safe receipt of the glasses. This does not excuse the lack of response to your email, we are sorry for this. On investigation it would appear that your email ended up in our spam folder (not the first customer correspondence to finds its way there). We do hope that this episode has not put you off giving us another try in the future. The team at Drinkwize.co.uk
Posted 2 years ago
“I did not buy anything”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Sent wrong item and have never got back to me after sending numerous emails”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Drinkwize is rated 4.9 based on 384 reviews